Transports Públics de Catalunya

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Transports Públics de Catalunya

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 16/06/2007 22:38

Si us hi fixeu en el Trambesòs o Trambaix hi surt escrit: "TRANSPORTS PÚBLICS DE CATALUNYA" i encanvi en els vagons del metro o "FGC" no hi surt escrit. Quant parlem de Transports Públics de Catalunya qui hi ha darrera? L'ATM? O el departament de Política Territorial :?:

Després el color verd es fa servir per l'ATM, els bitllets integrats i el TRAM. Encanvi el BUS i METRO és el color vermell. Hi ha alguna relació :?: :idea:
sortrens l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 06/07/2007 4:01, en total s’ha editat 1 vegada.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 17/06/2007 0:34

sortrens ha escrit:Si us hi fixeu en el Trambesòs o Trambaix hi surt escrit: "TRANSPORTS PÚBLICS DE CATALUNYA" i encanvi en els vagons del metro o "FGC" no hi surt escrit. Quant parlem de Transports Públics de Catalunya qui hi ha darrera? L'ATM? O el departament de Política Territorial :?:
El departament de Política Territorial. Els autobusos interurbans de Catalunya en molts casos també porten lo de "Transports Públics de Catalunya" al darrere. També està present a les estacions d'autobusos de la Generalitat.

Es poden veure coses com a...

Les parades:

Imatge

Als autobusos...

Imatge

Imatge

I les estacions d'autobusos, en plaques com aquesta:

Imatge



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Diumenge 17/06/2007 8:58

Doncs sí, als autobusos que fan trajectes "de rodalies" per aquí a Tossa de Mar també posa això de Transports Pùblics de Catalunya. De fet, molts estan pintats com aquest autobús que surt a les fotos de n'UT596001.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 17/06/2007 9:26

awe ha escrit:Doncs sí, als autobusos que fan trajectes "de rodalies" per aquí a Tossa de Mar també posa això de Transports Pùblics de Catalunya. De fet, molts estan pintats com aquest autobús que surt a les fotos de n'UT596001.
SARFA Grup SARBUS :D (tot i que molts de SARFA duen la banda vermella però sense els triangulets, ja que no pertanyen a TPC). Els autobusos que duen la banda TPC és perquè han estat subvencionats per la Generalitat, per això no veureu cap autobús de cap companyia municipal amb la banda, mentre que si és una companyía privada (tipus TEISA o SARFA) sí poden dur-la.

Dues curiositats. La primera és que TMG i La Hispano Hilariense són dues empreses que comparteixen cotxeres i molts cops conductors, però mentre que la primera té part de l'Ajuntament de Girona, la segona no, fet pel qual té autobusos que duen la banda. La segona curiositat és que farà uns 4 o 5 anys recordo que va sortir per la tele la inaguració d'un vol Girona - Madrid (uno de tantos...) i l'avió en qüestió duia la banda TPC...És l'únic cas que he vist de veure la banda aplicada a quelcom que no sigui un autobús.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Diumenge 17/06/2007 12:52

Sí, doncs sí, és cert. I també ho posa al bus de Pujol i Pujol que fa Tossa-Lloret i al que fa Lloret-Blanes Estació (de trens). Salutacions, Eduard.

Ah! Per cert, Aaron. Te'n recordes que fa cosa d'un any hi va haver un fil que parlava de la possibilitat de fer una línia de tren per a la Costa Brava, i et vaig dir que un dia podriem anar amb el meu Land Rover a reconèixer el terreny per veure possibles arrivades i sortides de Tossa? Sí, ha sé que tot plegat és una frikada, però bé. El cas és que no me n'he oblidat, però el cotxe encara és al taller, igual que llavors. Hi porta vora dos anys!!!! És el que té dir-li al mecànic "Tranquil, que no hi ha pressa". M'ha jurat i rejurat que estarà durant aquest mes de Juny. Si et va bé, quan estigui enllestit et truco, que encara tinc el teu mòbil (si no ha canviat).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 17/06/2007 14:12

awe ha escrit:Sí, doncs sí, és cert. I també ho posa al bus de Pujol i Pujol que fa Tossa-Lloret i al que fa Lloret-Blanes Estació (de trens). Salutacions, Eduard.

Ah! Per cert, Aaron. Te'n recordes que fa cosa d'un any hi va haver un fil que parlava de la possibilitat de fer una línia de tren per a la Costa Brava, i et vaig dir que un dia podriem anar amb el meu Land Rover a reconèixer el terreny per veure possibles arrivades i sortides de Tossa? Sí, ha sé que tot plegat és una frikada, però bé. El cas és que no me n'he oblidat, però el cotxe encara és al taller, igual que llavors. Hi porta vora dos anys!!!! És el que té dir-li al mecànic "Tranquil, que no hi ha pressa". M'ha jurat i rejurat que estarà durant aquest mes de Juny. Si et va bé, quan estigui enllestit et truco, que encara tinc el teu mòbil (si no ha canviat).
Per mi quan vulguis, ara em queden de 0 a 3 exàmens i són dintre de 3 setmanes, pel que per la resta tinc tots els dies lliures. I sí, el mòbil continua essent el mateix, jo per sort fa com 6 anys que no canvio de número de telèfon...



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimecres 20/06/2007 10:56

sortrens ha escrit:Si us hi fixeu en el Trambesòs o Trambaix hi surt escrit: "TRANSPORTS PÚBLICS DE CATALUNYA" i en canvi en els vagons del metro o "FGC" no hi surt escrit.
En los ascensores de las estaciones de FGC sí está el logo de TPC. También como ves en las fotos, en muchos de los autobuses interurbanos o en los urbanos subvencionados por la Gene por ser sublíneas de una concesión interurbana. Y no sólo en los postes de parada como muestra la foto de lo Robert, sino también en las marquesinas.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 21/06/2007 11:42

Aquest logotip també apareix als nous Stadler (trens cremallera) de FGC, això sí, sense fons vermell.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 21/06/2007 11:59

Cert, concretament amb el fons blanc, en petit al frontal i més gran als laterals (sota la primera finestra darrere la cabina).



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 06/04/2008 23:29

TMB també es un TPC. Encanvi no hi surt...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/04/2008 1:02

sortrens ha escrit:TMB també es un TPC. Encanvi no hi surt...
És un transport públic de Catalunya, però no Transports Públics de Catalunya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 07/04/2008 17:56

Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:TMB també es un TPC. Encanvi no hi surt...
És un transport públic de Catalunya, però no Transports Públics de Catalunya.
Tot i així, als primers renders dels 5000 que es van publicar es veien aquests amb els logotips TPC.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/04/2008 19:01

UT596001 ha escrit:Tot i així, als primers renders dels 5000 que es van publicar es veien aquests amb els logotips TPC.
I és molt possible que en veiem molts per la L9, ja que el principal pagano és el DPTOP.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”