Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Nova wiki del transport català i actualitzacions
Re: Nova wiki del transport català i actualitzacions
De res, las hi donaré al wefer.
Impressionants fotos de Fernando, encara queden restes de les escales d'accés!!!! Impressionant!!!
Impressionants fotos de Fernando, encara queden restes de les escales d'accés!!!! Impressionant!!!
He afegit la cronologia de L4.
Estic provant una taula per l'apartat Estacions per tenir la informació d'aquest apartat amb una mica d'ordre.
Ho he fet a la línia 11 http://www.transport.cat/wiki/index.php/L11
Els problemes que tinc, es que no recordo, com centrar tant els noms de les estacions com el dels logotips. Algú el sap?
He pensat, que amb aquest quadre, podriem posar més informació com si és andana central o no, accessos, escales mecàniques per exemple.
Estic provant una taula per l'apartat Estacions per tenir la informació d'aquest apartat amb una mica d'ordre.
Ho he fet a la línia 11 http://www.transport.cat/wiki/index.php/L11
Els problemes que tinc, es que no recordo, com centrar tant els noms de les estacions com el dels logotips. Algú el sap?
He pensat, que amb aquest quadre, podriem posar més informació com si és andana central o no, accessos, escales mecàniques per exemple.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3967
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
He creat a la wiki, dues entrades sobre les locomotores elèctriques de la SNCF sèrie BB7200 i BB9300.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7059
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
He afegit la geolocalització a totes les estacions de la Catalunya nord, a més d'ordenar-les per línies i posar una informació mínima per començar.
Podeu accedir-hi des de diverses pàgines, com per exemple aquesta:
http://transport.cat/wiki/index.php/Est ... _Catalunya
Podeu accedir-hi des de diverses pàgines, com per exemple aquesta:
http://transport.cat/wiki/index.php/Est ... _Catalunya
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Et falta 2 linies:wefer ha escrit:He afegit la geolocalització a totes les estacions de la Catalunya nord, a més d'ordenar-les per línies i posar una informació mínima per començar.
- Ribesaltes - Axat. Es un tren turistic, pero a l'estiu circulen fins a 2 trenes per sentit i dia, 6 dies la setmana. A mes a mes de trafic de mercaderies explotades per la empresa del tren turistic TPCF
- Elna- El Voló- Sant Joan de Pla de Corts: Nomes mercaderies. Pero El Voló es una estación SNCF oberta tots els dies a la circulació.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7059
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Gràcies per l'ajuda
D'allà fins a Ceret, es veu la via sencera però totalment abandonada, amb arbres al mig. I des de Ceret fins al final, a Arles-sur-Tech, sembla que queda poca cosa del traçat. Alguns ponts, algunes parts convertides en camins o via verda, però dubto que quedi via.
Perfecte. No la coneixia. Ara mateix en busco informaciódavida ha escrit:Et falta 2 linies:
- Ribesaltes - Axat. Es un tren turistic, pero a l'estiu circulen fins a 2 trenes per sentit i dia, 6 dies la setmana. A mes a mes de trafic de mercaderies explotades per la empresa del tren turistic TPCF
Aquesta sí que l'havia vist just després d'haver acabat l'actualització que comentava. Segons algunes pàgines web, només hi ha servei fins El Voló, però he pogut comprovar que també hi ha servei, suposo que esporàdic, fins a Sant Joan de Pla de Corts, tal com comentes. Fins i tot, hi ha fotografies recents de transports de bobines d'acer (o alguna cosa semblant).davida ha escrit:- Elna- El Voló- Sant Joan de Pla de Corts: Nomes mercaderies. Pero El Voló es una estación SNCF oberta tots els dies a la circulació.
D'allà fins a Ceret, es veu la via sencera però totalment abandonada, amb arbres al mig. I des de Ceret fins al final, a Arles-sur-Tech, sembla que queda poca cosa del traçat. Alguns ponts, algunes parts convertides en camins o via verda, però dubto que quedi via.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Mes información: http://www.tpcf.frdavida ha escrit:Et falta 2 linies:
- Ribesaltes - Axat. Es un tren turistic, pero a l'estiu circulen fins a 2 trenes per sentit i dia, 6 dies la setmana. A mes a mes de trafic de mercaderies explotades per la empresa del tren turistic TPCF
I una cosa que la fa única. TPCF fa d'operador de mercaderies de proximitat, la primera de França. Fins fa poc la linia tancada a passatgers el 1939, tenia trafics de mercaderies operats per SNCF. Pero per la seva petita mida, no li era rentable i les va abandonar. I es aquí on el TPCF apareix. Per fer petits trafics de mercaderies, on un gegant on SNCF perd diners, un operador petit pot fer el seu petit negoci. Es com si a Lleida la ARMF operes trens de mercaderies a la linia de la Pobla, amb una locomotora de segona de mà de Renfe.
