Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Quines mostres de incivisme heu vist als Transports publics?

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 27/02/2008 10:36

Ja... A més de difícil, aquests delinqüents sí que acostumen a amagar-se com a rates cobardes que són, cosa que alguns terroristes (no menys rates per això) no fan.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 14/03/2008 10:05

Una altra: els ganduls als que pesa massa el parell de natges per pujar o baixar les escales, abusant de l'ascensor i causant un impediment, d'aquesta manera, a qui realment el necessita.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 14/03/2008 21:37

Guigui ha escrit:Una altra: els ganduls als que pesa massa el parell de natges per pujar o baixar les escales, abusant de l'ascensor i causant un impediment, d'aquesta manera, a qui realment el necessita.
Jo l'ascensor de Vic l'uso quan faig servir la bici. Pero si vaig a peu vaig per les escales. Dissabte em va passar una cosa. Es van encallar les escales mecaniques i jo improdentment travesso per les vies, quan vaig ser a l'altre canto em vaig adonar que hi havien escales normals i jo :martell1 :boig :plas


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/03/2008 12:40

No tot són males notícies. Últimament m'he fixat que la gent ja es comporta millor a les escales mecàniques del metro. Gairebé tothom s'arramba a la dreta si no camina.

Ara, serà xauxa el dia que ho entengui tothom a les escales que porten del vestíbul de Canaletes a la Rambla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 01/04/2008 18:26

Aquest matí, al passadís d'enllaç de Passeig de Gràcia (L-4<->L-3) he vist una noia que anava amb bicicleta, aixó sí, ha baixat quan ha vist que venia un de seguretat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dijous 03/04/2008 17:46

Guigui ha escrit:No tot són males notícies. Últimament m'he fixat que la gent ja es comporta millor a les escales mecàniques del metro. Gairebé tothom s'arramba a la dreta si no camina.
Doncs jo trobo que està igual que sempre. El principal "públic" de la zona esquerra de les escales mecàniques acostuma a ser el mateix que, com ja algú comentava per aquí, no tenen inconvenient a córrer de mala manera quan se'ls escapa un ascensor o el propi tren. És a dir, dones sudamericanes de mitjana edat, dones natives d'edat més avançada, i per suposat, tot tipus de canis i jessis.

Tot i que sovint em fot més ràbia el que es queda palplantat darrere d'un bloquejador d'aquests, perquè si els hi dius alguna cosa, s'aparten (tot i que normalment remugant).

Per cert, no sé si sóc l'únic que ho fa, però quan veig unes escales mecàniques amb la zona esquerra "bloquejada" per un d'aquests individus i diverses persones darrere seu, jo em col·loco a la dreta. Si tothom fes el mateix, els qui arribessin després podrien pujar caminant. En canvi, si et quedes a l'esquerra, segueix el bloqueig fins que no s'acaba tota la cua de gent.

Ja que estem, no creieu que ha augmentat la mendicitat al metro? Entre ahir i avui, m'he trobat un grup dels odiosos "acordionistes" al tram Liceu-Paral·lel, una noia jove -diria que romanesa- entre Glòries i Sagrera venent mocadors, i a Sagrera-Diagonal, una altra dona vella -com és lògic, romanesa, les d'aquesta edat només són d'aquella zona- directament explicant les seves penes (per suposat, no tenia "pa comé", pobreta!) i demanant perquè sí amb un got de plàstic.

Haurien d'extingir ja tota aquesta gentussa del metro i de tot arreu, és penós que haguem de suportar-los cada dia. Per quan penes ben dures pels qui practiquen la mendicitat?


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 03/04/2008 19:41

Avui a tots els trens que he agafat excepte un mostres d'incivisme.

Al rodalies destinació St.Vicenç de Calders que passa sobre les 16.27 per Martorell,l'últim tram entre EL Vendrell i Sant Vicenç he passat poc,l'única persona d'aparença tranquila era jo i un home a l'altra punta del vagó,i al centre uns 10 nengs extranjers liant-la i fent soroll i picant a la finestra del tren tota l'estona.Fa por de veritat agafar un tren amb destinació Sant Vicenç de Calders,el tipus de gent que hi ha esque fa poc,ho juro.

Desprès agafafo el CEX Tortosa-Barcelona de les 17:20,i quan obro la porta tautónomica dels interiors de la 448R,quin susto!,una noia i un noi(amb pinta fastigosa),jugant i liant-la al departament on hi ha la porta,el lavabo i dos seients.La noia em pregunta sí l'hem asustat,li contesto que sí i que aquest lloc no és per jugar-hio perqu´és de tohom,me''n vaig al vagó del costat,i el noui que acompanyava a la noia partint-se de riure.Quan ha passat el revisor pel meu revisor(era lluny d'ells),l'hi he dit que vigilès mijor la gent que hi ha als departaments on hi han les portes per sortir,que algú pendrà mal.

