No saben actualitzar-se al present?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: No saben actualitzar-se al present?

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 23/09/2010 15:50

Ei! A Sants Estació ja han posat la cartelleria nova de la L5 direcció Vall d´Hebron.
Però com que anava cap a la L3 no vaig passar per l´andana de la L5 per comprovar si allà també ho havien posat.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimarts 28/09/2010 20:19

437.001 ha escrit:Ei! A Sants Estació ja han posat la cartelleria nova de la L5 direcció Vall d´Hebron.
Però com que anava cap a la L3 no vaig passar per l´andana de la L5 per comprovar si allà també ho havien posat.
A l'andana de la L5 ja apareixen les estacions noves, i suposo que també hi deu posar "L5 Vall d'Hebron" (això últim, anant de pressa, no m'hi vaig fixar), però el missatge gravat de l'ascensor encara diu "Andana direcció Horta".



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 28/09/2010 20:40

593Dromedario ha escrit:
437.001 ha escrit:Ei! A Sants Estació ja han posat la cartelleria nova de la L5 direcció Vall d´Hebron.
Però com que anava cap a la L3 no vaig passar per l´andana de la L5 per comprovar si allà també ho havien posat.
A l'andana de la L5 ja apareixen les estacions noves, i suposo que també hi deu posar "L5 Vall d'Hebron" (això últim, anant de pressa, no m'hi vaig fixar), però el missatge gravat de l'ascensor encara diu "Andana direcció Horta".
La cartelleria de L5, ja està actualitzada.
Tot i que en algunes estacions, d'aquella manera...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 28/09/2010 23:14

Avui m'he baixat a l'estació de El Coll|La Teixonera i a la sortida de Beat Almató he vist un plànol on el tram Horta-Vall d'Hebron de l'L5 apareixia amb línia de puntets. Curiós, quan aquesta estació correspon precisament al tram que apareix en puntets :x :x



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 28/09/2010 23:25

Sagrerenc ha escrit:Avui m'he baixat a l'estació de El Coll|La Teixonera i a la sortida de Beat Almató he vist un plànol on el tram Horta-Vall d'Hebron de l'L5 apareixia amb línia de puntets. Curiós, quan aquesta estació correspon precisament al tram que apareix en puntets :x :x
Tots els planols estan aixi des de la seva obertura.



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/10/2010 16:51

Avui he vist un 5000, crec que la 5012 si no em traeix la memòria.
A les pantalles de TV, anunciava Hospital de Sant Pau, en comptes de Sant Pau | Dos de Maig. La megafonia era la correcta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 06/10/2010 23:22

Miquel ha escrit:Avui he vist un 5000, crec que la 5012 si no em traeix la memòria.
A les pantalles de TV, anunciava Hospital de Sant Pau, en comptes de Sant Pau | Dos de Maig. La megafonia era la correcta.
M'hi hauré de fixar, passo per allà cada dia dos cops amb la línia 5 però no m'hi fixo, aprofito per llegir al metro.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/10/2010 12:39

Que passat gairebé tres mesos des de la darrera ampliació, tots els trens i moltes estacions (si no totes) encara tinguin els mapes on figuren tres trams en obres que s'han inaugurat al darrer mig any, és senzillament una deixadesa escandalosa.

Això no figura a la planificació electoral dels addictes al cotxe oficial?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 16/10/2010 11:55

En contrast al que està fent l'ATM a tota la xarxa, he vist que a l'andana de Maragall L5, avans de passar a les escales mecàniques (de l'enllaç amb L4), el termòmetre de L5 direcció Cornellà, hi apareix l'estació d'Ernest Lluch tapada amb enganxina. No he vist cap altre d'aquest en tota la xarxa, ni a les instal·lacions de L5.

També he vist que a L4 (en alguns llocs), han posat termòmetres nous, on el logo dins el quadrat desapareix, i apareix el logo de Rodalies de Catalunya, com a novetat, a Barceloneta, apareix enllaç amb Rodalies i Renfe.

