T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 05/10/2021 20:41

Sincerament entre el nyap de l'andana de la línia 11 i això, és que sembla una broma pels sants innocents. Però espereu, encara hi ha més!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/10/2021 21:28




Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 05/10/2021 21:52

"Hem detectat" i "informe informatiu" que quedarà en res segur...
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 05/10/2021 23:12, en total s’ha editat 5 vegades.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/10/2021 21:54

A la pàgina anterior del fil ja ho havia publicat...



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 05/10/2021 21:57

Diuen que «hem detectat», que catxondus. :)


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 07/10/2021 8:22

Amb el que podria ser un sistema de pagament com aquest i el que s'ha acabat implementant (una butxaca electrònica on guardar els títols en paper de sempre però de dos en dos, obligant l'usuari a passar per una estació cada pocs dies), amb les seves errades contínues i ja no diguem aquest desgavell fregant el delicte amb les dades a la web, la T-Mobilitat té tots els números per a convertir-se en el nyap de l'any, si no de la dècada.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/10/2021 12:20

Els nyaps de la web de la T-Mobilitat, fruit d'un "descuit", segons l'ATM
Les empreses darrere la pàgina, Indra, CaixaBank, Moventia i Fujitsu, no han volgut donar explicacions
https://www.ccma.cat/324/els-nyaps-de-l ... a/3122731/


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 08/10/2021 14:51

Cuando estudiaba Historia, en el tema del primer tercio del Siglo XX, hay una frase que nos repetía la profesora, sobre todo a partir del año 33 (aunque sea odioso decirlo para esa ocasión): "¿Queríais república? Pues comed república..."
Ahora sustituímos "República" por... Y la frase se adecúa al contexto.

(Por romper un poco el hielo. Voy a preparar unas patatas. ¿Alguien quiere?)


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 18/10/2021 12:06

Tinc la t-mobilitat al mobil i soc incapaç de cargar-la a les maquines del Metro.
Poso el movil, em detecta la tarjeta, em mostra l'ultim bitllet pagat i esgotat, pago amb la targeta de crèdit, i em demana tornar a posar el movi. I aqui dona el problema. A vegades la maquina es queda penjada i altres vegades diu error de lectura de la targeta. Tinc varies operaciones de carrec i anulacion a l'extracte de la targeta de credit.
La unica vegada que m'ha funcionat va ser carregant la targeta desde www.t-mobilitat.com que ara no funciona



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Diumenge 24/10/2021 11:58

Ahir vaig carregar un títol de 5 dies a la T-mobilitat des de l'aplicació del mòbil i la vaig usar en tres estacions de metro diferents. Excepte pel fet que no totes les portes d'accés sembla que el tenen activat, la resta va funcionar correctament.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 22/12/2021 20:17

Com ja sabreu, el web http://t-mobilitat.atm.cat torna a funcionar des de la setmana passada. :ok

Els punts forts del web, a més del tema recàrrega:

  • Informació del transport (cercador):

    El trobo millor que el "Mou-te" de la GenCat. De moment, només mostra línies de l'ATM de Barcelona. T'indica si un trajecte encara no admet la T-Mobilitat.
  • Històric de moviments del suport:

    Registre de validacions d'entrada, de sortida, recàrregues, etc. Especifica l'operador, línia, parada i hora exacta. Opció de descàrrega en PDF.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 22/12/2021 21:04

Punts dèbils, ja no de la web, si no del tot en general. Els títols a preu reduit s'acaben. Molt malament. Oportunitat per atreure el transport públic i reduir el frau perduda.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 22/12/2021 22:30

Renfe445 ha escrit:
Dimecres 22/12/2021 21:04
Els títols a preu reduit s'acaben. Molt malament.
És que som cada cop més gent al sistema i els números començaven a no sortir... :twisted:

