Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Petita correcció

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/09/2008 0:43

pedrofgc ha escrit:de renfe no puc dir el mateix:sempre et responen:NO PODEMOS HACER NADA.
S'ajustaria més a la realitat si diguessin: "No sabemos hacer nada."


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Divendres 19/09/2008 11:48

Hola!
Ahir em vaig fer un esquinç (o com s'escrigui) al turmell, amb lo que em tocarà anar unes semanetes amb croses i la cama envenada.
Tot i que em fa mal, aquest matí he anat a agafar el metro des de Santa Eulàlia fins a Marina en plena hora punta per anar a treballar. Ningú, NINGÚ, s'ha aixecat del seient per deixar-me seure. Tothom es feia el suec llegint el diari o mirant per la finestra. Només una dona gran (uns 70-75 anys) s'ha aixecat per cedir-me el lloc i no li he acceptat perquè la dona amb prou feina s'aguantava dreta.
Només donar les gràcies a tota la gent que ha sudat de mi i només desitjar-lis que se'ls hi foti el cul com una plaça de toros, per vagos i mal educats.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 19/09/2008 11:52

Lamento la teva situació, i la poca educació de la gent :(

Jo estic farta d'haver de cridar l'atenció dins el metro, demanant si algú pot deixar seure a algú que ho necessita, arriba un punt en que fa vergonya, però ho he de continuar fent, perquè hi ha molt passotisme.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/09/2008 11:55

La meva dona, una vegada que es va aixecar a l'autobús per cedir el seu lloc a una persona gran, va haver de fer-ne fora una altra que ja s'hi volia aclofar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 19/09/2008 17:50

no hi h vergonya,pero no s´adonen de que quan no deixen sentar a la gent no pensen que podria ser la seva avia o ser ells els que poden anar un dia amb muletes.



Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dimarts 23/09/2008 16:00

No sé si posar-ho exactament aquí, però bé:
Sexo en vivo en el metro
Grupos de hombres se masturban en los vagones de las líneas 1 y 2

El primer y el último vagón de las líneas 1 y 2 se han convertido en populares lugares de ‘cruising’.

Siete de la tarde. Primer vagón de un convoy de la línea 2 en la estación de Sol. Un par de miradas, y un hombre que había subido en San Bernardo consigue que otro se le acerque y empiece a masturbarle. Delante de todos los viajeros. “Pasa diariamente”, explica Ana, usuaria del metro y una de las pasajeras que soportan el espectáculo. “No me cambio de vagón porque vigilo para evitar que algún día cojan a algún menor”, apunta.
Según Ana, “son casi siempre los mismos, pero van rotando”. “Los hay desde veintimuchos hasta más de sesenta y no se cortan un pelo, aunque les mires de frente”, añade.
Los usuarios que se encuentran cada tarde este panorama hablan de hasta corrillos de seis personas esperando tocamientos. “Si en el viaje no encuentran rollo, se bajan, cambian de sentido de la línea a ver si hay más suerte”, concluye Ana.
Los responsables de Metro de Madrid sólo pueden actuar cuando se presentan reclamaciones y se detecta a los actores. A día de hoy, sólo hay denuncias por tocamientos, pero no se ha presentado ninguna por escándalo público, señalan fuentes del suburbano.
Font: http://www.readmetro.com/show/es/Madrid/20080923/1/5/

PD: Aquest fil no hauria d'anar potser a Transports en General? Ho dic perquè si es parla de transports públics en general no té per què anar al fòrum de Ferrocarril de l'Àrea de Barcelona.


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 23/09/2008 16:35

Tristament repugnant, això demostra la seguretat que hi ha als transports públics d'aquest païs, que si et claven una pallissa, uns altres es baixen els panatalons i fan allo que tots sabem, realment és per :vomit :wc :disparos
Per cert, ja que hi soc posat, edito el post, i afegiré, que ahir al tren amb destinació La Tour de Carol de les 16.26 de Vic, servit per una doble de 447, hi havia dos paios, amb el cap afeitat, i segons vaig interpretar parlaven anglès, es van posar a fumar dins el cotxe, als seients, fins i tot em feien senyals a mi si fumava, la meva resposta va ser evidentment que no. Quan aprendrà la gent que no es pot fumar als transports públics? A part que molesten a la gent que com jo no som fumadors.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 23/09/2008 17:37

UT440_132M ha escrit:Quan aprendrà la gent que no es pot fumar als transports públics? A part que molesten a la gent que com jo no som fumadors.

