Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publics?

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 14/10/2008 15:46

Tycho Brahe ha escrit:Avui a un R1 a l'alçada de Premià de Mar, un ionqui s'ha assegut darrere meu, poc després de que el tren iniciés la marxa el ionqui s'ha tirat un pet triple, amb la consegüent sorpresa dels passatgers.
xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/10/2008 16:32

Sincerament, prefereixo mil cops un pet triple que un tripi.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 18/10/2008 13:12

UT440_132M ha escrit:
tren250 ha escrit:Ahir... uf! Vaig pujar a una 448 per anar a Barcelona-Sants des de Passeig de Gràcia, vaig a sentar-me i mentre busco lloc, a mi i a una noia que tenia davant ens va caure una maleta d'aquelles dures, a mi em va estar a punt d'anar al braç, per fer-nos mal a tots dos, doncs bé, el senyor que tenia aquella maleta, la recull i ni demana perdó ni res. Ens va caure d'aquells llocs on fiques motxilles, bosses... Però no maletes. En les 448, hi ha dos llocs en el tren reservats per bicicletes i maletes, no està per fer bonic. Després, dos nengs pujen a SAA i van a la plataforma a fumar. El tren para a Torre Baró, però tarden en adonar-se'n. Quan se n'adonen, a tota pressa baixen del vagó, no sense abans un d'ells amb un cigarro a la boca, encès, i un altre no encès a l'orella. El vagó va quedar amb una olor a tabac durant bona part del viatge. Després, a Parets pujen dos noies i fiquen la música del mòbil a tope ( sense auriculars, perquè l'escoltés tot el món :roll: ). Insportable fins a les Franqueses. A partir d'aquí tot relativament normal, però vaja viatge... Nota positiva? Dos nois joves fotografiant el tren a Montcada i Reixac-Santa Maria :ok . En quant als vòmits, em vaig trobar l'any 2003, amb un viatge que feia des d'Igualada fins a Barcelona, un vagó estava amb el terra ple de vòmit. Però ho vàrem anar a dir al revisor i al maquinista, ells van avisar al personal de neteja d'Igualada i van netejar el vagó. La diferència de companyies marca, almenys aquí. Cada vegada que pujo en un tren o autocar, cada cop veig més gent incívica, o m'ho sembla a mi? La veritat és que ja n'estic fart, de que per exemple a persones que fumen a la plataforma el revisor no els hi digui res i en canvi, a persones que per exemple pugen a Manlleu (evidentment sense bitllet, perquè no poden agafar-lo) i el revisor els hi dóna una bronca de cal déu. O una vegada, quan jo vaig pujar a pl.catalunya, la màquina validadora es va quedar sense tinta, però ens va marcar el bitllet, i el revisor ens diu que hi ha dos dels tres bitllets sense marcar, nosaltres li expliquem el perquè, i, no sense bronques, l'aconseguim entrar en raó. Què, que les persones que sóm o intentem ser el més cívic possible sóm monstres? Que ara tens que ser incívic? N'estic fart, i molt cabrejat, de veritat. I paro, sento haber dit tanta cosa, però si tinc que començar a dir tot el que penso, no acabaria mai.
Jo estava a Arc de Triomf fent fotos i videos, i vaig veure molta gent creuant les vies. I a Montcada Santa Maria no ho sé, però a l'antiga estació de Montcada Sant Joan (la que hi ha abandonada després de M. Bif. que anirà a terra quan desdoblin), hi havia dos nois, coneguts meus companys d'afició, jo anava en el tren de Ripoll de les 17.43, servit per la 440 188M. I lo de la gent que fuma, no suporto ja de per si la gent fumadora, però menys aquests que molesten, i acabo amb això que dius del bitllet sense marcar, em va passar a Arc de Triomf, divendres mateix, per sort, l'interventor s'en va adonar i em va demanar on vaig pujar, i li dic Arc de Triomf, i sense cap problema m'anota manualment al revers del bitllet la data i hora de tornada.
Aquest és el tren que anava, precisament :D . I sembla que la gent que agafa els CEX cap a Lleida és afeccionada a la gent. Ahir, una noia em va donar un cop amb la maleta, però al contrari que l'altre impresentable, es va disculpar. I la gent que fuma, dubto que la gent ho faci a l'estació de Parets, on el cap d'estació avisa amb els altaveus que dintre del recinte de l'estació està prohibit fumar :ok no ho he vist en cap altre estació.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 18/10/2008 16:01

tren250 ha escrit: Aquest és el tren que anava, precisament :D . I sembla que la gent que agafa els CEX cap a Lleida és afeccionada a la gent. Ahir, una noia em va donar un cop amb la maleta, però al contrari que l'altre impresentable, es va disculpar. I la gent que fuma, dubto que la gent ho faci a l'estació de Parets, on el cap d'estació avisa amb els altaveus que dintre del recinte de l'estació està prohibit fumar :ok no ho he vist en cap altre estació.
Dons es fa, i no només a Parets, a Montcada Ripollet, a La Garriga, a Balenyà Tona Seva, a Vic, a totes les estacions, s'avisa per megafonia, però la gent fa que li entri per una orella i li surt per l'altra. :llengua


