Si la detecció es lenta i has hagut de pasar el móvil varies vegades es pq no saps on està l'antena nfc del mòbil, ami sempre me l'ha agafat a la primera sense problema.wefer ha escrit: ↑Divendres 16/07/2021 20:37 La meva experiència amb la T-mobilitat. Spoiler: està molt verda i necessita millorar.
Em vaig donar d'alta a l'App els primers dies de funcionament d'aquest sistema. Tal com era d'esperar, al cap d'unes 24 hores em van enviar el codi. el vaig posar al meu mòbil (Samsung, Android 11) i... ERROR. Apareixia una pantalla d'error que només em deixava tornar a provar l'activació, que tornava a donar com a resultat ERROR d'activació.
Vaig escriure a Twitter explicant el problema i al cap d'1 o 2 dies em van contestar que hi havia un problema amb els servidors i que temporalment l'activació no estava disponible.
Bé, si no fos que aquest problema temporal... ha acabat essent permanent. Sense cap més explicació, m'ha estat impossible activar l'aplicació i, per tant, fer servir el sistema. No em vull ni imaginar què passaria si això passés de forma massiva una vegada ja estigués funcionant de veritat el sistema. A més, el meu mòbil és un model molt comú i amb l'últim sistema Android disponible actualitzat. Malament anem.
Veient que s'acabava el període de prova i no hi havia cap solució, vaig decidir intentar activar l'aplicació en un mòbil antic amb Android 7. Miracle! va funcionar a la primera.
Amb aquest mòbil He pogut fer algunes validacions i puc dir que va relativament bé. Només un detall: la detecció és lenta i gairebé mai funciona a la primera. Sempre he hagut de passar com a mínim dos cops el mòbil abans no m'ha fet la lectura correcta. Més lent que entrar amb la targeta de tot la vida. Imagineu les cues que es poden formar.
Resumint: el sistema no està preparat per aplicar-se de forma massiva. Cal millorar-lo i, probablement, fer un segon període de prova amb més usuaris abans de que es pugui utilitzar per tothom. Si no, pot ser un caos.
A veure què passa.
Moltes dels problemes aquests de tenir que pasar el móbil varis cops es per desconèixer on es troba l'antena nfc del mòbil. En el meu model per exemple és troba just sota la càmera. És només pillarli el truc.