Resposta: ja ho saben que no es pot fumar. Però tant els hi fa! No és que siguin idiotes i no entenguin els senyals, simplement se'n foten de les normes i de la gent.

I pel que tinc entès als fumadors (a la majoria) també els molesta el fum en llocs tancats (ascensors, saletes....)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/09/2008 18:37

Ereza ha escrit:No sé si posar-ho exactament aquí, però bé:
Sexo en vivo en el metro
Grupos de hombres se masturban en los vagones de las líneas 1 y 2

El primer y el último vagón de las líneas 1 y 2 se han convertido en populares lugares de ‘cruising’.

Siete de la tarde. Primer vagón de un convoy de la línea 2 en la estación de Sol. Un par de miradas, y un hombre que había subido en San Bernardo consigue que otro se le acerque y empiece a masturbarle. Delante de todos los viajeros. “Pasa diariamente”, explica Ana, usuaria del metro y una de las pasajeras que soportan el espectáculo. “No me cambio de vagón porque vigilo para evitar que algún día cojan a algún menor”, apunta.
Según Ana, “son casi siempre los mismos, pero van rotando”. “Los hay desde veintimuchos hasta más de sesenta y no se cortan un pelo, aunque les mires de frente”, añade.
Los usuarios que se encuentran cada tarde este panorama hablan de hasta corrillos de seis personas esperando tocamientos. “Si en el viaje no encuentran rollo, se bajan, cambian de sentido de la línea a ver si hay más suerte”, concluye Ana.
Los responsables de Metro de Madrid sólo pueden actuar cuando se presentan reclamaciones y se detecta a los actores. A día de hoy, sólo hay denuncias por tocamientos, pero no se ha presentado ninguna por escándalo público, señalan fuentes del suburbano.
Font: http://www.readmetro.com/show/es/Madrid/20080923/1/5/

PD: Aquest fil no hauria d'anar potser a Transports en General? Ho dic perquè si es parla de transports públics en general no té per què anar al fòrum de Ferrocarril de l'Àrea de Barcelona.
Hola,

O potser a Ferrocarril fora de Catalunya, ja que la notícia és del metro de Madrid.



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 23/09/2008 21:57

Lo del metro de Madrid fa anys que existeix, hi van fer un reportatge no fa gaire, la pregunta, si ho saben per què no hi fan res? Un segurata en cada tren durant una llarga temporada i que s'en vagin a un altre lloc



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Diumenge 28/09/2008 21:23

Desconec si al metro de BCN hi ha "cruising", però sexe normal i tant que si; i sense amagar-se un pèl (vist al bell mig de l'andana d'urquinaona L1, no cal especificar la postura en concret, però la més vistosa que passi per les vostres ments...)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 01/10/2008 20:19

Ahir vaig anar a fer una volta a la línia del Vallès de FGC,i el terra de la 112.19 estav fet una m****,sense exagerar,mès brut que la renfe,papers per tot arreu.i un munt de brutícia i pols.A sobre un home gran és posa a vendre bolígrafs en mig del tren(si abans la chica rumana con un bebé,ara el home event bolis)

Vaig baixar a Universitat Autónomica,i vaig agafar un S55 servit per una 111,i estava implecable(tot i ser mès velles que la 112)

Últimament el tracte de FGC amb la línia del Vallès tela.......



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 05/10/2008 22:08

Ayer noche 23:45h, subo a un tren de la L3, un vómito en el suelo entre los asientos de un 3000.
Claro, con cada parada subían viajeros que corriendo pensaban ·me puedo sentar"y al llegar... como para poner una cámara oculta, el viajero que estaba sentado enfrente mio y yo cuando el tren paraba ya nos reiamos...
En Drassenes un grupo de tres adolescentes comiendo pipas y cáscaras al suelo...
Sin comentarios.
Decidí llegar hasta la última parada para ver las nuevas estaciones y aproveché para comunicarle al maquinista la mala olor que desprendía el vagón. Su respuesta, pues eso ha sido en este trayecto... y eso que sólo eran las 0:00h, quedaba toda una noche por delante...
:avall


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimecres 08/10/2008 21:48

avui en el R5 que surt d´olesa de les 8.15destinacio barcelona un senyor vestit amb traje i coberta ha estat 15 minuts menjant-se un entrepa i fen molt de soroll quan menjava que era molestos pels tots els viatgers,joja no podia mes,i la noia que tenia al costa estava tambe desesperada.a la tornada amb el S4 un noi ben vestit h ficat els peus al seient l´ha deixat ben brut,li he cridat l´atencio i m´ha tocat netejar el que ha embrutat.per al q menjava una mica d´educacio no li vindria malament i com podeu veure no nomes son els nengs,gent jove,punkis o el que sigui,hi ha de tot i jo tink aparença de neng igual que coneguts meus que trebalen a la linia llobregat-anoia i son igual o mes civics i educats que jo,aixi no s´ha despreciar ni catalogar a la gent pel seu aspecte



