Afeccions dels transports per la visita del Papa

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Re: Celebracions polítiques vs. celebracions populars

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 15:39

Guigui ha escrit:Però veus que això només passa quan venen aquests infatuats que es pensen que són la flor i nata de la creació? Aleshores, si es pensen que són tan bons, per què volen protegir-se de tots aquells a qui suposadament fan tant bé?
A mi fer-ho durant la celebració del Bildelberg no em sembla del tot bé... però en un esdeveniment en que hi assistirà molta gent la protecció ha de ser del 100%. No tant pel Papa, que està més que protegit. Sinó per la gent que hi assistirà.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 22/10/2010 17:45

Jo del que em queixo és que casi no podre sortir de casa. La meva "feina" és de caps de setmana, i diumenge he de sortir i agafar el cotxe (sio bé el pàrquing no és dins la zona acordonada), ja m'han dit que tindré problemes per sortir de casa i que porti el DNI sobre sinó no em deixaràn tornar a entrar.

Em sembla molt bé que es vulgui tenir molta seguretat i tal, però es que la zona de seguretat l'han fet immensa, que jo visc a 3 carrers de la SF!!!

Per altra banda, estaria bé tancar l'estació de SF per evitar aglomeracions, però en canvi podrien parar-hi els trens per a poder fer transbord de les línies 2-5.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 18:42

oriolp13 ha escrit:Jo del que em queixo és que casi no podre sortir de casa. La meva "feina" és de caps de setmana, i diumenge he de sortir i agafar el cotxe (sio bé el pàrquing no és dins la zona acordonada), ja m'han dit que tindré problemes per sortir de casa i que porti el DNI sobre sinó no em deixaràn tornar a entrar.

Em sembla molt bé que es vulgui tenir molta seguretat i tal, però es que la zona de seguretat l'han fet immensa, que jo visc a 3 carrers de la SF!!!

Per altra banda, estaria bé tancar l'estació de SF per evitar aglomeracions, però en canvi podrien parar-hi els trens per a poder fer transbord de les línies 2-5.
Això últim també ho he pensat... però crec que seria dificil... molta gent baixaria pensant que està realment oberta i podria convertir-se en una ratonera.

Estic d'acord que a lo millor podrien facilitar les coses, per exemple si el teu parking estigués en zona acordonada, que habilitessin algun lloc gratis on poder deixar els cotxes el dia abans i el dia que et toca marxar poder anar-hi, etc. Lo del DNI és una pràctica habitual.

PD: m'oblidava!! Per entrar a algunes zones que s'habiliten per celebrar l'any nou també et demanen el DNI... a Barcelona a plaça Catalunya no ho se... però a Madrid, Nova York, etc. si. També es tanquen estacions de metro.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 23:06

http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... iades.html

Els veïns de la Sagrada Família es queixen de les restriccions de trànsit anunciades

La visita de Benet XVI obligarà a tallar el trànsit durant 40 hores a la zona delimitada pels carrers de Lepant, València, Sicília i Còrsega
Consideren que és “exagerat” i que ells “paguen impostos com tothom”


22/10/10 18:27 - BARCELONA - EFE

Un col·lectiu de veïns de la Sagrada Família ha expressat la seva disconformitat amb les restriccions de trànsit anunciades per la visita del papa a Barcelona, especialment amb el fet de no poder accedir al barri amb cotxe durant 40 hores.

“Jo pago els meus impostos com tothom i no entenc per què durant dos dies hauré de treure el cotxe de la zona verda del meu barri i pagar un aparcament més lluny, que em costarà més car”, ha manifestat una veïna que habitualment estaciona el seu vehicle a les àrees reservades per als veïns.

Un altre veí ha ho considera una “exageració” i un pare de família ha mostrat la seva indignació ja que “fa tres setmanes que no pot portar els nens al parc perquè l'estan arreglant de cara a la visita del papa”.

La visita de Benet XVI a Barcelona obligarà a tallar al trànsit entre les dues del migdia del dissabte 6 de novembre i les sis de la matinada del dilluns dia 8 a la zona delimitada pels carrers de Lepant, València, Sicília i Còrsega, segons ha informat l'Ajuntament de Barcelona.

No obstant això, les restriccions de trànsit començaran el 3 de novembre a partir de les deu del matí amb el tall del carrer Provença, entre Sicília i Marina, tot i que es mantindrà obert l'accés als veïns i als aparcaments públics fins dissabte al migdia.

A partir de la mitjanit de dissabte a diumenge, s'anul·larà l'estació del metro de la Sagrada Família i només hi podran accedir els veïns i empleats de botigues.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 23:57

Guigui ha escrit:“Jo pago els meus impostos com tothom i no entenc per què durant dos dies hauré de treure el cotxe de la zona verda del meu barri i pagar un aparcament més lluny, que em costarà més car”, ha manifestat una veïna que habitualment estaciona el seu vehicle a les àrees reservades per als veïns.
Quan va anar a viure a la Sagrada Família ja sabia que era allà i que algun dia s'hauria d'inaugurar.