La nota negativa, es que L2 no anuncia enllaç amb Tram a Sant Roc i Gorg, cosa que anteriorment feia, i L10 també ho fa a Gorg.
Podria entendre que canviessin la megafonia a Gorg, però a Sant Roc? :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/10/2010 19:28

Quan pensen deixar d'anunciar la correspondència amb la R10 a Gornal als trens de la Llobregat-Anoia?Ja fa mès més d'un any i mig que la R10 no passa per Gornal,o simplement no existeix.I a Rodalies,anunciaràn algún dia la correspondència amb FGC a Martorell?I aixó que Martorell-Central la van obrir fa 3 anys i mig.Per no parlar de que fa dues setmanes vaig estar-hi a Pl.Catalunya FGC i als cartells de sortida i a sota posa les línies de Rodalies,no estava la R7.I la R7 existeix desde fa cinc anys i mig.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 29/10/2010 19:08

Mako448 ha escrit:I a Rodalies,anunciaràn algún dia la correspondència amb FGC a Martorell?I aixó que Martorell-Central la van obrir fa 3 anys i mig.
Ja hi han trens que l'anuncien, jo avui mateix he viatjat en un que l'ha anunciat. També hi han trens que anuncien la correspondència amb FGC a Sant Cugat.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 30/10/2010 22:32

UT596001 ha escrit:
Mako448 ha escrit:I a Rodalies,anunciaràn algún dia la correspondència amb FGC a Martorell?I aixó que Martorell-Central la van obrir fa 3 anys i mig.
Ja hi han trens que l'anuncien, jo avui mateix he viatjat en un que l'ha anunciat. També hi han trens que anuncien la correspondència amb FGC a Sant Cugat.
Aixó s'ha de veure :o



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 31/10/2010 12:11

Com més estacions de metro vaig veient darrerament, més em pregunto: n'hi ha alguna on al plànol ja constin com a inaugurats els "nous" trams? Fins i tot faig extensiva la pregunta a les estacions inaugurades als darrers mesos.

La desinformació a la pràctica totalitat del transport públic comença a ser d'autèntic escàndol.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

sergi
N6
N6
Entrades: 261

Entrada Autor: sergi » Diumenge 31/10/2010 13:13

Sí,yo no sé a qué puñetas estan esperando.

¿ A inaugurar la nueva estación de La Sagrera de Rodalies ?



Lauriqui
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: Lauriqui » Diumenge 31/10/2010 19:05

Els trens de la L3 i L5 (els que més utilitzo) segueixen amb els plànols obsolets. I la L10 no m'hi vaig fixar massa, però diria que també...



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 31/10/2010 19:22

De tant en tant veig plànols de metro on només hi ha el tram Can Zam-Can Peixauet que es va inaugurar el desembre passat.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Diumenge 14/11/2010 2:02

Esta medianoche iba en un 3000R de L3, y cuando la megafonía anunció la parada Vall d'Hebron no anunció el enlace con L5. Entre megafonía y planos nunca había visto una demora tan grande en la actualización de información.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Diumenge 14/11/2010 2:33

Guigui ha escrit:La desinformació a la pràctica totalitat del transport públic comença a ser d'autèntic escàndol.
Kane_84 ha escrit:Entre megafonía y planos nunca había visto una demora tan grande en la actualización de información.
Deu ser que, com que durant molts anys amb prou feines es posava en servei alguna nova estació a l'any ara tantes millores acabades els desborden :nose .

Una altra qüestió al respecte: Algú sap si hi ha trasllat d'ascensors a TMB? Resulta que m'he trobat que, al de l'andana destí Z.U. de Palau Reial, hi passen el missatge "Andana direcció La Pau". Si ni tan sols hi passa la L3! :x :cop



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 14/11/2010 3:00

Trasllat d'ascensor, no ho crec. Seria massa murga moure'n un per a instal·lar-ne igualment un altre al lloc original. Per això, només fas la segona cosa i llestos. Més aviat es tracta d'una mena de "copia i enganxa" mal fet.

Per desinformar, que no quedi. Potser estan fent un experiment de quan aconseguiran confondre l'autòcton més avesat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 15/11/2010 10:21

Dijous a Rubí ADIF:

Planol de Rodalies de l'any 2005,amb l'R1 arribant a l'Aeroport.Simplement lluint-se amb les desactualitzacions :plas :emprenyat

I va sent hora de que FGC en els cartells de sortida a Pl.Catalunya on s'indica les correspondència amb Rodalies i les seves línies,que hi fiquin ja la R7.I que a Gornal deixin d'anunciar correspondència amb una línia de Rodalies que exisitia peró ja no existeix!(potser tornrà a existir)



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”