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 20/10/2008 22:37

Dos canis d'aquells que si li dius algo et maten,han pujat a Sant Boi(per segons,han pujat quan sonava el tancament de portes de la 211)amb la música a tot drap.Els he hagut d'aguantar de Sant Boi fins a Gornal aquests fastigosos,on jo he baixat.Com el tren era una 211,hi havia bastanta gent de peu(al tenir menys seients).

Desprès,al TRAM,em trobo amb un seient d'un tranvia de la T5 ple de cascares de pipes,quina cosa mès fastigosa per favor!,pipes,sinó el algún drepol que no se l'hi hacut res mès que posar les cascares de les pipes que menjava al seient.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 21/10/2008 17:13

Pipes, la de vegades que n'he trobat... Horrorós :avall . Ahir precisament, em vaig sentar a un seient d'una 440 ple de crispetes de colors :| .



Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Divendres 24/10/2008 18:42

Ara fa uns dies, en un trajecte de la C1 de Renfe de Sants a Badalona:


Primer de tot, gent fumant a les andanes de Sants.

Pujo a un Civia amb destinació Mataró i m'assec aprop de les escales que salven el desnivell entre l'entrada per a persones amb movilitat reduïda i la resta del comboi. A Catalunya pugen tres "nengs" amb la musica del mòbil sonant per els altaveus i el primer que fan es entrar tots junts al servei i es tanquen per a fer "marranades". Abans d'arribar a l'estació del Clot-Aragó es para l'aire acondicionat del tren i els nois segueixen allà dins sense importar-los que hi ha una usuària que "aporrea" la porta repetidament per a poder entrar al lavabo. Comença a fer calor allà dins i entre l'estació anterior i Sant Adrià, mentre la dona espera pacientment que la porta del bany s'obri, s'activa la megafonia del tren i la maquinista demana per favor que la persona que hi ha fumant dins el lavabo surti perquè la llei nosequé nosequant ho prohibieix en tot l'àmbit del transport públic. Com us podeu imaginar, aquells nois no en van fer ni cas i la pobre dona que potser ja s'havia fet pipí o popó a les calcetes, jeje :D . La cosa no acava aquí, perqué abans d'arribar a Badalona, la maquinista torna a activar la megafonia interna i, en un tó no tan amigable com l'altre vegada, exigeix que la persona que està fumant a dins del lavabo surti, donant explicacions a la resta del passatge sobre que el tren disposa d'un sistema de seguretat que en detectar fum desconnecta de forma automàtica la refrigeració del comboi. Passo per davant del lavabo per baixar a Badalona i la podor a "porro" era evident, saludo a la incansable dona que espera al bany i els nois allà segueixen, fent "marranades".

Ja a l'andana de Badalona, usuaris fumant tan bon punt baixen del tren i el propi treballador de l'estació disfrutant d'un moment de relax amb el seu "purillo".


El pa de cada dia, però amb la variant de que aquell dia va haver-hi interacció entre la maquinista i els usuaris :avall .


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 24/10/2008 21:46

Jo he vist com un maquinista, fent un trajecte Barna-Salou, s'ha encarat amb un parell d'ous a un grup de nengs i "nenges" i els ha dit que no tinguèssin el mòbil sonant a tot drap la Camela, l'Andy i el putu Lucas, etc.

I ho va fer així:

-"Soy el maquinista. Apagad inmediatamente la musiquita, ¿entendido?". :reve

I els nengs van apagar el mòbil.

PD: per cert fou el mateix maquinista que em convidà a acompanyar-lo en cabina (juntament amb la xicota) entre l'Estació de França i Passeig de Gràcia.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Divendres 24/10/2008 23:43

al final tindrem a acostumar-nos a tot aixo i sense ni dir ni pio,i ja no parlem delsgraffiters q nomes saen enguels ens,encara q renfe podria fer algo no? :evil:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 24/10/2008 23:46

pedrofgc ha escrit:al final tindrem a acostumar-nos a tot aixo i sense ni dir ni pio,i ja no parlem delsgraffiters q nomes saen enguels ens,encara q renfe podria fer algo no? :evil:
:?: :?: :?:

Per la meva banda, jo no m'hi acostumaré mai!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Dissabte 25/10/2008 0:44

pedrofgc ha escrit:... i ja no parlem delsgraffiters q nomes saen enguels ens,encara q renfe podria fer algo no? :evil:
Doncs ara que ho dius, fa ja bastant que no veig cap unitat de la C1 grafitejada :boig . Ha fet alguna cosa en referència a aquest tema la Renfe ???