Els veïns del casc antic de la Seu d'Urgell també paguen els seus impostos com tothom i els dimarts i els dissabtes, no durant 40 hores i mai més, si no cada dimarts i cada dissabte no poden deixar el cotxe al carrer. Senyora ha sentit que es queixin? S'aguanta... o es muda de barri, ciutat, ca, país, continent o planeta.

I dic la Seu d'Urgell però és el que passa a qualsevol ciutat catalana, Vic, Granollers.........
Un altre veí ha ho considera una “exageració” i un pare de família ha mostrat la seva indignació ja que “fa tres setmanes que no pot portar els nens al parc perquè l'estan arreglant de cara a la visita del papa”.
Quin problemon mare meva... a mi em sembla exagerat haver estat no se quants anys a Barcelona i no haver pogut veure la façana de la catedral perquè estava en obres... faré una reclamació i denunciaré al bisbat perquè em paguin danys i perjudicis.

Busquis un altre parc senyor, per una setmana a la vida no li passará res.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 23/10/2010 11:28

Vilarrubla, em disculparàs però jo ho trobo així:

-No serà el darrer cop que es faci. Aquesta és la postulació de la Sagrada Família com a Temple Expiatori "oficial", no la inauguració. Si s'inaugura quelcom és l'interior. Pr tant, aquesta no serà la darrera "inauguració" del temple.

-Som molt valents, molt valents per saturar la zona per la visita del Papa, per prohibir aparcar i per tancar estacions (cosa que no es farà ni amb la visita d'Obama, un home que acomula més amenaces que el Papa), però som molt covards per seguir amb el projecte de Gaudí i fer un gran passeig enderrocant els edificis que es troben entre la Façana de la Glòria i la Diagonal. Haurem d'esperar bombardeigs (com va passar amb la plaça de la Catedral) per poder acabar bé el projecte i aportar-li més interès arquitectònic i turístic (el 15% del PIB és turisme, i es deu en gran part al famós temple) ?.

-No pots comparar les zones de vianants (o no) com Vic, Granollers o La Seu d'Urgell, on s'ha fet un mercat setmanal des de l'edat mitjana, amb tot l'enrenou que s'està provocant en un lloc amb una densitat de població com la Sagrada Família, amb la dificultat afegida de que avui, amb prou feines hi ha lloc per acollir els cotxes a Barcelona, imagina't amb dues quadres de l'eixample inaccessibles.

Em sembla que estàs defensant la religió per davant de qualsevol persona. Primer són les persones, i després les creences d'alguns sectors de la societat. Com deia abans, aquesta seguretat per l'arribada del Papa, no es va procurar ni amb el club Bilderberg.Amés, el Bisbat posa 700.000 euros, pagats amb els que posen la creu a la renda anual, però, el milió que posa el govern, en seguretat i demés parafernàlia paranòica, es destina amb els recursos bàsics, amb el que paguem tots, jo, com a ateu, inclòs.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 23/10/2010 15:42

Vaya comparaciones.

Cuando el Barça gana algo e inmediatamente se cierra medio centro, o cuando son las celebraciones más de lo mismo, nadie parece quejarse.

La visita del Papa no es la visita de Obama ni la del club Bildeberg, es una visita que arrastrará a X miles de personas y por eso hay que tener un sistema de seguridad o esto será can pixa. El club Bildeberg no arrastra a X miles de personas, ni Obama.

Y es así guste o no guste.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 23/10/2010 16:34

Nozomi ha escrit:Vaya comparaciones.

Cuando el Barça gana algo e inmediatamente se cierra medio centro, o cuando son las celebraciones más de lo mismo, nadie parece quejarse.

La visita del Papa no es la visita de Obama ni la del club Bildeberg, es una visita que arrastrará a X miles de personas y por eso hay que tener un sistema de seguridad o esto será can pixa. El club Bildeberg no arrastra a X miles de personas, ni Obama.

Y es así guste o no guste.
Ja es veurà. En el traçat de papamòbil (Laietana, Diputació i Marina) potser sí que hi haurà gent, però a les rodalies del temple, ja veurem si hi ha una aglomeració com hi ha quan guanya el Barça. Amés, recordo que el bisbat va anunciar que aniria per Diputació i no per la Gran Via de les Corts Catalanes per donar la sensació d'aglomeració. Això vol dir que no hi haurà tanta gent com per omplir l'eix transversal barceloní.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dissabte 23/10/2010 20:23

Lluita1714 ha escrit:Vilarrubla, em disculparàs però jo ho trobo així:

-No serà el darrer cop que es faci. Aquesta és la postulació de la Sagrada Família com a Temple Expiatori "oficial", no la inauguració. Si s'inaugura quelcom és l'interior. Pr tant, aquesta no serà la darrera "inauguració" del temple.
No hi ha res a disculpar, tu penses una cosa i jo una altra. Sobre això primer. Bé, de fet no com a temple expiatori, sino com a basílica. No? Deixa de ser temple expiatori o segueix tenint els dos "títols" (el primer no se si és un títol per si)?

