Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Com vols que sigui Gran de Sant Andreu? (BCN)
Com vols que sigui Gran de Sant Andreu? (BCN)
El dia 1 de juny, haurà un taller participatiu a Sant Andreu del Palomar per consultar com volen que sigui la mobilitat al carrer Gran. Més informació a http://w110.bcn.cat/portal/site/SantAndreu
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3716
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Aquest carrer es veu bastant nou, espero que no decideixin tornar a fer-hi obres! Ni que treguin el bus, perque de la Meridiana a Joan Torras hi ha molta separació, deixaria molts veins força penjats.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Jo vull que tornin els troleibusos!
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
No, ara seriosament... hi passo sovint i allò és un caos en molts moments. Les voreres en molts trams són absolutament ridícules:
https://maps.google.es/?ll=41.433701,2. ... 89,,0,9.56
I és un carrer per on hi passa molta gent, al ser el centre de la vida del barri.
Crec que el carrer hauria de ser només per a vianants durant tot l'horari comercial, eliminant la calçada a diferent nivell per als cotxes, des del carrer Joan Torras fins a la Rambla de Fabra i Puig.
De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
https://maps.google.es/?ll=41.433701,2. ... 89,,0,9.56
I és un carrer per on hi passa molta gent, al ser el centre de la vida del barri.
Crec que el carrer hauria de ser només per a vianants durant tot l'horari comercial, eliminant la calçada a diferent nivell per als cotxes, des del carrer Joan Torras fins a la Rambla de Fabra i Puig.
De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri. A aquesta zona no hi ha trànsit de pas, ja que està envoltat per carrers ràpids com Meridiana, Fabra i Puig/Onze de Setembre, Segre/Torras i Bages, i Palomar. En canvi, a Ciutat Vella de no ser per la restricció, no pocs conductors farien drecera per Carme, l'Hospital, Portaferrissa, etc.wefer ha escrit:De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Per cert, la foto anterior es tracta d'un fotomuntatge?
Sí, perquè veig que hi ha cotxes iguals.Javi M ha escrit:Per cert, la foto anterior es tracta d'un fotomuntatge?
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3716
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Lo + probable es que el fotomuntatge siguin nomes els cotxes, perque molt monumental tindria que ser l'embús perque estigui tota la carretera sencera ocupada, però la carretera en si deu ser de debò, que a USA n'hi ha mes d'una d'aquestes dimensions.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
El poble de Sant Andreu de Palomar es va fundar fa més de mil anys i encara avui molta gent considera Sant Andreu com un poble i diu que "va a Barcelona" per anar al centre de la ciutat (fins i tot gent jove).Adolescent barceloní ha escrit:Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.
El problema del carrer Gran, respecte al transport public, és que no té l'amplada suficient com per a encabir-hi una linia de transport de doble sentit (entre la Rambla i Mossèn Clapés), havent de desviar el sentit nord cap a l'eix Segre-Torres i Bages.
Sagrerenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/05/2014 10:24, en total s’ha editat 1 vegada.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Precisament, el mateix que passa al Casc Antic del centre de Barcelona.Javi M ha escrit:Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri.wefer ha escrit:De fet, la zona compresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Per això, i per l'excessiva massificació que fa difícil passejar-hi a peu en molts moments degut a les aglomeracions, cal eliminar el trànsit de Gran de Sant Andreu en horari comercial.
També passa per exemple, a la Barceloneta. Voreres estretíssimes i cotxes passant per tots els carrers. Allà alguns hauries de ser pels vianants.wefer ha escrit:Precisament, el mateix que passa al Casc Antic del centre de Barcelona.Javi M ha escrit:Realment cal? Qui es fica per aquests carrers, és perquè va o ve a algun punt del barri.wefer ha escrit:De fet, la zona cmpresa entre c/Segre, Rambla de Fabra i Puig, Meridiana i Joan Torras/Agustí Milà hauria de ser tota d'accés restringit únicament per a serveis i veïns, a l'igual que passa amb el casc antic de Ciutat Vella.
Per això, i per l'excessiva massificació que fa difícil passejar-hi a peu en molts moments degut a les aglomeracions, cal eliminar el trànsit de Gran de Sant Andreu en horari comercial.
Se podría hacer pasar el tranvía en vía única y sin compartir circulación, en plan Bahnhofstrasse de Zurich pero en miniatura (véase imagen), como parte final de una línea desde Glòries que fuera por Meridiana, Aragó, Clot, Berenguer de Palou (vuelta por Gran de la Sagrera), Rambla Onze de Setembre y Gran de Sant Andreu hasta la altura de la calle Malats, que dejaría a 50 metros de la Plaça Orfilia y del Metro. No solo serviría a Sant Andreu, sino también al Clot y la futura estación de La Sagrera.Sagrerenc ha escrit:El poble de Sant Andreu de Palomar es va fundar fa més de mil anys i encara avui molta gent considera Sant Andreu com un poble i diu que "va a Barcelona" per anar al centre de la ciutat (fins i tot gent jove).Adolescent barceloní ha escrit:Un troleibús allà a la zona de la plaça Orfila quedaria de conya. Sant Andreu té el seu encant perquè sembla (de fet, ho va ser) un poble; quan hi passo caminant m'ho recorda.
El problema del carrer Gran, respecte al transport public, és que no té la amplada suficient com per a encabir-hi una linia de transport de doble sentit (entre la Rambla i Mossèn Clapés), havent de desviar el sentit nord cap a l'eix Segre-Torres i Bages.
Serían los últimos 750 metros de la línea en vía única, desde Rbla Onze Setembre hasta la altura de Pl. Orfilia, podría haber una parada intermedia también en vía única. Esto sería compatible con una frecuencia de 8 minutos.
Me encantaría ver la cara de los vecinos de llegar y decirles que les van a meter el tranvía por Gran de Sant Andreu
- Fitxers adjunts
-
- zuerich-vbz-tram-13-be-690797.jpg (105.96 KiB) Visualitzat 6156 cops
Cap de vosaltres s'ha inscrit a la consulta del tema? Aquí surten idees molt interessants.
Fer passar el tram en via unica voldria dir eliminar tota la resta de la circulacio, pero hem de tenir en compte que hi ha una circulacio gens menyspreable de càrrega i descàrrega (estem parlant d'un carrer comercial important) i hi ha aparcaments en alguns edificis d'aquest carrer. Veig molt complicat compatibilitzar-hi un tramvia reversible. A més a més, molts carrers transversals desemboquen al carrer Gran (molts pocs carrers tenen continuïtat a esquerra i dreta del carrer Gran) i tot el trànsit del carrer Gran s'hauria de desviar per carrers encara més estrets.alf_ ha escrit:Se podría hacer pasar el tranvía en vía única y sin compartir circulación, en plan Bahnhofstrasse de Zurich pero en miniatura (véase imagen)