Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!

Les escoles de Sarrià i les "mamás"

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Les escoles de Sarrià i les "mamás"

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 09/03/2009 17:32

N'estic fart. Acabo d'arribar de Madrid en cotxe (sí, millor hagués estat agafar l'AVE però volia prendrem el matí fotogràfic). A Barcelona tinc la casa al carrer Esperança, just damunt el Passeig Bonanova. Bé, doncs eren gairebé les quatre i totes les voreres estaven invaïdes pels cotxes de les "mamàs" esperant recollir els nens. Tot absolutament colapsat, aparcant a les cantonades, als guals, a les parades de bus... Fer un gir era gairebé impossible perquè es fa acrobàtic encertar pel lloc que queda al mig de carrer, que ja de per si alguns són estrets.

Al final m'ha tocat aparcar a 10 minuts a peu i en zona blava i carregar fins a casa tot l'equipatge perquè no hi havia ni lloc per parar 2 minuts sense tallar el carrer.

El que és sorprenent és que això passa gairebé cada hora des de la una del migdia fins a les sis de la tarda, perquè totes aquestes senyores egoïstes i realment vagues surten de casa mitja hora abans i s'esperen allí però sovint són incapaces de caminar ¿40? minuts entre l'anada i la tornada. I el més sagnant és que MAI CAP POLICIA HI FA RES. S'ACEPTA COM A LÒGIC i quan m'he molestat perquè havia de fer diverses maniobres per poder girar en un carrer i els he dit que treguessin el cotxe, que no era lloc d'aparcar, m'han saltat com a gallines.

ARA, si a les 18:15 no renovo els 4 euros de la zona blava ben segur que em trobaré una multa. Per aquestes coses sí que hi ha vigilància.

Per cert, a dos carrers hi ha una comissaria dels mossos, que s'estan tocant els ***** gairebé tot el dia tot veient la gran quantitat de cotxes aparcats que hi ha sempre. Però com que suposo que no és competència seva...

Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dilluns 09/03/2009 18:25

Tranquil. Les crisis aviat acabaran amb el tot-terrenyisme urbà: l'econòmica i l'energètica.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 09/03/2009 19:04

Hagbard ha escrit:Tranquil. Les crisis aviat acabaran amb el tot-terrenyisme urbà: l'econòmica i l'energètica.
Si la majoria són simples utilitares. El tot-terrenyisme en aquest cas tan se'n dóna.

De totes maneres crec que és més l'eficiència dels motors que res. Des del desembre tinc un X3 i la diferència de consum amb l'altre candidat que tenia (serie 5 Touring) és de menys d'un litre. Vaig optar per l'X3 perquè l'oferta que em van fer em permetia fer uns 600.000 kms amb aquest litre de diferència.

Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 09/03/2009 19:59

El meu poble (Sant Quirze del Valles), patim al mateix a l'hora d'entrada i sortida de les escoles, a mes a mes, com anedcota, l'altre dia una "mama" va aparcar al cotxe ( un cinquecento), ho dic per la mania dels tot terreny, al gual d'entrada al magatzem de la cuina de la mateixa escola jus en el moment en que un camio tenia que sortir, va ser advertida per el cuiner, i que si quieres arros catalina, just en aquell moment va pasar el motorista de la Municipal, i li va possar una multa. Encara se senten els crits de la senyora indignada per el fet de haver estat sancionada, li va dir de tot al pobre policia. El mes curios del cas, es que just a l'acera d'enfront, estava ple de llocs buits per aparcar, pero clar, tenia que creuar el carrer i aixo es masa

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 10/03/2009 14:30

Ahir vaig anar a fer una visita a la Teknon, i vaig optar per agafar el bus desde Plaça Tibidabo. Eren les 17 hores i desde la Plaça Tividabo fins la parada de bus Pg. Bonanova-Escoles Pies vam tardar uns 20-25 minuts. Vam estar molta estona parats, ja que entre les mamás, i un autocar de transport escolar que no podia girar per un carrer degut als cotxes, avançavem molt poc a poc. La situació es va fer "desesperant". Estàn massa ben acostumada aquella gent...

Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Vehicles privats”