Ara es fa la "inauguració" més important des del punt de vista d'un temple religiós catòlic. Per tant només ens quedarà la "inauguració arquitectònica", on el Papa ja no hi pinta res. La consagració és un tema important. No és el mateix que vingui a la "inauguració" l'alcalde, que el president d'una diputació, que el president del país, com més d'aquestos hi hagi, sembla que és més important i ens agradi o no a la jerarquia catòlica el Papa és el més important.

L'"inauguració" "interior" es la més important d'un temple religiós.
-Som molt valents, molt valents per saturar la zona per la visita del Papa, per prohibir aparcar i per tancar estacions (cosa que no es farà ni amb la visita d'Obama, un home que acomula més amenaces que el Papa), però som molt covards per seguir amb el projecte de Gaudí i fer un gran passeig enderrocant els edificis que es troben entre la Façana de la Glòria i la Diagonal. Haurem d'esperar bombardeigs (com va passar amb la plaça de la Catedral) per poder acabar bé el projecte i aportar-li més interès arquitectònic i turístic (el 15% del PIB és turisme, i es deu en gran part al famós temple) ?.
No es tanca pel Papa, es tanca per les persones que vindran, que no són poques.
-No pots comparar les zones de vianants (o no) com Vic, Granollers o La Seu d'Urgell, on s'ha fet un mercat setmanal des de l'edat mitjana, amb tot l'enrenou que s'està provocant en un lloc amb una densitat de població com la Sagrada Família, amb la dificultat afegida de que avui, amb prou feines hi ha lloc per acollir els cotxes a Barcelona, imagina't amb dues quadres de l'eixample inaccessibles.
Els casos que jo parlo no són de vianants i l'amplada dels carrers son coherents amb la de la gent que viu allí. Ja he dit que es podria buscar alguan forma de que la gent pogués aparcar en un altre lloc si han de sortir de casa i tal. Tenen dues opcions passar-se el cap de setmana fora si ho fan habitualment, o quedar-se a casa i utilitzar el TP. Si els hi tanquen les parades properes, però tenen mitjans per anar a buscar una altra estació. No es que els hi tanquin totes les estacions de Barcelona.
Em sembla que estàs defensant la religió per davant de qualsevol persona. Primer són les persones, i després les creences d'alguns sectors de la societat. Com deia abans, aquesta seguretat per l'arribada del Papa, no es va procurar ni amb el club Bilderberg.Amés, el Bisbat posa 700.000 euros, pagats amb els que posen la creu a la renda anual, però, el milió que posa el govern, en seguretat i demés parafernàlia paranòica, es destina amb els recursos bàsics, amb el que paguem tots, jo, com a ateu, inclòs.
Jo no he parlat de religió en cap moment crec. És un esdeveniment popular on hi haurà gent religiosa i no. Jo no crec en déu, però aniria perfectament a veure-ho.

El Papa és un cap d'estat, per tant aquest és el procediment que s'ha de dur a terme. Si creus que no és just, jo això ho he criticat a varis llocs i en varis moments, ho trobo bé i legítim. Però mentres sigui cap d'estat serà així.

Hi ha moltes coses en les que no crec que es subvencionen amb els meus diners i m'aguanto. Com per exemple a certs lobbys de certes professions que tenen tant poder per treure'n d'altres del seu camí tot i que aquestes segones tinguin la raó i són les que se n'haurien d'ocupar.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 23/10/2010 22:37

No et nego que hi anirà gent. Però no tanta com per tancar totes les vies de comunicació. Sogons un plànol de Gaudí l'aforament màxim de la basílica és de 5.500 persones, no sé realment quantes seran però no superarà la del Camp Nou (90.000 persones), i per aquest, només es talla un carrer, i tot i així es pot passar si ets veí.

Per mi, per la major part dels catalans, i possiblement per a la premsa internacional com a referent arquitectònic estudiat arreu del món, és molt més important la inauguració de la façana. No et negaré que m'he rumiat anar a la missa del Papa per veure'l per dins, però jo personalment no estic per aguantar dues hores de discurs en català, castellà i llatí amb referències a la bíblia, a Gaudí i amb disculpes pels casos de pederàstia: prefereixo anar altre dia. I tanmateix, no hi anirà més gent que el propi aforament preparat per l'esdeveniment. Qui vol veure a "sa santedat", ben segur anirà al seu recorregut entre el bisbat i el temple.

