No saben actualitzar-se al present?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Re: No saben actualitzar-se al present?

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 30/07/2010 20:54

Cal dir que a les estacions dels ultims perllongaments de la L2 (Badalona Pompeu Fabra) o de la L5 (El Carmel, El Coll | La Teixonera i Vall d'Hebrón) hi apareixen els planols de la ATM amb l'última actualització que es va fer per la inauguració de la L9/L10 fins a La Sagrera i fins i tot n'he trobat un al perllongament de la L5 on només hi apareix la L9/L10 fins a Bon Pastor. >:( :avall



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dissabte 31/07/2010 0:48

Ahora que ya está todo inaugurado hasta dentro de un buen tiempo (Santa Rosa y Ernest Lluch aparte), deberían pegarle un buen cambioteo a TODA la señalización y actualizarla en un tiempo record. Si no lo hacen, es que son unos verdaderos mantas.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/08/2010 17:45

Avui, a l'estació de Diagonal L5, ni rastre de l'ampliació a Vall d'Hebron, ni als plànols ni als rètols.

Bones vacances, senyors polítics!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 05/08/2010 0:21

Avui, comencem una nova sèrie de capítols, dedicats als mapes de les zones de les estacions. Penjo una foto que he fet avui a Arc de Triomf, a l'andana sentit Fondo (imagino que a totes dues deu estar igual), i la mirareu, per trobar les errades, i no mireu la sol·lució que es troba avall, fins que no les hagueu trobat (llàstima que no es poden escriure textos a l'inrevés, com a les pàgines de passatemps) :D :
arc de triomf del passat.jpg
arc de triomf del passat.jpg (126.34 KiB) Visualitzat 7828 cops




Sol·lució:ja no hi són els jutjats, que van ser traslladats a la Ciutat de la Justícia, ni el mercat provisional de Santa Caterina, des de fa anys aquest darrer, la biblioteca Pere Vila ja no és popular (val, això només ho pot saber algú molt friki de les biblioteques).



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 05/08/2010 0:30

No se si escriure això aqui, però a l'estació de Navas, a l'andana central, al costat La Sagrera hi ha un plànol de la ATM, com de costum desactualitzat. Doncs bé, l'altre dia vaig mirar-m'el bé i hi trobaba una cosa extranya. El plànol de la ATM transparenta i deixa veure un mapa de metro de fa anys (la L3 acaba a Lesseps). Em vaig quedar al·lucinant... :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 05/08/2010 0:33

BCN2008 ha escrit:No se si escriure això aqui, però a l'estació de Navas, a l'andana central, al costat La Sagrera hi ha un plànol de la ATM, com de costum desactualitzat. Doncs bé, l'altre dia vaig mirar-m'el bé i hi trobaba una cosa extranya. El plànol de la ATM transparenta i deixa veure un mapa de metro de fa anys (la L3 acaba a Lesseps). Em vaig quedar al·lucinant... :x
:o :o :o Això és arqueologia pura!!! Hauria d'anar al subfòrum d'història!! :)



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 05/08/2010 14:33

metring ha escrit: :o :o :o Això és arqueologia pura!!! Hauria d'anar al subfòrum d'història!! :)
Fet. ;)



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dijous 05/08/2010 16:11

Tal com s'ha esmentat de passada, és vergonyós que a la mateixa estació de BDN-PF surti en el mapa que la mateixa estació és una "Propera inauguració", anomenada 'Badalona Centre'... després d'anys amb un plànol de metro completament estàtic, i per fi hi ha perllongaments, almenys ho podrien haver posat bé des del principi. A més, si no m'equivoco, al plànol de zona surt l'autopista com A-19, quan ja fa no pocs anys que es va renombrar com C-31...



