Viaducte de 304m sobre Riu Llobregat unirà Port i Aeroport

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Viaducte de 304m sobre Riu Llobregat unirà Port i Aeroport

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 10/09/2008 4:09

Un viaducte de 304 metres sobre el riu Llobregat unirà el port i l'aeroport de Barcelona. Obra que durarà 14 mesos aprovat per la Generalitat. L'amplade d'aquest pont serà de 29 metres. La via serà de 4 carrils, 1 km de llarg que és construirà entre la carretera B-250 i el polígon Pratenc, al Prat de Llobregat. El proper pas de cara el futur seria al parer meu construïr més viaductes d'aquest tipus per unir la ciutat de Barcelona amb les comarques del Baix llobregat tant a ni vell de transport públic com a privat. Tot i que sota el meu parer jo encomptes d'haver construït un viaducte de 29 m d'amplade l'hagués fet de 50 o 60 metres amb carrils de carretera i espai suficient per poder fer passar en un futur vies ferries per futur allargaments de metros o trams.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”