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dijous 09/10/2008 17:21

Aquest matí a l'estació de Terrassa (7:55), pel que sembla un "senyor" d'origen magrebí a decidit que ell no tenia perquè fer cua a l'escala mecànica de pujada i a decidit tot solet, i sense tenir en compte que a l'escala de baixada també hi havia gent... llògicament baixant..., i sense més a polsat el botó d'aturada d’emergència de les escales per poder pujar sense massa esforç i de poc no fot de cap a terra als que hi eren baixant en aquell moment....



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 10/10/2008 8:48

treneros ha escrit:Aquest matí a l'estació de Terrassa (7:55), pel que sembla un "senyor" d'origen magrebí a decidit que ell no tenia perquè fer cua a l'escala mecànica de pujada i a decidit tot solet, i sense tenir en compte que a l'escala de baixada també hi havia gent... llògicament baixant..., i sense més a polsat el botó d'aturada d’emergència de les escales per poder pujar sense massa esforç i de poc no fot de cap a terra als que hi eren baixant en aquell moment....
Un cop de puny per part de cadascun dels que hi baixaven, i segur que no ho torna a fer.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 11/10/2008 12:42

Ahir... uf! Vaig pujar a una 448 per anar a Barcelona-Sants des de Passeig de Gràcia, vaig a sentar-me i mentre busco lloc, a mi i a una noia que tenia davant ens va caure una maleta d'aquelles dures, a mi em va estar a punt d'anar al braç, per fer-nos mal a tots dos, doncs bé, el senyor que tenia aquella maleta, la recull i ni demana perdó ni res. Ens va caure d'aquells llocs on fiques motxilles, bosses... Però no maletes. En les 448, hi ha dos llocs en el tren reservats per bicicletes i maletes, no està per fer bonic. Després, dos nengs pujen a SAA i van a la plataforma a fumar. El tren para a Torre Baró, però tarden en adonar-se'n. Quan se n'adonen, a tota pressa baixen del vagó, no sense abans un d'ells amb un cigarro a la boca, encès, i un altre no encès a l'orella. El vagó va quedar amb una olor a tabac durant bona part del viatge. Després, a Parets pujen dos noies i fiquen la música del mòbil a tope ( sense auriculars, perquè l'escoltés tot el món :roll: ). Insportable fins a les Franqueses. A partir d'aquí tot relativament normal, però vaja viatge... Nota positiva? Dos nois joves fotografiant el tren a Montcada i Reixac-Santa Maria :ok . En quant als vòmits, em vaig trobar l'any 2003, amb un viatge que feia des d'Igualada fins a Barcelona, un vagó estava amb el terra ple de vòmit. Però ho vàrem anar a dir al revisor i al maquinista, ells van avisar al personal de neteja d'Igualada i van netejar el vagó. La diferència de companyies marca, almenys aquí. Cada vegada que pujo en un tren o autocar, cada cop veig més gent incívica, o m'ho sembla a mi? La veritat és que ja n'estic fart, de que per exemple a persones que fumen a la plataforma el revisor no els hi digui res i en canvi, a persones que per exemple pugen a Manlleu (evidentment sense bitllet, perquè no poden agafar-lo) i el revisor els hi dóna una bronca de cal déu. O una vegada, quan jo vaig pujar a pl.catalunya, la màquina validadora es va quedar sense tinta, però ens va marcar el bitllet, i el revisor ens diu que hi ha dos dels tres bitllets sense marcar, nosaltres li expliquem el perquè, i, no sense bronques, l'aconseguim entrar en raó. Què, que les persones que sóm o intentem ser el més cívic possible sóm monstres? Que ara tens que ser incívic? N'estic fart, i molt cabrejat, de veritat. I paro, sento haber dit tanta cosa, però si tinc que començar a dir tot el que penso, no acabaria mai.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 12/10/2008 18:09