Aquesta sí que l'havia vist just després d'haver acabat l'actualització que comentava. Segons algunes pàgines web, només hi ha servei fins El Voló, però he pogut comprovar que també hi ha servei, suposo que esporàdic, fins a Sant Joan de Pla de Corts, tal com comentes. Fins i tot, hi ha fotografies recents de transports de bobines d'acer (o alguna cosa semblant).davida ha escrit:- Elna- El Voló- Sant Joan de Pla de Corts: Nomes mercaderies. Pero El Voló es una estación SNCF oberta tots els dies a la circulació.
D'allà fins a Ceret, es veu la via sencera però totalment abandonada, amb arbres al mig. I des de Ceret fins al final, a Arles-sur-Tech, sembla que queda poca cosa del traçat. Alguns ponts, algunes parts convertides en camins o via verda, però dubto que quedi via.[/quote]
Fa uns 5 anys vaig anar a fer una exploració de la linia:
- Tráfic intens de mercaderies fins el Voló.
- Tráfic esporadir a Sant Joan de Pla de Corts. On hi ha una topera, els tren ja no poden pasar de allà.
- Fins Ceret hi ha vies, pero com dius fa molts anys que no passat un tren. Crec que algun automotor diesel va arribar en pla exploracció a mitjans dels 90. Algún projecte de reobertura a passatgers.
- De Ceret a Arles es una via verda. No queden carrils, pero es pot passar caminant o en bicicleta.
L'unic lloc on queda via es el pont de Reynes
Pont tren i ferroviaria, on fins fa poc anys en cotxes pasaven pel pis inferior i els trens ja fa molts anys pel superior
He creat la pàgina de TUSGSAL, per anar emplenant la secció dedidaca a autobusos. Suposo que els administradors la col·locareu a l'índex, ja que aquesta àrea està restringida.
Salvem l'Estació de França!
Molt bé!m.h.t. ha escrit:He creat la pàgina de TUSGSAL, per anar emplenant la secció dedidaca a autobusos. Suposo que els administradors la col·locareu a l'índex, ja que aquesta àrea està restringida.
Creades Baixbus, SGMT i Bus Nou Barris. Afegits logos de diverses companyies (TB, Aut. de Lleida, TCC, TUSGSAL, Baixbus, Moventis,...). Retocades diverses pàgines (TB, Aut. de Lleida, TCC,...).
Salvem l'Estació de França!
Afegides Sagalés, Barcelona Bus, Transbages i Castellà. I no us podeu imaginar el que m'està costant trobar la numeració de les línies de Sagalés, i encara em falten rutes.
Salvem l'Estació de França!
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3967
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Te'n puc dir algunes que no són correctes, 450 Vic - Granollers - Barcelona. 451 Vic - Barcelona directe per autopista. 441 Vic - Viladrau/El Brull. 710 Vic - Moià - Manresa (de Castellà). Si per cas ja ho arreglaré jo quan tingui una estona.m.h.t. ha escrit:Afegides Sagalés, Barcelona Bus, Transbages i Castellà. I no us podeu imaginar el que m'està costant trobar la numeració de les línies de Sagalés, i encara em falten rutes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Consultant al web veig que l'antiga Vic-Viladrau (la 441 que cito) ha estat substituïda per una altra línia amb més parades (Vic-Viladrau/El Brull), i deu haver canviat d'identificatiu. Al menys, l'any 2008 encara existia la línia que comento. Es podria posar a un apartat d'antigues línies. Moltes gràcies per l'avís.UT440_132M ha escrit:Te'n puc dir algunes que no són correctes, 450 Vic - Granollers - Barcelona. 451 Vic - Barcelona directe per autopista. 441 Vic - Viladrau/El Brull. 710 Vic - Moià - Manresa (de Castellà). Si per cas ja ho arreglaré jo quan tingui una estona.