Certament el Papa està a un esglaó de la jerarquia mundial per sobre de qualsevol alcalde i segons quin president, per això ho comparava amb Obama, una persona amb molta més rellevància que no pas aquest líder espiritual. Però si realment es tanca el metro per les aglomeracions de gent, no seria l'efecte contrari saturar el transport d'aquesta massa?

La gent de la Sagrada Família que hi treballa (dissortadament, dissabte i diumenge), no té perquè caminar un quilòmetre (distància entre parades al FCMB) aquell dia per l'esdeveniment, ni tan-sols és necessari tallar el metro o prohibir aparcar cotxes: si volen posar una bomba la posen, i si cal es porta la bomba dins un sac i es planten a l'entrada. Però no és just pels que allà hi viuen.

Aquest senyor és cap d'estat d'un país. Com a tal, també pot portar la guàrdia suïssa i procurar ell la seva protecció, com fan la majoria. Generalment les visites oficials se subvencionen entre els dos països, i mai, mai, ascendeixen a 1'7 milions d'euros (excepte el Gadafi, que ho paga ell). Això ens fa pensar si se'l tracta com a cap d'estat o com a líder espiritual. Si se'l tracta com a líder espiritual, el cost ha de ser sufragat pel sector de la societat corresponent a aquesta religió. Una cosa és subvencionar l'estat, les infraestructures, la pleb de funcionaris, fins-i-tot el cap d'estat, el rei (que afecten tota la societat) i altra molt diferent és pagar la visita d'aquest individu, que només afecta part de la societat. Comparat d'una manera grollera, els Rolling Stones potser tenen tants seguidors a Catalunya, com el Papa, i ells es paguen els concerts a Barcelona.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Diumenge 24/10/2010 0:21

Lluita1714 ha escrit:No et nego que hi anirà gent. Però no tanta com per tancar totes les vies de comunicació. Sogons un plànol de Gaudí l'aforament màxim de la basílica és de 5.500 persones, no sé realment quantes seran però no superarà la del Camp Nou (90.000 persones), i per aquest, només es talla un carrer, i tot i així es pot passar si ets veí.

Per mi, per la major part dels catalans, i possiblement per a la premsa internacional com a referent arquitectònic estudiat arreu del món, és molt més important la inauguració de la façana. No et negaré que m'he rumiat anar a la missa del Papa per veure'l per dins, però jo personalment no estic per aguantar dues hores de discurs en català, castellà i llatí amb referències a la bíblia, a Gaudí i amb disculpes pels casos de pederàstia: prefereixo anar altre dia. I tanmateix, no hi anirà més gent que el propi aforament preparat per l'esdeveniment. Qui vol veure a "sa santedat", ben segur anirà al seu recorregut entre el bisbat i el temple.

Certament el Papa està a un esglaó de la jerarquia mundial per sobre de qualsevol alcalde i segons quin president, per això ho comparava amb Obama, una persona amb molta més rellevància que no pas aquest líder espiritual. Però si realment es tanca el metro per les aglomeracions de gent, no seria l'efecte contrari saturar el transport d'aquesta massa?

La gent de la Sagrada Família que hi treballa (dissortadament, dissabte i diumenge), no té perquè caminar un quilòmetre (distància entre parades al FCMB) aquell dia per l'esdeveniment, ni tan-sols és necessari tallar el metro o prohibir aparcar cotxes: si volen posar una bomba la posen, i si cal es porta la bomba dins un sac i es planten a l'entrada. Però no és just pels que allà hi viuen.

Aquest senyor és cap d'estat d'un país. Com a tal, també pot portar la guàrdia suïssa i procurar ell la seva protecció, com fan la majoria. Generalment les visites oficials se subvencionen entre els dos països, i mai, mai, ascendeixen a 1'7 milions d'euros (excepte el Gadafi, que ho paga ell). Això ens fa pensar si se'l tracta com a cap d'estat o com a líder espiritual. Si se'l tracta com a líder espiritual, el cost ha de ser sufragat pel sector de la societat corresponent a aquesta religió. Una cosa és subvencionar l'estat, les infraestructures, la pleb de funcionaris, fins-i-tot el cap d'estat, el rei (que afecten tota la societat) i altra molt diferent és pagar la visita d'aquest individu, que només afecta part de la societat. Comparat d'una manera grollera, els Rolling Stones potser tenen tants seguidors a Catalunya, com el Papa, i ells es paguen els concerts a Barcelona.
Bé jo no em ficaré a criticar el cost de la visita, perquè altres la coneixeu millor que jo i perquè la meva opinió potser no variarà de la teva en aquest sentit. El que a mi si que em molesta és que alguns ateus sembla que la simple visita del Papa els hi molesti (ho dic per algunes pancartes que van dir que portarien que semblava més criticar per criticar que no tant pel cost, o les molesties) simplement per ser ell i no tant pel cost o les molèsties.