tren250 ha escrit:Ahir... uf! Vaig pujar a una 448 per anar a Barcelona-Sants des de Passeig de Gràcia, vaig a sentar-me i mentre busco lloc, a mi i a una noia que tenia davant ens va caure una maleta d'aquelles dures, a mi em va estar a punt d'anar al braç, per fer-nos mal a tots dos, doncs bé, el senyor que tenia aquella maleta, la recull i ni demana perdó ni res. Ens va caure d'aquells llocs on fiques motxilles, bosses... Però no maletes. En les 448, hi ha dos llocs en el tren reservats per bicicletes i maletes, no està per fer bonic. Després, dos nengs pujen a SAA i van a la plataforma a fumar. El tren para a Torre Baró, però tarden en adonar-se'n. Quan se n'adonen, a tota pressa baixen del vagó, no sense abans un d'ells amb un cigarro a la boca, encès, i un altre no encès a l'orella. El vagó va quedar amb una olor a tabac durant bona part del viatge. Després, a Parets pujen dos noies i fiquen la música del mòbil a tope ( sense auriculars, perquè l'escoltés tot el món :roll: ). Insportable fins a les Franqueses. A partir d'aquí tot relativament normal, però vaja viatge... Nota positiva? Dos nois joves fotografiant el tren a Montcada i Reixac-Santa Maria :ok . En quant als vòmits, em vaig trobar l'any 2003, amb un viatge que feia des d'Igualada fins a Barcelona, un vagó estava amb el terra ple de vòmit. Però ho vàrem anar a dir al revisor i al maquinista, ells van avisar al personal de neteja d'Igualada i van netejar el vagó. La diferència de companyies marca, almenys aquí. Cada vegada que pujo en un tren o autocar, cada cop veig més gent incívica, o m'ho sembla a mi? La veritat és que ja n'estic fart, de que per exemple a persones que fumen a la plataforma el revisor no els hi digui res i en canvi, a persones que per exemple pugen a Manlleu (evidentment sense bitllet, perquè no poden agafar-lo) i el revisor els hi dóna una bronca de cal déu. O una vegada, quan jo vaig pujar a pl.catalunya, la màquina validadora es va quedar sense tinta, però ens va marcar el bitllet, i el revisor ens diu que hi ha dos dels tres bitllets sense marcar, nosaltres li expliquem el perquè, i, no sense bronques, l'aconseguim entrar en raó. Què, que les persones que sóm o intentem ser el més cívic possible sóm monstres? Que ara tens que ser incívic? N'estic fart, i molt cabrejat, de veritat. I paro, sento haber dit tanta cosa, però si tinc que començar a dir tot el que penso, no acabaria mai.
Jo estava a Arc de Triomf fent fotos i videos, i vaig veure molta gent creuant les vies. I a Montcada Santa Maria no ho sé, però a l'antiga estació de Montcada Sant Joan (la que hi ha abandonada després de M. Bif. que anirà a terra quan desdoblin), hi havia dos nois, coneguts meus companys d'afició, jo anava en el tren de Ripoll de les 17.43, servit per la 440 188M. I lo de la gent que fuma, no suporto ja de per si la gent fumadora, però menys aquests que molesten, i acabo amb això que dius del bitllet sense marcar, em va passar a Arc de Triomf, divendres mateix, per sort, l'interventor s'en va adonar i em va demanar on vaig pujar, i li dic Arc de Triomf, i sense cap problema m'anota manualment al revers del bitllet la data i hora de tornada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

TBF
N5
N5
Entrades: 94
Contacta:

Entrada Autor: TBF » Diumenge 12/10/2008 18:52

Alguns ho trobaran impopular... però llanço una idea: jo estic totalment convençut que no s'havien d'haver suprimit les classes (1ª, 2ª i 3ª). Alguns estaríem disposats a pagar més(no em sobren els calers, tampoc) per no haver de suportar segons quina mena gent.

Quan pujo a Girona m'estimo agafar un Catalunya Express, que no és la glòria però es troba un altre tipus de gent que al regional (que és més barat, però és on estic tip de veure situacions insuportables similars a les que expliqueu), per no parlar d'una comoditat incomparable.

Crec que si abans hi eren era per alguna cosa..., però que dic! si al ave i als avions encara hi és! Perquè a rodalies i a regionals no?? Potser es perquè directament ja es tot el comboi directament de tercera classe ... ??

Suposo que a metro no tindria sentit perquè són trajectes molt curts, però en canvi a rodalies i a regionals les trobo molt a faltar.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dimarts 14/10/2008 15:44

Avui a un R1 a l'alçada de Premià de Mar, un ionqui s'ha assegut darrere meu, poc després de que el tren iniciés la marxa el ionqui s'ha tirat un pet triple, amb la consegüent sorpresa dels passatgers.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”