Lleida reclama millores en ferrocarril i autopistes

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7250
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Lleida reclama millores en ferrocarril i autopistes

Entrada Autor: wefer » Dimarts 20/05/2025 23:09

L’alcalde de Lleida reclama millores en ferrocarril, autovia A-14 i sòl industrial per impulsar l’economia

Fèlix Larrosa ha exigit connectar polígons i l’Aeroport de Lleida-Alguaire per tren, estendre Rodalies cap a Aragó i revisar l’A-14 per arribar a França. També ha demanat agilitzar tràmits i ampliar sòl industrial per atreure inversió.


Lleida vol ferrocarril als polígons i l’aeroport, i una A-14 que arribi a França


L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ha fet una crida clara aquest dijous per millorar les connexions ferroviàries i viàries de la ciutat i la seva àrea d’influència. Durant una conferència-col·loqui a la Llotja de Lleida, Larrosa ha reclamat connectar els polígons industrials i l’Aeroport de Lleida-Alguaire mitjançant ferrocarril, una demanda històrica que, segons ell, és clau per al desenvolupament econòmic del territori.

A més, ha insistit en la necessitat de desplegar les línies de Rodalies cap a l’Aragó i de revisar el traçat de l’autovia A-14 perquè arribi fins a Tolosa de Llenguadoc (França), garantint una connexió “en condicions” amb el sud d’Europa. “No podem permetre’ns tenir infraestructures obsoletes que frenin la competitivitat de Lleida”, ha afirmat.
Seguir llegint: https://www.cope.es/emisoras/catalunya/ ... 50741.html



Respon

Torna a “Transport en general”