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 05/08/2010 22:08

mix3 ha escrit:A més, si no m'equivoco, al plànol de zona surt l'autopista com A-19, quan ja fa no pocs anys que es va renombrar com C-31...
A alguns plànols han posat una enganxina a sobre d'on posa A-19 que posa C-31 en negreta. :D

A més, té l'error universal de la resta de nous plànols: no surten busos no-TMB. I com a aquesta zona són tots de TUSGSAL, doncs no hi surt cap. I el mateix passa a les noves estacions del Carmel, on els busos d'Authosa no existeixen als plànols. :nono


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/08/2010 9:32

m.h.t. ha escrit:A més, té l'error universal de la resta de nous plànols: no surten busos no-TMB. I com a aquesta zona són tots de TUSGSAL, doncs no hi surt cap. I el mateix passa a les noves estacions del Carmel, on els busos d'Authosa no existeixen als plànols. :nono
Raó de més perquè l'ATM sigui l'única entitat encarregada de publicar plànols. Així, es reduiria el risc de que cada empresa escombri cap a casa seva.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 06/08/2010 14:34

Por cierto, que si la ATM fuera la que tomara cartas en el asunto A TODOS LOS EFECTOS, se debería coordinar todo para que se unificara TODA la red de transporte público de BCN y alrededores, eliminando, incluso, los tornos que "incomunican" Metro y FGC, por ejemplo.
Entiendo que no se trata solo de publicar planos actualizados y que comprendan todos los servicios de transporte, sino de acabar, de una vez por todas, con esa "fragmentación" que no hace sino que los usuarios perdamos el tiempo.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 06/08/2010 14:46

Parlem d'integració, no de fusions d'empreses de transport. A qualsevol ciutat europea amb integració tarifària has de tornar a validar quan canvies d'empresa de transport.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/08/2010 15:04

A qualsevol ciutat europea amb integració i barreres tarifàries, concretament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 06/08/2010 15:11

Amb barreres o sense, cal tornar a validar al canviar d'operador.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/08/2010 15:23

No pas a Àustria o Alemanya. A la targeta queda marcada la zona, data i hora de la primera validació, que és presa com a referència per a tot el viatge. El que no sé és com s'ho fan per a repartir els ingressos de billetatge per operadors.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 06/08/2010 15:33

Potser la memòria em juga una mala passada però jo creia recordar haver de validar quan canviava d'U-Bahn a S-Bahn, a Berlín. :?



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 06/08/2010 16:53

¿Y no sería ya la hora de que TMB y FGC se integraran, en lo que respecta a L6, L7 y L8? Lo digo pensando SIEMPRE en los usuarios.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 06/08/2010 23:56

A Karlsruhe i Basilea és com diu en Guigui. Jo vaig fer un Wörth-Lauterbourg (trajecte internacional, a més) combinant la línia S5 del sistema de tram tren i un tren regional de la DB i només vaig tenir que validar el primer viatge (de fet, el bitllet el vaig comprar a una màquina autovenda a bord del tram-tren ja que el baixador on vaig pujar no hi havia venda de bitllets, i per la configuració del propi bitllet diria que no em calia validar-lo), l'interventor del tren de la DB no em va posar cap pega ni em va dir res.

D'altra banda vaig fer servir també un Baden-Wüttemberg ticket (els famosos Länderticket, seria equivalent a una T-Dia per a tot Catalunya) el qual no calia validar i es podia fer servir a tot arreu, cap interventor em va posar cap pega i ni tan sols es van molestar a demanar-me cap document d'identitat ja que és d'ús personal (cal escriure el nom de l'usuari a mà). Només algun interventor et preguntava on anaves, a part d'això res.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/08/2010 0:22

Please, :topic



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dissabte 07/08/2010 21:05

Guigui ha escrit:Avui, a l'estació de Diagonal L5, ni rastre de l'ampliació a Vall d'Hebron, ni als plànols ni als rètols.

Bones vacances, senyors polítics!
Avui sí. No estan tan de vacances com sembla.


And now for something completely different...

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”