Telèfon del Civisme per a casos transportils

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Telèfon del Civisme per a casos transportils

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/01/2008 23:38

L'Ajuntament de Barcelona disposa, des de fa uns anys, del Telèfon del Civisme, gratuït per tal d'avisar d'inidències a la via pública, entre d'altres coses (llums que no funcionen, contenidors incendiats...). Jo l'he fet servir, en el context transportil, per avisar de semàfors que no funcionen o desincronitzats, però també pot avisar-se de senyals de circulació que han caigut, marquesines de bus trencades, etc.

El telèfon en qüestió és el 900 22 62 26.

Algú l'ha fet servir per aquests casos, relacionats amb el transport?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/01/2008 23:47

metring ha escrit:Algú l'ha fet servir per aquests casos, relacionats amb el transport?
El telèfon del civisme no, però he avisat via web l'ajuntament del semàfor d'Av. Vallcarca amb Bécquer que no funcionava. Per cert, van trigar un any en arreglar-lo, i tot i així no acaba de tirar: el semàfor dels vianants salta del verd al vermell sense parpellejar.

Un cop, la meva dona va trucar al telèfon del civisme perquè va veure un camió que es va carregar el semàfor de la cantonada Av. República Argentina-Pàdua. No va servir per denunciar el conductor, que va tocar el dos, ja que per això hauria calgut que ho veiés la policia, però sí per avisar de la trencadissa causada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 24/01/2008 0:23

Guigui ha escrit:el semàfor dels vianants salta del verd al vermell sense parpellejar.
Deu ser un semàfor parisí...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 24/01/2008 10:09

Guigui ha escrit:El telèfon del civisme no, però he avisat via web l'ajuntament del semàfor d'Av. Vallcarca amb Bécquer que no funcionava. Per cert, van trigar un any en arreglar-lo
La meva experiència amb la web en qüestió és que no serveix per a res.
A l'interior de la plaça de la Sagrada Família, en ple centre de l'Eixample i per on hi passen milions d turistes cada any, tota una secció de fanals van deixar de funcionar aproximadament el juny del 2007, deixant tota una zona a les fosques, cosa que van aprofitar rodamons i grups "estranys" per ocupar la zona.
Després d'un parell de setmanes, i veient que l'ajuntament no feia absolutament res per arreglar-ho, em vaig decidir a comunicar-ho a través d'aquesta web. Al cap d'una setmana, em van enviar un email confirmant-me que ja ho havien arreglat... però els fanals seguien exactament igual. Vaig contestar explicant aquest fet, i al cap d'una setmana més, em van tornar a enviar un altre email tornant a confirmar que s'ho havien mirat i que ja estava tot arreglat. Com era d'esperar, els fanals continuaven sense funcionar.
Finalment, els vaig escriure un altre missatge dient-los si és que m'estaven prenent el pèl o què... i ja no van tornar a respondre.
El desembre, es fa la Fira de Reis en aquesta plaça, per la qual els paradistes paguen una quantitat gens despreciable a l'Ajuntament. Van haver d'instalar fanals propis per tenir llum els primers dies en aquesta part. Al cap d'un parell de dies més, els fanals van tornar a funcionar miraculosament.
Resultat: 6 mesos per tornar a posar en funcionament uns tristos fanals, i una demostració que la web de l'ajuntament és una simple presa de pèl.
Ara, torna a haver-hi alguns fanals que no funcionen des de fa mesos. Ja s'ho faran, amb mi que no comptin per tornar a fer el babau perdent el temps amb el seu ciNisme.
Suposo que en temes transportils deu funcionar exactament igual.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 25/01/2008 13:12

Jo el vaig fer servir un cop el del civisme i un cop el 010 per reclamar sobre bus de TMB i en tots 2 casos he rebut resposta de TMB (altre cosa es que la resposta de TMB hagi sigut una evasiva)



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 25/01/2008 14:32

Guigui ha escrit:el semàfor dels vianants salta del verd al vermell sense parpellejar.
Per cert, a què és segut que a Barcelona el temps mitjà que parpallegen els semàfors de vianants sigui d'al voltant d'un segon??? Jo sempre he flipat amb aquest tema, especialment en avingudes amples. Sempre veig gent que es queda penjada al mig i ha de córrer.

A la resta del món normalment des que inicia el parpalleig fins que es posa vermell et dóna temps a creuar a pas ràpid.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 25/01/2008 21:08

megapauer ha escrit:Per cert, a què és segut que a Barcelona el temps mitjà que parpallegen els semàfors de vianants sigui d'al voltant d'un segon???
Deu ser per no "estorbar el vehicle privat". Estem manats per un paladí d'aquesta causa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/09/2019 10:40

Doncs aneu amb copmte, perquè ara resulta que fer massa notificacions sobre quelcom que no funciona malament, et penalitza i et bloquegen fins passats uns mesos. Tela...






Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 17/09/2019 11:48

Com deia la Colau del Polònia en un gag la setmana passada: "si no ho veig, no compta a les estadístiques". Seria un bon resum d'aquesta circumstància. Bromes a part, em sembla una vergonya que es limitin les comunicacions amb l'ajuntament per avisar d'allò que no va bé.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”