El cost dubto que sigui només per la protecció del Papa (ell es du la seva també), sino per la gent. que està lluny dels 5.500 de l'aforament que pot soportar la basílica, pel que han dit.

Si... potser els veïns podrien deixar els cotxes, però creieu que s'hi passaria bé? No es treuen en cavalcades? Curses? Orgull Gai? Afectant a força més població perquè el recorregut és més llarg, tot i que si que durant menys temps.

Jo crec que hi ha una sobrecrítica que es podria reduir al cost de la visita.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 24/10/2010 2:30

A les cavalcades es prohibeix l'aparcament als carrers per on passa in-situ durant unes hores, en les que se suposa que ningú té cap obligació de sortir lluny de casa si no és per cap emergència. En aquest cas, la "cavalcada" del Papa passa per Via Laietana, Diputació, Marina i rodeja el temple, però es prohibirà aparcar (fins-i-tot entrar al garatge) a qualsevol veí a dues illes del temple, que no es pot moure en cotxe durant 48 hores afegint la dificultat del metro. Com si es congelés la zona un cap de setmana.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/10/2010 18:02

La carta que han enviat als veïns de la zona:
Fitxers adjunts
IMAGE0003.jpg
IMAGE0003.jpg (104.93 KiB) Visualitzat 3643 cops
IMAGE0004.jpg
IMAGE0004.jpg (155.94 KiB) Visualitzat 3647 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/10/2010 19:56

http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN

Barcelona, preparada per a la visita del Sant Pare, Benet XVI

publicat el 28/10/2010 a les 14:57 h. Redacció bcn.cat

L'Ajuntament informa de les alteracions al trànsit i als transports que patirà la ciutat per la visita del Papa, així com de la documentació necessària per a veïns i convidats a les zones afectades pel recorregut.

Amb motiu de la visita del papa Benet XVI, alguns serveis de la ciutat es veuran alterats per motius de seguretat i hi haurà restriccions de trànsit des dels dies previs.

Pel que fa al recorregut, el Papa seguirà un itinerari entre l'Arquebisbat i la Sagrada Família. Sortirà de l'avinguda de la Catedral, passarà per Via Laietana, Pau Claris, Diputació i Marina fins arribar a la Sagrada Família.

Restriccions de trànsit

La Guàrdia Urbana tallarà el trànsit longitudinal dels carrers del recorregut (avinguda de la Catedral, Via Laietana, Pau Claris, Diputació i Marina fins arribar a la Sagrada Família) i de la Via Laietana a partir de les 8.00 hores del diumenge 7 de novembre, i tallarà el trànsit dels carrers transversals a partir de les 8.30 hores.

Així mateix, els dies previs ja hi haurà restriccions al trànsit a la zona de Sagrada Família. Concretament, als carrers de Provença (entre Sicília i Marina), Sicília (entre València i Còrsega), Sardenya (entre València i Còrsega) i Marina (entre València i Còrsega).

Des del dia 1 i 2 de novembre hi haurà restriccions a la plaça de la Sagrada Família i a la plaça de Gaudí, així com a la zona central de l'avinguda de Gaudí, sense afectar el trànsit de vehicles.

Es permetrà l'accés de vehicles de veïns i aparcaments públics, a partir de les 10.00 hores dels dies 3, 4, 5 i 6, però hi haurà talls de trànsits a les zones següents: al carrer de Provença entre Sicília i Marina (dia 3), al carrer de Sicília entre València i Còrsega (dia 4), al carrer de Sardenya entre València i Còrsega (dia 5), i al carrer de la Marina entre Rosselló i Provença hi haurà dos carrils afectats el dia 4 de novembre.

A més, el dia 6 a la mitjanit es tallarà el trànsit al carrer de la Marina entre València i Còrsega, però es permetrà l'accés de vehicles de veïns i aparcaments públics.

D'altra banda, es tallarà el trànsit de la sortida 28 de la B-10 - ronda Litoral, sentit Llobregat (l'accés Gran Via-plaça de les Glòries) i el tronc central de la C-31 a l'accés pel nord de la ciutat, i es desviarà la circulació de vehicles cap a la ronda de Dalt - Trinitat o cap a la ronda Litoral - Port.

Pel que fa als vehicles pesants, se'n restringirà la circulació per la B-10 (ronda Litoral) entre les 7.00 hores i les 15.00 hores del diumenge 7 de novembre, entre l'accés 15 (passeig de la Zona Franca) i el 27 (Gran Via Nord).

Trànsit de persones i vehicles a les zones de seguretat

A banda d'aquestes restriccions parcials, s'han establert tres zones de seguretat. La zona 1 (entre Provença, Sicília, Mallorca i Lepant) es tancarà al trànsit de persones i vehicles a partir de la mitjanit del diumenge 7 de novembre (és a dir, a les 24.00 hores del dissabte 6).