Sobre la Vic-Granollers-Barcelona (Fabra i Puig), està ben numerada (402). Et surt 450? Ho de la 451, ha estat una pífia molt grossa. I sobre la 710 no sabia que existia (no vé ni al web de Castellà). Tot el que vegis que falta o és erroni, no dubtis en corregir-ho.
Per cert, afegida també 25 Osona Bus.
Salvem l'Estació de França!
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3967
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Als busos de Sagalés de la base de Vic, és a dir, els que pertanyen a Osona Bus, la línia que indica el BKB és la 450, ho dic perquè els veig passar cada dia per sota de casa meva, i tots menys dos al dia, són de la base de Vic excepte el mes d'agost, que el 508 no circula, que és de la base de Granollers o Caldes. La línia Vic-Viladrau/El Brull és correcta, és la 441. Llavors tenim la Vic-Tona, de l'antiga Autos Casas, que amb només una expedició al dia, és la 443.m.h.t. ha escrit:Consultant al web veig que l'antiga Vic-Viladrau (la 441 que cito) ha estat substituïda per una altra línia amb més parades (Vic-Viladrau/El Brull), i deu haver canviat d'identificatiu. Al menys, l'any 2008 encara existia la línia que comento. Es podria posar a un apartat d'antigues línies. Moltes gràcies per l'avís.UT440_132M ha escrit:Te'n puc dir algunes que no són correctes, 450 Vic - Granollers - Barcelona. 451 Vic - Barcelona directe per autopista. 441 Vic - Viladrau/El Brull. 710 Vic - Moià - Manresa (de Castellà). Si per cas ja ho arreglaré jo quan tingui una estona.
Sobre la Vic-Granollers-Barcelona (Fabra i Puig), està ben numerada (402). Et surt 450? Ho de la 451, ha estat una pífia molt grossa. I sobre la 710 no sabia que existia (no vé ni al web de Castellà). Tot el que vegis que falta o és erroni, no dubtis en corregir-ho.
Per cert, afegida també 25 Osona Bus.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Modificades algunes pàgines de les empreses del Grup Sarbus, per afegir les seves línies corresponents.
Perdó, el que no sabia era que existia un trajecte limitat Vic-Moià-Manresa. Sí apareix al web, però com a Barcelona-Manresa-Prats de Lluçanès-Vic (trajecte complet). Dubto si tota la línia té el mateix distintiu (710), o bé cada servei (Barcelona-Vic, Manresa-Vic i Manresa-Prats de Lluçanès) en té un de diferent, i és molt possible.m.h.t. ha escrit:I sobre la 710 no sabia que existia (no vé ni al web de Castellà).
Salvem l'Estació de França!
des del dia 28 de febrer s'han introduït a la wiki articles que no tenen res a veure amb el transport.
Ja ho sabem, són de spam
Ara per ara, no sabem com restringir els usuaris, però tampoc tenim molt de temps els 3, ho sentim...
Ara per ara, no sabem com restringir els usuaris, però tampoc tenim molt de temps els 3, ho sentim...
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2379
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Estic millorant una mica això de Tusgsal. Acabo de crear l'article sobre la línia B1, i a mesura que tingui temps aniré fent el mateix amb totes les línies de Tusgsal (i no us preocupeu, que cito les fonts). Quan pugui enllaçaré a l'article des del de Tusgsal.m.h.t. ha escrit:He creat la pàgina de TUSGSAL, per anar emplenant la secció dedidaca a autobusos. Suposo que els administradors la col·locareu a l'índex, ja que aquesta àrea està restringida.
Per cert, teniu més spam que jo què sé què . No hi ha algun wikiantivirus o algo ?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2379
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Una pregunta: el tema imatges com el porteu? Com dieu que no podem penjar cap fitxer SVG...
N'he fet un per penjar a l'article de TMB, tipografia Helvetica, i de millor qualitat. Què faig, l'intento penjar en SVG, el passo a PNG, o el poso aquí al fòrum i ja em direu?
N'he fet un per penjar a l'article de TMB, tipografia Helvetica, i de millor qualitat. Què faig, l'intento penjar en SVG, el passo a PNG, o el poso aquí al fòrum i ja em direu?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.