Planol ATM: Europa-Fira/ MArtorell-Central

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
jvile
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Olesa de Montserrat

Planol ATM: Europa-Fira/ MArtorell-Central

Entrada Autor: jvile » Dissabte 21/04/2007 12:38

Al nou plànol de l'ATM ja surten com a operatives les estacions de MArtorell-Central i Europa-FIra. Aixo que significa que dintre de poc entraran en servei? segons un forum de la PTP demà 22 d'abril faran una festa per inaugurar la pl. d'europa.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 21/04/2007 13:17

Molt curiós que al plànol ATM surti l'estació d'Europa-Fira i Martorell-Central però en canvi encara no hi hagi la prolongació de la T3 fins a Sant Feliu o de la T5 cap a Sant Adrià :roll: Per cert que se suposa que les dues estacions s'inauguraran a mitjans de maig, coincidint amb el Construmat. A la web de FGC no en diu res.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 21/04/2007 13:27

Hola,

Y entonces... ¿qué es eso que aparece al lado de Martorell Central y que indica la posición de la estación de cercanías de RENFE en Martorell con las líneas 4 y 7 y que está tan separado de Martorell Central? se supone que "Martorell Central" abarcaría tanto las líneas de FGC como las de RENFE que confluirían en el mismo sitio, ¿no?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 21/04/2007 13:46

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Y entonces... ¿qué es eso que aparece al lado de Martorell Central y que indica la posición de la estación de cercanías de RENFE en Martorell con las líneas 4 y 7 y que está tan separado de Martorell Central? se supone que "Martorell Central" abarcaría tanto las líneas de FGC como las de RENFE que confluirían en el mismo sitio, ¿no?

Saludos,
Sergio
Aixo mateix mirava jo ara, sembla que l'han cagat una miqueta



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 21/04/2007 13:47

Ala! i mireu Catalunya! XD m'haure de canviar la foto



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 21/04/2007 14:30

A més han pintat Martorell Central a zona 2 i Martorell renfe a zona 3 :x



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 21/04/2007 14:53

Avui (curios hi ha eleccions) s'hi inaugura el nou palau firal que és a tocar de Europa - Fira, crec q ve el President Montilla. Això suposso q voldrà dir que abans de les eleccions faran una altra festeta per inaugurar l'estació de FGC. Aquest matí encara col.locaven la vorada dels carrers adjacents al palu firal i estaven aglomerant encara.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 21/04/2007 15:55

I la R1 fins Molins de Rei tampoc està...


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 21/04/2007 15:57

AHir a l'estació de Martorell Central ja estava el vestíbul mig fet,les MAES per exemple ja estaven col.locades,encara que les barreres tarifaries no ni els cartells de l'estació.
I pel que vaig veure ja esta quasi feta,falten els petits detalls,peró crec que encara falta bastant per qué l'inagurin,aposto pel mes que ve.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 21/04/2007 16:00

He vist el plànol i m'ha entrat una cosa que no entenc gens.
Segons el plànol,l'estació de Martorell Central és a zona 2,peró la de la renfe és a la 3,sinó mireu on acaba la R7.I Martorell Enllaç segueix estant 3.
Que pretenc l'ATM,que Martorell passi a la zona 2?
Jo crec que aquest mapa està erronic,Martorell Central hauria d'anar dins la coronoa de zona 3.
Sí Martorell Central tan com està al plànol és a la zona 2,la de renfe hauria de ser també zona 2,al igual que Martorell Enllaç.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/04/2007 16:06

El que més m'agrada és la línia de color blau fosc de Plaça d'Espanya fins a Esparreguera.

S'hi han lluït :|



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 21/04/2007 16:09

Blau fosc = Metro Baix Llobregat?

No ho entenc, en teoria ara que venen les eleccions és quan tot s'ha de presentar el millor possible de cara a l'usuari i en canvi van i ens posen aquesta bírria de mapa...


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 21/04/2007 17:11

Per si de cas jo no em queixaria molt del mapa no fos q ens plantessin una cosa estrafalària de disseny ultramegafashion com el nou plànol del metro de Madrid... :roll:



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 21/04/2007 19:24

entfe001 ha escrit:El que més m'agrada és la línia de color blau fosc de Plaça d'Espanya fins a Esparreguera.

S'hi han lluït :|
La linia blau fosc sempre ha estat aixi, XD sino com fiqueu 3 linies mes a Espanya... ja queda heavy que arribin alla tantes linies de FGC que sembla no res la L1 i la L3. Haurien de suprimir per simplificar les S33 i la S8. Que la S8 es convertís a S4 i que la S33 la meitat de trens a S4 i l'altra meitat a L8.

En tot cas els planols de l'ATM sempre els he trobat els mes macos de tots! L'unic que l'iguala es el de Paris que marquen també molt bé els RER Métro i Tram.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 21/04/2007 19:30

La S33 en teoria,hauria de desaparèixer un cop estigui desdoblat i soterrat el tram urbà de Pallejà.Un cop aixó suposo que en hores puntes els S33 pasarien a ser S8 o S4
Peró crec que no ho faran pel fet de que si posen mès circulacions entre Can Ros i Martorell alguns trens S és menjarien els R o a l'inrevès mijor dit,el que cal és que s'ultilitzin les 4 vies de l'estació de Quatre Camins i els R puguin avançar els S.També és necessari mès estacions amb vies apartadores a la LL-A.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 21/04/2007 19:38

Hola,
javi82 ha escrit:Per si de cas jo no em queixaria molt del mapa no fos q ens plantessin una cosa estrafalària de disseny ultramegafashion com el nou plànol del metro de Madrid... :roll:
¡Coñoooo! ¡vaya planito madrileño que se han plantado! y a lo mejor les ha costado dinero y todo el encargar ese diseño futurista.

:o

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 21/04/2007 19:43

Ahora en castilla esta de costumbre, los planos de Renfe Media Distancia con un ejemplo... Una cosa son planos modernitos pero esque.... XD se les ha ido la olla. Esperemos que la ATM no haga nada parecido!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 21/04/2007 21:34

L'Eloi deia això d'Esparreguera perquè que jo sàpiga...és un aeri...així que això simbolitza que el Metro del Baix Llobregat en realitat són milers de cistelles que van a 10 km/h entre Pl. Espanya i Esparraguera :D :D :D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Diumenge 22/04/2007 0:21

Santfeliuenc ha escrit:¡Coñoooo! ¡vaya planito madrileño que se han plantado! y a lo mejor les ha costado dinero y todo el encargar ese diseño futurista.
Pues han sido 95.000 € de na (q son unos 16 millones de pesetas) los q ha cobrado el diseñador por semejante trabajito. :roll:



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 22/04/2007 2:09

El mapa de l'ATM encara és glòria al costat d'aquest de Madrid! :x



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”