La zona 2 (carrers de Sicília, Còrsega, Padilla i València) es tancarà al trànsit el mateix diumenge 7 a les 7.00 hores. També s'inclouen els quatre trams de l'avinguda de Gaudí.

S'ha previst una zona 3 on es poden donar restriccions de trànsit de vehicles en funció de l'afluència de públic, que pot arribar a abastar els carrers de Roger de Flor, Aragó, Castillejos i Indústria.

La circulació de vehicles a totes les zones s'anirà restablint progressivament durant el diumenge a partir de les 14.00 hores.

Durant la tarda del dissabte dia 6 a partir de les 17.00 hores, es tancarà la zona de seguretat de la catedral fins a les 17.00 hores del diumenge. En aquesta àrea es restringirà totalment la instal·lació de terrasses, vetlladors, plantes i pissarres i l'aparcament de motos i ciclomotors a les voreres.

A més, s'anul·la la ballada de sardanes que s'hi celebra setmanalment.

El diumenge 7 a partir de les 15.00 hores i fins a les 18.30 hores es faran talls de trànsit per la visita del Papa a l'Hospital Nen de Déu de la ciutat.

Aparcaments

L'accés i la sortida dels aparcaments privats dins el recinte de l'acte es restringirà entre les 7.00 hores i les 14.00 hores, aproximadament, del diumenge 7 de novembre.

Així mateix, els aparcaments als carrers inclosos en el recorregut patiran restriccions el diumenge dia 7 a partir de les 7.00 hores i fins a les 15.00 hores aproximadament.

Els usuaris de les àrees verda i blava tindran restringit l'aparcament a les zones 1 i 2 en els mateixos horaris en què es restringeix el trànsit. Tampoc es permetrà l'aparcament a les voreres de motos, ciclomotors i bicis durant tot el diumenge dia 7.

Des de l'Ajuntament s'ha ofert una plaça alternativa a les persones amb mobilitat reduïda que tenen una reserva de plaça a la zona restringida.

Acreditacions de veïns, treballadors i convidats

Les persones amb invitació podran accedir al temple i a les zones habilitades per l'organització a partir de les 7.00 hores del diumenge 7.

Mossos d'Esquadra permetrà el pas a les àrees de restricció exclusivament a residents i treballadors dels establiments situats al recinte habilitat per seguir la visita del Papa.

Els veïns hauran d'acreditar la seva identitat i la vinculació amb l'adreça dins el perímetre a través de documents oficials que acreditin la residència o bé la vinculació familiar amb el titular d'un habitatge (DNI, passaport, documents mèdics o factures de llum i gas).

Els treballadors de la llar i d'atenció social podran accedir-hi amb una autorització del titular de l'habitatge.

Alteracions al transport públic

Hi haurà alteracions al servei d'autobusos el dissabte dia 6, a causa del tall de trànsit del carrer de la Marina entre València i Còrsega, a les línies 10 i 19, que es desviaran en sentit ascendent per València, Cartagena, Provença i Padilla.

El diumenge dia 7 les restriccions de trànsit al voltant del temple obligaran a desviar les línies de bus que circulen per València i Mallorca (19, 33, 34, 43, 44, 50 i 51) i per Indústria i Pare Claret (15, 20, 45 i 47).

Durant l'itinerari, el diumenge, les restriccions de trànsit de Via Laietana obligaran a desviar les línies de bus 17, 19, 40, 45 i 120. Als carrers del recorregut hi haurà talls puntuals quan passi la comitiva que poden afectar les línies de bus que circulen per la ronda de Sant Pere, Trafalgar, Gran Via, Pau Claris, Roger de Llúria, Bruc i passeig de Sant Joan.

Pel que fa al metro, funcionarà el dissabte, durant tota la nit, com és habitual, i el diumenge oferirà el servei habitual dels dies feiners (135 trens circulant simultàniament a intervals d'uns 3 minuts). De fet, és el mitjà de transport que l'Ajuntament recomana utilitzar diumenge i els dies previs a la visita.

Per raons de seguretat, però, des de les 00.00 hores del diumenge 7 s'anul·larà la parada de Sagrada Família (línies 2 i 5).

Quant al Bicing, s'anul·laran les estacions de l'àrea de plaça d'Antoni Maura i les zones 1 i 2 de Sagrada Família des del dissabte dia 6 a partir de les 17.00 hores fins al diumenge dia 7 a partir de les 17.00 hores. Per a més informació sobre les estacions anul·lades podeu consultar el web del Bicing.

Així mateix, s'anul·len les parades de taxi de la plaça d'Antoni Maura i les que es troben a les zones 1 i 2 de Sagrada Família.

Amb motiu dels talls per la visita a l'Hospital Nen de Déu de la ciutat, diumenge es tancaran els accessos de l'estació de metro de Maragall (L4) de 15.00 a 18.00 hores i es desviaran les línies de bus del sector Maragall - Borbó - Ramon Albó - Mare de Déu de Montserrat.