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dissabte 25/10/2008 4:51

Kailka ha escrit:Ara fa uns dies, en un trajecte de la C1 de Renfe de Sants a Badalona:


Primer de tot, gent fumant a les andanes de Sants.

Pujo a un Civia amb destinació Mataró i m'assec aprop de les escales que salven el desnivell entre l'entrada per a persones amb movilitat reduïda i la resta del comboi. A Catalunya pugen tres "nengs" amb la musica del mòbil sonant per els altaveus i el primer que fan es entrar tots junts al servei i es tanquen per a fer "marranades". Abans d'arribar a l'estació del Clot-Aragó es para l'aire acondicionat del tren i els nois segueixen allà dins sense importar-los que hi ha una usuària que "aporrea" la porta repetidament per a poder entrar al lavabo. Comença a fer calor allà dins i entre l'estació anterior i Sant Adrià, mentre la dona espera pacientment que la porta del bany s'obri, s'activa la megafonia del tren i la maquinista demana per favor que la persona que hi ha fumant dins el lavabo surti perquè la llei nosequé nosequant ho prohibieix en tot l'àmbit del transport públic. Com us podeu imaginar, aquells nois no en van fer ni cas i la pobre dona que potser ja s'havia fet pipí o popó a les calcetes, jeje :D . La cosa no acava aquí, perqué abans d'arribar a Badalona, la maquinista torna a activar la megafonia interna i, en un tó no tan amigable com l'altre vegada, exigeix que la persona que està fumant a dins del lavabo surti, donant explicacions a la resta del passatge sobre que el tren disposa d'un sistema de seguretat que en detectar fum desconnecta de forma automàtica la refrigeració del comboi. Passo per davant del lavabo per baixar a Badalona i la podor a "porro" era evident, saludo a la incansable dona que espera al bany i els nois allà segueixen, fent "marranades".

Ja a l'andana de Badalona, usuaris fumant tan bon punt baixen del tren i el propi treballador de l'estació disfrutant d'un moment de relax amb el seu "purillo".


El pa de cada dia, però amb la variant de que aquell dia va haver-hi interacció entre la maquinista i els usuaris :avall .
ai carai!, que fort, es lo fotut del civia que té un labavo massa gran, no será la primera vegada que passi. Si ja ho fan a les 447, entre vagó y vagó, ara encara millor, que ningu els molesta...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/10/2008 1:06

Alex_C4 ha escrit:ai carai!, que fort, es lo fotut del civia que té un labavo massa gran, no será la primera vegada que passi. Si ja ho fan a les 447, entre vagó y vagó, ara encara millor, que ningu els molesta...
Doncs, posats a anar de modennos per la vida, que dotin els lavabos d'aspersors d'extinció d'incendis perquè s'activin així que pugi el tuf de tabac. Quan corri la notícia entre els troglodites, s'haurà acabat la conya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 26/10/2008 11:53

Kailka ha escrit:
pedrofgc ha escrit:... i ja no parlem delsgraffiters q nomes saen enguels ens,encara q renfe podria fer algo no? :evil:
Doncs ara que ho dius, fa ja bastant que no veig cap unitat de la C1 grafitejada :boig . Ha fet alguna cosa en referència a aquest tema la Renfe ???
dncsne a la R4 que alucinaras,hi ha un tren k porta dues setmanes pintat de dal a baix,i aixo que es un acte vandalic i esta castigat per la llei,pero a renfe sembla que li agrada que es passegin els trens amb graffitis com si fossin murals amb rodes :emprenyat ,i lo millor de tot que vaig escriure a renfe perque penje a internet videos i fotos de com pinten els trens i d´aixo ja fa dos mesos,encara espero resposta.no se quin son els responsables de renfe a catalunya,pero no es mereixen el sou que guanyen perque no fan res.graffiters in incivics guarros,RENFE mes per permetre-ho :avall



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 26/10/2008 12:13

Madrugada del viernes 24 al sábado 25.
Lugar:Ciutadella Vila Olimpica L4
Hora: 05.30 (aprox)

Tras pasar la barera tarifaria con vigilantes de seguridad, normal a esas horas , en esa estación y con el personal que entra. Me drijo al andén Sentido Trinitat, bajo las escaleras y bueno ...de todos los colores por allí. Me siento a esperar que llegase mi Metro y observo como en el andén de enfrente dos delincuentes (porque no eran presuntos eran delincuentes) de origen magrebí estaban abrazando a un chaval "guiri" qe iba medio borracho y diciendole amigo amigo le metenb mano por delante y por detrás . El guiri no se entera de nada y sigue caminando o divagando por el andén, yo desde mi andén veo clarísimamente como le han quitado la cartera, las llaves y un objeto que parecía un móvil.