I l'últim,a FGC al tren que surt de les 18.27 de Plaça Espanya realitzat per la 211.06 per cert,pujen a Molí Nou tres nens d'aparença d'uns 10-12 anys,i és posen tumbats al costat de la porta estirant-se etc,i jugant a la porta,a l'altura de Sant Vicenç un quasi és fa mal perqué treu la cama fora quan sona el timbre de tancament de portes,i ràpidament la fica a dins del tren quan és tanquen les portes,una mica mès i una desgràcia podria passar.I a la resta d'estacions estaben tota l'estona obrint i tancant portes,molestant els passatgers que volien baixar.S'ahn baixat a Pallejà.



Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Divendres 04/04/2008 8:47

Avui a Sagrada Família, a les 7:55 aproximadament, dos nois donant-se cops de puny (bé, només en donava un i l'altre rebia) i insultant-se, suposo que perquè devien tenir algun problema d'empentes a l'hora d'entrar al vagó. A l'últim moment el que rebia s'ha quedat a dins i l'altre a fora, i quan ja es tancaven les portes, a l'últim moment el de fora hi ha tornat i la porta seguia obrint-se. S'ha ficat a dins i ha seguit. En aquell moment ha vingut un "guàrdia de seguretat" i ha dit: "¡Eh, eh, eh, qué pasa aquí!". S'ha tancat la porta, el segurata ha dit "Bueno, hala", i s'han seguit esbatussant mentre el tren marxava.

"Civisme al metro, si us plau" :x


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 26/04/2008 20:46

Bé,vaig explicar avui el 'festival'que ha liat un o dos nengs(primer n'he vist dos i desprès un),un treballador que tornava a casa seva i un guardia de seguretat,tot i que no se ben bé que ha passat al tren peró algo haurà passat,perqué el guardia de seguretat li ha dit al ning'tú estas loco de remate',algo li habria dit al neng o bé al guardia o bé al treballador que tenia al costat.

A succeit a bord de l'R5 que surt d'Espanya a les 19.36,i ha passat entre Cornella i Sant Boi,el mijor de tot ha arribat quan el tren s'estaciona a Sant Boi,el guardia fa baixar a les tres persones voluncrades(el treballador no havia fet res em sembla,crec que ha sigut qui ha rebut,peró com no he escoltat res(al excepció del estas loco de remate) n'hi he vist res n'hi he ecoltat res.El guardia els obilga a baixar,i els posa a una esquina de la marquesina,de cop i volta el neng s'escapa corrent i es dirigeixen al costat martorell de l'andana,és posa en mig de la vía davant del tren i no deixa passar el tren,diguem que fa un motí ell sol,el guardia el segueix corrents,i com veu que es posa al mig de la via,cambia d'andana,i quan el veig a l'altre andana veig que porta un pal ben gros.El treballador que hi havia al costat seu junt amb el gos que duia el guardia de seguretat,li ha agafat per les cames el treballador al neng,i l'ha portat a la cantona de l'andana de la vía 6(la de vermelll),i al cap de segons que creuen les dues vies apareix un tren cap a Barcelona(questio de segons i hauria hagut un atropellament),el treballador agafa dels braços al enng i tot el tren quan ho veu es posa a riure.L'altre neng que anava amb el neng atrapat,s'ha quedat a l'esquina de la marquesina direcció Maartorell,i quan ha fugit el guardia i el trabllador per agafar l'altra neng,ha fuguit diria per qué de cop i volta no l'he vist(no he vsit el moment que fugia).

Felicito des d'aquí a FGC per garantir seguretat als trens i que sense aquesta seguretat no haguès sigut possible atrapar aquest individu,que per la cara que feia,era d'aquells que no pagaven.Tot i que el que havia suceit al tren ha sigut en veu baixa ja que ningñu ni ho ha vist ni s'ha enterat,fins que el guardia li ha dit que estava boig al neng.