Es desplaçaran contenidors i papereres

Es desplaçaran, per raons de seguretat, 512 contenidors de brossa a les zones restringides i a les de l'itinerari a partir de divendres a la nit, i a partir de dissabte a les zones de seguretat de la Sagrada Família. També es retiraran sacs de runa i papereres fixes.

Més informació

Per a més informació sobre talls de trànsit, acreditacions, transports, neteja o seguretat podeu trucar al 010 i al 012 o consultar els webs http://www.bcn.cat/visitapapa i http://www.papabarcelona2010.cat. A més, podeu consultar el dossier de premsa de l'Ajuntament.

D'altra banda, l'Arquebisbat informa que les visites al temple de la Sagrada Família queden suspeses des del dissabte 6 de novembre a les 14.00 hores fins al dilluns, i no hi haurà servei de misses a la ciutat.

Televisió de Catalunya transmetrà l'acte en directe en l'àmbit internacional.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/10/2010 21:28

D'altra banda, es tallarà el trànsit de la sortida 28 de la B-10 - ronda Litoral, sentit Llobregat (l'accés Gran Via-plaça de les Glòries) i el tronc central de la C-31 a l'accés pel nord de la ciutat, i es desviarà la circulació de vehicles cap a la ronda de Dalt - Trinitat o cap a la ronda Litoral - Port.

Pel que fa als vehicles pesants, se'n restringirà la circulació per la B-10 (ronda Litoral) entre les 7.00 hores i les 15.00 hores del diumenge 7 de novembre, entre l'accés 15 (passeig de la Zona Franca) i el 27 (Gran Via Nord).
Per quins set sous?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 02/11/2010 19:57

http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 3&idioma=C

Transport públic per a la visita del papa Benet XVI a Barcelona


● TMB recomana el metro per desplaçar-se per la ciutat i també per presenciar el recorregut del Pontífex, diumenge 7 al matí

● Les estacions de Sagrada Família (L2 i L5) estaran tancades des de la mitjanit de dissabte fins diumenge a primera hora de la tarda

● Les restriccions de trànsit obligaran a desviar línies d’autobús durant el cap de setmana a les zones de via Laietana, Sagrada Família i passeig Maragall

Amb motiu de la visita del papa Benet XVI a Barcelona, el cap de setmana del 6 i el 7 de novembre, es produiran necessitats de mobilitat excepcionals a les quals Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) respondrà amb un dispositiu també especial. Les mesures de seguretat al llarg del recorregut del Pontífex, així com la previsible afluència massiva de persones, fan aconsellable utilitzar el transport subterrani, en especial el metro, per desplaçar-se per la ciutat el dia 7 al matí.

Per acollir una demanda de viatgers que s’espera elevada, la xarxa de metro de TMB funcionarà diumenge amb l’oferta habitual dels dies feiners (135 trens circulant simultàniament, intervals d’uns 3 minuts). Igualment, es desplegaran empleats, efectius de seguretat i mesures tècniques per regular els fluxos de passatge a les estacions d’enllaç i a les més pròximes al recorregut papal (detalls sobre el programa de la visita al web de l’organització: http://www.papabarcelona2010.cat).

A més a més, els preparatius i les disposicions de seguretat i prevenció aplicades a les diverses etapes de la visita tindran afectacions a les xarxes de transport públic el 7 de novembre, i en menor mesura la vigília.

Dissabte 6

· A partir del moment que es talli el carrer Marina entre València i Còrsega, les línies de bus 10 i 19 es desviaran en sentit ascendent pels carrers València, Cartagena, Provença i Padilla.

· A mitjanit es tancaran les estacions de metro de Sagrada Família de les línies 2 i 5 i l’enllaç entre les dues línies. Els trens continuaran circulant normalment tota la nit, sense parar en aquesta estació. El transbordament es podrà fer a través de les línies 1 (La Sagrera - Universitat), 3 (Sants Estació - Paral·lel -Passeig de Gràcia) i 4 (Verdaguer - Passeig de Gràcia).

Diumenge 7 al matí

· Continuaran tancades les estacions de metro Sagrada Família L2 i L5. Per anar a l’acte de dedicació del temple de la Sagrada Família es podran fer servir les estacions pròximes de Verdaguer i Sant Pau / Dos de Maig, de la L5, i la d’Encants, de la L2, com mostra el plànol.

· Per presenciar els recorreguts d’anada i tornada del Papa entre l’Arquebisbat i la Sagrada Família, es recomana fer servir el metro (vegeu el plànol) ¿?. En funció de l’afluència de persones, i d’acord amb les autoritats de seguretat ciutadana, en aquestes estacions es podran aplicar mesures de regulació dels fluxos de passatge per prevenir situacions de risc.