La verdad es que la imagen era clavada a esas que ofrecen los informativos de la tv de Les Rambles cualquier noche del año.

Yo prosigo mi camino hacia Urquinanona donde hago el transbordo hacia la L1 a 100 Km/h para que nadie me pare para pedirme 1€, un cigarro, fuego,...etc etc y llego a coger la L1.

Hasta Plaça de Sants todo más o menos normal, dentro de la normalidad que se entiende a aquellas horas en el Metro, pero pasada plaça Sants empiezo a notar un olor raro. me giro y 4 Flautiperros o como los queráis llamar ocupando con culo y pies los 8 asientos del 4000 estaban tan ricamente liando, fumando y haciendo de todo en el vagón.

Conclusión:

Sr Hereu gracias por haberme hecho abrir los ojos. La próxima vez iré en mi coche, me arriesgaré a que un borracho me lo destroce como ya me ha pasado y sigo esperando juicio, pero así por lo menos viviré en mi mundo de ilusión sin tener que ver según que cosas en el Metro. Y si hace falta ya me dejaré 10 o 15€ en parking que gestiona usted a través de BSM.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/10/2008 12:27

Res, home, res: Visc(a) Barcelona! :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 29/10/2008 15:44

Guigui ha escrit:
Alex_C4 ha escrit:ai carai!, que fort, es lo fotut del civia que té un labavo massa gran, no será la primera vegada que passi. Si ja ho fan a les 447, entre vagó y vagó, ara encara millor, que ningu els molesta...
Doncs, posats a anar de modennos per la vida, que dotin els lavabos d'aspersors d'extinció d'incendis perquè s'activin així que pugi el tuf de tabac. Quan corri la notícia entre els troglodites, s'haurà acabat la conya.
Doncs no seria mala idea

Xavi



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 29/10/2008 16:00

UT440_132M ha escrit:
tren250 ha escrit: Aquest és el tren que anava, precisament :D . I sembla que la gent que agafa els CEX cap a Lleida és afeccionada a la gent. Ahir, una noia em va donar un cop amb la maleta, però al contrari que l'altre impresentable, es va disculpar. I la gent que fuma, dubto que la gent ho faci a l'estació de Parets, on el cap d'estació avisa amb els altaveus que dintre del recinte de l'estació està prohibit fumar :ok no ho he vist en cap altre estació.
Dons es fa, i no només a Parets, a Montcada Ripollet, a La Garriga, a Balenyà Tona Seva, a Vic, a totes les estacions, s'avisa per megafonia, però la gent fa que li entri per una orella i li surt per l'altra. :llengua
Aqui, a Segur de Calafell també diuen que no es pot fumar ni es poden creuar les vies, però fan el que els hi surt dels...

Xavi



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/10/2008 21:34

Una altra d'incívics: trobar-te la barra per agafar-te amb un xiclet enganxat. Aquests remugadors també caguen buines, potser?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 31/10/2008 12:54

I el terra, sobretot de les 447, amb xiclet, etc. I el que és el colmo: he vist a caps d'estació fumant DINTRE de l'edifici :nono , etc.
pedrofgc ha escrit:
Kailka ha escrit:
pedrofgc ha escrit:... i ja no parlem delsgraffiters q nomes saen enguels ens,encara q renfe podria fer algo no? :evil:
Doncs ara que ho dius, fa ja bastant que no veig cap unitat de la C1 grafitejada :boig . Ha fet alguna cosa en referència a aquest tema la Renfe ???
dncsne a la R4 que alucinaras,hi ha un tren k porta dues setmanes pintat de dal a baix,i aixo que es un acte vandalic i esta castigat per la llei,pero a renfe sembla que li agrada que es passegin els trens amb graffitis com si fossin murals amb rodes :emprenyat ,i lo millor de tot que vaig escriure a renfe perque penje a internet videos i fotos de com pinten els trens i d´aixo ja fa dos mesos,encara espero resposta.no se quin son els responsables de renfe a catalunya,pero no es mereixen el sou que guanyen perque no fan res.graffiters in incivics guarros,RENFE mes per permetre-ho :avall
Els trens tenen menys graffits però estan MOLT bruts: hem passat de malament a pitjor, indignant. I de 440 pintades els tres vagons, tot el tren excepte el frontal del maquinista, les que vulguis. I fins i tot pedregades al tren. i últimament el que faltava: vidres quasi trencats :avall :avall i això en tots els estils de materials, i circulen com si res, que a la primera el vidre es trenca completament, amb el que suposa :roll: .



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”