T-12

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Quin personal?

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/03/2012 22:43

josep_serre ha escrit:Estic segur que es pot fer sense conèixer la informàtica que hi ha al darrere que un títol no sigui utilitzat en franja horària determinada, limitar l'ús a un nombre de viatges al dia em sembla raonable, tot i que la limitació sigui només tècnica, és a dir a partir del tercer viatge s'hagi d'autoritzar expressament la validació pel personal de l'operador corresponent.
Si a determinats llocs cal esperar tant com una vegada que a Penitents se'm va quedar encallada la targeta a la validadora i vaig haver d'esperar prop d'un quart d'hora perquè algú vingués de no sé on, estem frescos.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 14/03/2012 8:53

Guigui ha escrit:
josep_serre ha escrit:Estic segur que es pot fer sense conèixer la informàtica que hi ha al darrere que un títol no sigui utilitzat en franja horària determinada, limitar l'ús a un nombre de viatges al dia em sembla raonable, tot i que la limitació sigui només tècnica, és a dir a partir del tercer viatge s'hagi d'autoritzar expressament la validació pel personal de l'operador corresponent.
Si a determinats llocs cal esperar tant com una vegada que a Penitents se'm va quedar encallada la targeta a la validadora i vaig haver d'esperar prop d'un quart d'hora perquè algú vingués de no sé on, estem frescos.
En un cas així es pot obrir a distància ja que per les càmeres s'ha de poder veure que es tracta d'un nen.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/04/2012 19:29

Serà possible que no es pugui tramitar una T-12 abans que el nen faci 4 anys, com m'està passant a mi quan vull fer-ho via web? O sigui, la meva filla haurà d'anar d'estranquis durant unes setmanes o pagar com si fos un adult mentre no li arribi la targeta?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/06/2012 12:47

Un mes després que la meva filla hagi fet 4 anys, i amb la T-12 ja a la butxaca, que vaig haver de fer la paperassa a un Punt TMB perquè el genial web no permet iniciar els tràmits abans que el nen no complexi l'edat mínima, m'arriba a casa una carta, flamantment signada per un tal Sr. Trias, amb la paperassa per omplir.

1. No s'adonen que fan un mes tard?
2. No saben que el suposat beneficiari ja ha fet tots els tràmits?
3. No han comprovat que, setmanes enrere, ells mateixos ja han enviat una carta a la mateixa adreça, destinada al mateix beneficiari, amb la T-12 definitiva?

Això sí, abans de corregir aquestes animalades, cal retallar en sanitat, educació i sous de gent normal.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”