Situació de les estacions de metro a l’entorn del recorregut del Papa


(hores d'ara, no apareix cap imatge :nose )

· Les restriccions del trànsit de superfície al voltant de la Sagrada Família obligaran a desviar les línies d’autobús que circulen per l’eix València / Mallorca (19, 33, 34, 43, 44, 50 i 51), que passaran per Indústria / Pare Claret fins que es normalitzi la situació. Pel que fa a la línia 10, es desviarà per Merdiana, Glòries i Independència / Dos de Maig.

· Les restriccions de trànsit a la via Laietana, per la proximitat amb l’Arquebisbat, obligaran a desviar les línies de bus 17, 19, 40, 45 i 120).

· Als carrers i avingudes que travessen el recorregut papal s’hi aplicaran talls de trànsit quan passi la comitiva, que poden afectar les línies de bus que circulen per la ronda de Sant Pere, Trafalgar, Gran Via, Claris, Llúria, Bruc i passeig de Sant Joan. Són les línies 6, 7, 16, 17, 22, 28, 39, 40, 41, 42, 47, 54, 55, 56, 62, 66, 120 i 141.

Diumenge 7 a la tarda

· Es reobriran les estacions de Sagrada Família de les línies 2 i 5, i el passadís de connexió, quan els responsables de seguretat ciutadana ho autoritzin (previsiblement a primera hora de la tarda).

· El dispositiu al voltant de la visita del Papa a l’Obra Beneficosocial del Nen Déu, a la confluència de la ronda del Guinardó amb el passeig de Maragall, obligarà a tancar els accessos a l’estació de metro de Maragall de la línia 4, aproximadament entre les 15 i les 18 hores. L’entrada i sortida de l’estació es farà a través dels accessos de la línia 5 situats a la cruïlla del passeig Maragall i l’avinguda de Borbó.

· Pel mateix motiu, es desviaran les línies de bus que travessen el sector Maragall - Borbó - Ramon Albó - Mare de Déu de Montserrat: 19, 31, 32, 45, 47, 50, 51, 74 i 117.

Al llarg del mateix dia 7, i segons la situació de cada moment, les autoritats poden prendre decisions que modifiquin la previsió de disponibilitat de serveis de transport. Per això es recomana atendre les informacions de la megafonia del metro i seguir en tot moment les indicacions dels empleats de TMB.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/11/2010 9:02

Ara si, el mapa de metro el podeu veure a http://w3.bcn.es/fitxers/home/tmbpapa.421.pdf



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/11/2010 9:13

Sobre el Bicing, segons un mail que he rebut:

AVÍS IMPORTANT

Arran de la visita del Papa Benet XVI, entre les 15:00h del dia 6 de novembre i les 20:00h del dia 7 de novembre, es produiran diverses alteracions viàries a la ciutat de Barcelona. Per aquest motiu, durant aquest temps estaran tancades les estacions de Bicing següents:

• Nº 36: Avinguda de la Catedral, 6
• Nº 242: Ramon Albó, 13
• Nº 18: Carrer de Rosselló, 412-414
• Nº 19: Carrer de Rosselló, 354
• Nº 22: Carrer de Sardenya, 296
• Nº 120: Carrer de Lepant, 278 / Mallorca
• Nº 370: Carrer de Sardenya, 324
• Nº 24: Carrer de la Marina, 185
• Nº 34: Carrer de Sant Pere, 4
• Nº 360: Carrer de Bailèn, 62
• Nº 368: Carrer de la Diputació, 350
• Nº 369: Carrer del Consell de Cent, 513
• Nº 412: Plaça d’Urquinaona (illeta)
• Nº 413: Carrer de Bruc, 66
• Nº 105: Plaça d’Urquinaona
• Nº 15: Carrer de Girona, 75-77
• Nº 23: Carrer de Bruc, 45 / Gran Via de les Corts Catalanes
• Nº 20: Carrer de la Indústria, 157
• Nº 21: Carrer de Sant Antoni Maria Claret, 214



Preguem que disculpin les molèsties que aquesta alteració del servei pugui ocasionar.



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 03/11/2010 10:13

Algu sap que fa en aquest llista "Ramón Albó, 13"?
La resta les entenc, catedral iruta a la Sagrada Familia. Pero Ramón Albó queda una mic lluny.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/11/2010 10:38

davida ha escrit:Algu sap que fa en aquest llista "Ramón Albó, 13"?
La resta les entenc, catedral iruta a la Sagrada Familia. Pero Ramón Albó queda una mic lluny.
Segurament, per això:
· El dispositiu al voltant de la visita del Papa a l’Obra Beneficosocial del Nen Déu, a la confluència de la ronda del Guinardó amb el passeig de Maragall, obligarà a tancar els accessos a l’estació de metro de Maragall de la línia 4, aproximadament entre les 15 i les 18 hores. L’entrada i sortida de l’estació es farà a través dels accessos de la línia 5 situats a la cruïlla del passeig Maragall i l’avinguda de Borbó.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”