A sobre, avisen l'últim dia mateix. Jo ja m'he carregat els 2 títols de 5 dies.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 22/12/2021 23:06

m.h.t. ha escrit:
Dimecres 22/12/2021 22:30
Renfe445 ha escrit:
Dimecres 22/12/2021 21:04
Els títols a preu reduit s'acaben. Molt malament.
És que som cada cop més gent al sistema i els números començaven a no sortir... :twisted:

A sobre, avisen l'últim dia mateix. Jo ja m'he carregat els 2 títols de 5 dies.
I ara si no pots validar amb la T-mobilitat per exemple suport mòbil perquè la validadora no funciona com s'ha d'actuar? Et deixaran passar amb un bitllet compensatiu o et faran validar un títol magnètic?

Que malament tot.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 23/12/2021 13:08

Els Autobusos Urbans de Vilassar de Mar i Cabrera de Mar de l'empresa Casas #Moventis C13 i C16 ja tenen els nous pupitres i les validadores #TMobilitat . Unes apagades i unes altres en mode Pausa. T-Mobilitat @transportcat @ATMbcn @transportpublic @MoventisInfo @amtu_cat



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 01/02/2022 14:59

A Can TMB sembla han posat un avís i una web per a que quan TU tinguis una incidència amb la T-Mobilitat al validar al bus (encara que sigui problema de la validadora), siguis tu com usuari qui s'ha de treure el bitllet incidència (anotant adreça electrònica i num. de bus). De debò tot ho ha de fer l'usuari?

https://www.tmb.cat/ca/tarifes-metro-bu ... incidencia




Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/02/2022 15:13

albert28 ha escrit:
Dimarts 01/02/2022 14:59
A Can TMB sembla han posat un avís i una web per a que quan TU tinguis una incidència amb la T-Mobilitat al validar al bus (encara que sigui problema de la validadora), siguis tu com usuari qui s'ha de treure el bitllet incidència (anotant adreça electrònica i num. de bus). De debò tot ho ha de fer l'usuari?
Malgrat no tingui res a veure, pel que fa al context ni les conseqüències, l'enrenou que aixeca aquests dies la "tirania" dels bancs envers les persones grans (principalment, però ull, que ningú, gran ni jove, no està exent de requerir atenció personal ni que sigui puntualment, i que no li vagi bé l'esquifit horari "fins a les 11" que han deixat els grans bancs) ens hauria de fer reflexionar sobre tantes altres situacions, i aquesta n'és una, en que la responsabilitat d'iniciar o fins i tot enllestir tots els tràmits "de manera més o menys automatitzada" va quedant en mans de l'usuari (és a dir, de l'afectat en el cas de les incidències)

Doncs una cosa més, i més que en veurem.

Parlant de "veure", veurem si aquest sistema de reportar incidències està convenientment adaptat a invidents, per esmentar només una de les possibles "capacitats diverses" que puguin dificultar aquesta tasca de reportar incidència.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 01/02/2022 22:43

La T-Mobilitat falla mes que una escopeta de fira.
Tinc encara un T-Usual de 5 dies encara al movil. Segon ATM esta activa i per tant no puc carregar una nova nova.
Pero a la App surt titol esgotat. He obert 3 incidencias a ATM i son incapaços de solucionar el problema i em tranquen la incidencia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 05/02/2022 19:50

Retards i sobrecostos a la T-Mobilitat, la revolució pendent del transport públic
L'any passat havia d'estar totalment desplegat a Catalunya aquest sistema tarifari integrat, per desplaçar-se amb un únic títol personalitzat, segons un projecte en què s'haurien gastat 116 milions en set anys, un 225% més de la licitació original
https://www.ccma.cat/324/retards-i-sobr ... a/3143211/


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 05/02/2022 20:59

El compte @licitacions ha fet un anàlisis del darrer informe de la T-Mobilitat per part d'ATM (Font d'informació https://t.co/nrnWBJuUy3 del 14/12/2021 17:40h)








Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”