Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generalitat

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generalitat

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 24/05/2011 20:33

Com veieu el futur del Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament de Barcelona, Generalitat, Comarques, Diputacions...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Khirareg
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Khirareg » Dimarts 24/05/2011 20:58

De moment crec que el Bicing s'anira a fer punyetes a Barcelona, a no se que se'ls hi acudeixi posar el bicibox o bicibergs per Barcelona.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 24/05/2011 21:02

Jo crec que cal esperar, i que poca cosa podran fer, amb el govern central negant reiteradament les obres que fa anys que cal fer.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 24/05/2011 21:04

El que fa uns anys podria ser un problema de desavincences polítiques entre administracions governades per diferents partits, ara el problema són els calers, que no n'hi ha.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 24/05/2011 21:05

victorcasta ha escrit:El que fa uns anys podria ser un problema de desavincences polítiques entre administracions governades per diferents partits, ara el problema són els calers, que no n'hi ha.
Igualment, quan encara havien calers, no els van invertir en infraestructures necessàries, ara, per AVE,s per anar a la cantonada, no hi ha crisi que valgui...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/05/2011 22:12

Per començar, crec que el metro les 24 hores de dissabte a diumenge té les hores comptades. I ni tan sols els ho criticaré...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Khirareg
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Khirareg » Dimarts 24/05/2011 22:57

Guigui ha escrit:Per començar, crec que el metro les 24 hores de dissabte a diumenge té les hores comptades. I ni tan sols els ho criticaré...
Doncs a mi em tocara els c*****s en certa mesura, pero be podre anar amb el nitbus a casa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/05/2011 23:12

Aquí està: una bona xarxa de Nitbus (no aquest nyap plaçacatalunyocèntric) pot ser tan o més àgil que el metro, considerant el poc trànsit nocturn en superfície.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dimarts 24/05/2011 23:26

Pues yo las veces que lo he utilizado (el metro) no es que vaya vacio, en fin si es cierto se alegraran los taxistas.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 25/05/2011 1:06

470 ha escrit:Pues yo las veces que lo he utilizado (el metro) no es que vaya vacio, en fin si es cierto se alegraran los taxistas.
Sí, però els que hi van són bàsicament discotequeros que ho deixen tot fet un fàstic destrossen els trens, el mobiliari i a més no paguen.

Bé, més serenadament, jo he de dir que els pocs cops que ho he vist, el que dius pot ser cert al centre de la ciutat però no a la resta de la xarxa, jo penso que amb el Nitbus com s'ha dit es pot fer un bon servei, no critico tampoc la mesura d'obrir a les nits, penso que sense haver-ho provat tampoc sabríem els resultats.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimarts 31/05/2011 11:15

Por mi:

- Fuera Metro nocturno. Implantación de un sistema similar al Búho Metro de Madrid siguiendo en superfície las líneas de Metro y parando al lado de las mismas paradas. Eso al margen de los Nitbus, estos, replanteando algunos servicios en caso de solapamiento etc.

- Integración del Bicing en la red de transporte. De una vez por todas poner tarjetas inteligentes personalizadas con las que puedas usar Metro+Bus+Tranvía+Bicing. Creo que algo parecido hay en Valencia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 31/05/2011 22:35

Nozomi ha escrit:Implantación de un sistema similar al Búho Metro de Madrid siguiendo en superfície las líneas de Metro y parando al lado de las mismas paradas.
Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4. Millor pensar una malla que cobreixi tots els punts neuràlgics, tenint en compte les zones amb més afluència de nit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 31/05/2011 23:34

Guigui ha escrit:Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4.
Doncs actualment les línies N4 i N6, per exemple, tenen traçats molt més "absurds".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/06/2011 6:48



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Khirareg
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Khirareg » Dimecres 01/06/2011 19:18

Guigui ha escrit:Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4.
Doncs a mi la 3 em va de preles per tornar a casa.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 03/06/2011 3:08

No entenc què fa Llívia sense tren.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 03/06/2011 11:14

Estem parlant de Barcelona, donat el gir copernicà que hi ha hagut en mig any a ambdós costats de la Pl. Sant Jaume. I estem parlant de possibilitats més o menys reals, no de desiderata.

Com resa el lema: back to topic!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/07/2011 17:44

Algunes coses que Trias pretén fer amb el transport a la ciutat: http://www.ara.cat/politica/sera-Barcel ... 49265.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 01/07/2011 18:43

Bé, em sembla que, exceptuant el tema del tramvia per la Diagonal, està aplicant el sentit comú, i el discurs és més d'un gestor que d'un polític. Això està molt bé.

Una frase que no entenc, però és " El Tibidabo és l'exemple d'una ciutat ben il·luminada". El Tibidabo no és una ciutat, és una muntanya i apart del seu peu, i el seu cim, està completament fosc. D'altra banda, esmorteirà Barcelona amb iniciatives com la de tancar tots els comerços els diumenges, però bé, això no té res a veure amb transport públic.

La resta em sembla bé, sobretot, una idea que alguna vegada he defensat en aquest fòrum i va crear una cerca controvèrsia, la gratuïtat del transport públic per a menors dels 16 anys.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Divendres 01/07/2011 19:02

Web del diari Ara, 1-7-11 ha escrit:Aparcament a les rodalies del Camp Nou: "No té solució, és un disbarat anar-hi en cotxe. La gent ha d'entendre que s'hi ha d'anar amb transport públic".
En efecte, s'ha d'entendre... però per això potser s'hauria d'accelerar la construcció de la L9 en lloc d'endarrerir-la.

Això de l'enllumenat, en un fòrum de transport és un off-topic, però va relacionat amb el malbaratament d'energia: les ciutats espanyoles tenen molt més consum elèctric per enllumenat que les de la resta d'Europa, i no només als aparadors dels comerços (no sé què hi fan tants llums oberts de 12 a 6 de la matinada). Massa foscor crearia inseguretat, però a molts carrers, parcs, etc, amb la meitat dels llums n'hi ha prou.

D'altra banda, està clar que cal canviar alguna que altra ruta de NitBus: un canvi tan senzill com que l'N3 circulés per Mallorca/València tot l'Eixample en lloc de baixar fins a Pl. Catalunya per tornar a pujar faria un favor a més d'un.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”