Tot i que el neng s'ha posat enmig de la via,i el tren s'ha aturart uns minuts,nomès ha acumulat un retard d'un minut(bueno,fins a Sant Andreu,fins a Manresa pot ser va a mès)



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 26/04/2008 23:44

L'estat exterior d'alguns trens de TMB, val com a mostra d'incivisme? :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 26/04/2008 23:50

Pos si et parlo dels de Renfe que dormen a Ripoll... No hi ha dia que no acabin pintats.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/04/2008 0:02

Posats en pla més genèric, darrerament s'ha intensificat l'incivisme en matèria de destrucció del patrimoni, tot i que hi ha hagut casos on el sobirà hi ha sabut posar fre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 27/04/2008 0:08

La veritat és que fa FÀSTIC pujar als trens de RENFE ultimament.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 28/04/2008 11:18

UT440_132M ha escrit:La veritat és que fa FÀSTIC pujar als trens de RENFE ultimament.
Renfe ha abandonat totalment els trens a la seva sort. Li importa ben poc que vagin bruts i pintats.
En aquests moments, veient l'estat dels trens, segurament podem dir que Renfe Rodalies Barcelona deu tenir els trens més deixats i bruts d'Europa amb diferència.
Sort que tenim altres operadores a Catalunya que ajuden a posar en evidència la deixadesa i incompetència de Renfe, i ens ofereixen trens per viatjar en condicions.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 28/04/2008 15:17

Avui travessant el pont de Calatrava m'he creuat amb una 440R o 470 que anava un 90% gratitejada..... tan sols un dels cotxes quedava amb una mica de pintura original, la resta de cotxes estaven grafitejats completament, ni tan sols es podia endevinar on hi havia una finestra o una porta.

La veritat és que des de fa un temps, cada cop que passo per allà, veig més trens grafitejats. Abans en veia algun de tant en tant, però és que ara pràcticament cada tren que veig passar va pintat (excepte els euromeds i talgos).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/04/2008 18:10

aim ha escrit:Abans en veia algun de tant en tant, però és que ara pràcticament cada tren que veig passar va pintat (excepte els euromeds i talgos).
I si hi veiessis AVEs, també els afegiries al darrer grup. Tot plegat no fa més que confirmar el que ja fa temps que s'està palpant: a Renfe li importa un rave tot el que no sigui luxós, elitista i finolis. La resta, que aguanti el tipus com bonament pugui.

:avall


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dilluns 28/04/2008 22:09

El cotxe 440R - 227M (o 224M, no recordo bé), anava avui pel costat de l'andana en direcció Terrassa/Manresa absolutament grafitejat: portes, finestres... de dalt a baix. Senzillament lamentable



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/04/2008 22:17

Aviat vindrà el dia en que veurem Civies circulant amb els vidres de la cabina del maquinista grafitejats. Potser serà aleshores que Renfe es dignarà a fer-hi alguna cosa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 28/04/2008 22:23

mix3 ha escrit:El cotxe 440R - 227M (o 224M, no recordo bé), anava avui pel costat de l'andana en direcció Terrassa/Manresa absolutament grafitejat: portes, finestres... de dalt a baix. Senzillament lamentable
Doncs segurament era la mateixa que he vist jo, a les 8:50 sortia del túnel del Clot cap a SAC i almenys el costat muntanya feia pena.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Diumenge 04/05/2008 21:06

No sé si sóc jo, però no creieu que el frau a TMB està augmentant?

Sobretot amb les noves validadores "15 en 1" (queda ben clar en aquest vídeo). Ahir mateix vaig sofrir un atac d'alguns d'aquests individus. Entrava a Barceloneta quan, tot just passar els vidres de la validadora, em giro com és habitual per veure si algú se m'intenta colar. Ràpidament ve corrents un individu del país (que per l'aspecte que portava vaig catalogar com a no gaire agressiu, si no ja l'hauria deixat passar, que passo que m'apunyalin) al que no li anava el bitllet (imagino que devia estar esgotat), i em diu: "ah, gràcies". Jo li deixo anar "de gràcies res, jo només he pagat el meu bitllet". I em vaig posar a la validadora impedint que passés. El tipus em va començar a empènyer, i posteriorment s'hi va afegir un individu importat, mentre jo empenyia cap a l'altra direcció. Total, al final em van superar i es van colar. No em va quedar més que deixar anar un reguitzell d'improperis que òbviament no van sentir perquè duien auriculars.

Crec que ja passaré de mirar enrere. Total, si es colen, que es colin. Però a mi el que em fot és que jo pago el bitllet i a sobre se'm colen aprofitant-se de mi!

Per a tots aquests, l'emoticona de rigor del que es mereixen: :trenazo

N'estic fins als ous. Quin motiu tinc jo per pagar, si als que no paguen no els passa res? Així m'estalviaria uns diners que ben bé que necessito, i a TMB, es veu que se li enfot... Quin país.

EDITO: Mireu, una altra bona mostra del civisme i bon fer que impera en aquest país que acabo de veure: http://es.youtube.com/watch?v=1XIza2W1-gE


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”