Muy bien no em sembla si fas un Ulldecona-Tarragona i no un Benicarló-Tarragona.trensmat ha escrit:Jo faria una xarxa de rodalies entre les Terres del Ebre i la provincià de Castelló.
R1/C1. Castelló de la plana - Orpesa - Vinaros
R2/C2. Castelló de la plana - Vinaros - Ulldecona - Aldea/Amposta/Tortosa
R3/C3. Vinaros - Ulldecona - Tortosa
R4/C4. Ulldecona - Aldea/Amposta/Tortosa - Hospitalet - Salou - Tarragona
R5/C5. Tortosa - Aldea/Amposta/Tortosa - Hospitalet - Salou - Tarragona
Que us sembla aquesta xarxa de rodalies entre les Terres del Ebre i la Provincià de Castelló vull que hem doneu la vostre opinió moltes gracies.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Ulldecona estació terminal?
Re: Xarxa de rodalies Terres del Ebre, Provincià de Castelló
De línies se'n poden fer infinites, però m'agradaria saber quines freqüències posaries, que és el que dóna sentit a les línies.trensmat ha escrit:Jo faria una xarxa de rodalies entre les Terres del Ebre i la provincià de Castelló.
R1/C1. Castelló de la plana - Orpesa - Vinaros
R2/C2. Castelló de la plana - Vinaros - Ulldecona - Aldea/Amposta/Tortosa
R3/C3. Vinaros - Ulldecona - Tortosa
R4/C4. Ulldecona - Aldea/Amposta/Tortosa - Hospitalet - Salou - Tarragona
R5/C5. Tortosa - Aldea/Amposta/Tortosa - Hospitalet - Salou - Tarragona
Que us sembla aquesta xarxa de rodalies entre les Terres del Ebre i la Provincià de Castelló vull que hem doneu la vostre opinió moltes gracies.
Pel que veig, la cosa es resumeix en tres línies:
-Castelló-Tortosa
-Tarragona-Vinaròs/Benicarló
-Tarragona-Tortosa
La pregunta, des d'un coneixement escàs del territori: rodalia o regionals? Freqüència d'1 o 2 hores (especialment cap al País Valencià)?
-Castelló-Tortosa
-Tarragona-Vinaròs/Benicarló
-Tarragona-Tortosa
La pregunta, des d'un coneixement escàs del territori: rodalia o regionals? Freqüència d'1 o 2 hores (especialment cap al País Valencià)?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N3
- Entrades: 29
Segons el PEIT de la Comunitat Valencia, la actual C-6 de rodalies de Valencia a Castelló seria prolongada fins a Benicàssim i es faria un estudi de viabilitat d'ampliació fins a Vinaros. Davant d'aquesta possibilitat de prolongament tinc una proposta:
C1 Tortosa – L’Aldea/ Amposta/ Tortosa – Salou – Tarragona
C2 Vinaros – Ulldecona/Alcanar/ La Sénia – L’Aldea/Amposta/ Tortosa – Salou – Tarragona
C3 Vinaros – Ulldecona/Alcanar/ La Sénia – Tortosa – L’Aldea/Amposta/Tortosa
C4 Tarragona – Salou- Cambrils
C6 València > Castelló – Benicàssim
C7 (Valencia)Castelló – Benicàssim- Vinaros
La meva proposta requereix de la reobertura de la línia Tortosa - Ulldecona i la creació de noves estacions per oferir realment un servei de rodalies.
Freqüències:
C1 Tarragona- Tortosa (1h)
C1 L’Aldea / Amposta/ Tortosa – Tortosa (1h)
C2 Tarragona –Vinaros (1h)
C2 L’Aldea/ Amposta/ Tortosa – Vinaros (1h)
C3 Vinaros – Tortosa (1h)
C3 Vinaros - L’Aldea/ Amposta/ Tortosa (1h)
C4 Tarragona - Cambrils (30 min. en hora punta)
C6 Valencia – Benicàssim (30 min.)
C7 Valencia – Vinaros (1h )
C7 Castelló – Vinaros (30 min.)
Aquestes freqüències son acumulables.
C1 Tortosa – L’Aldea/ Amposta/ Tortosa – Salou – Tarragona
C2 Vinaros – Ulldecona/Alcanar/ La Sénia – L’Aldea/Amposta/ Tortosa – Salou – Tarragona
C3 Vinaros – Ulldecona/Alcanar/ La Sénia – Tortosa – L’Aldea/Amposta/Tortosa
C4 Tarragona – Salou- Cambrils
C6 València > Castelló – Benicàssim
C7 (Valencia)Castelló – Benicàssim- Vinaros
La meva proposta requereix de la reobertura de la línia Tortosa - Ulldecona i la creació de noves estacions per oferir realment un servei de rodalies.
Freqüències:
C1 Tarragona- Tortosa (1h)
C1 L’Aldea / Amposta/ Tortosa – Tortosa (1h)
C2 Tarragona –Vinaros (1h)
C2 L’Aldea/ Amposta/ Tortosa – Vinaros (1h)
C3 Vinaros – Tortosa (1h)
C3 Vinaros - L’Aldea/ Amposta/ Tortosa (1h)
C4 Tarragona - Cambrils (30 min. en hora punta)
C6 Valencia – Benicàssim (30 min.)
C7 Valencia – Vinaros (1h )
C7 Castelló – Vinaros (30 min.)
Aquestes freqüències son acumulables.
Hola.
A partir del 17 de juny, s'incorpora una nova freqüència en la relació Tortosa-L'Aldea-Vinaròs-València, de manera que es tindran 4 serveis per sentit en dies laborables i 3/4 els caps de setmana.
Sortides de Tortosa a València:
6:45 (Dilluns a divendres)
7:51 (Dissabtes)
11:51
13:30
18:51 (nou servei)
Sortides de València a Tortosa:
08:20
14:50 (nou servei)
17:00
20:10 (excepte Dissabtes)
Aquests nous serveis tenen enllaç oficial a L'Aldea-Amposta per a continuar cap a Barcelona. Així doncs, la relació Barcelona-València passa de 2 a 3 expedicions diaries (una directa i dues amb enllaç):
Serveis regionals Barcelona (Sants)-València
9:33 (directe)
11:03 (enllaç a L'Aldea)
16:33 (enllaç a L'Aldea)
Serveis regionals València-Barcelona
8:20 (enllaç a L'Aldea)
14:50 (enllaç a L'Aldea)
17:00 (directe)
D'altra banda, desde la mateixa data s'allarga un dels Regionals Exprés Barcelona-Zaragoza fins a Madrid i viceversa. De manera que ja no caldrà fer transbordament a Zaragoza, aixó suposarà una alternativa diurna a l'Alta Velocitat, a preu econòmic, en el corredor esmentat.
Salutacions.
A partir del 17 de juny, s'incorpora una nova freqüència en la relació Tortosa-L'Aldea-Vinaròs-València, de manera que es tindran 4 serveis per sentit en dies laborables i 3/4 els caps de setmana.
Sortides de Tortosa a València:
6:45 (Dilluns a divendres)
7:51 (Dissabtes)
11:51
13:30
18:51 (nou servei)
Sortides de València a Tortosa:
08:20
14:50 (nou servei)
17:00
20:10 (excepte Dissabtes)
Aquests nous serveis tenen enllaç oficial a L'Aldea-Amposta per a continuar cap a Barcelona. Així doncs, la relació Barcelona-València passa de 2 a 3 expedicions diaries (una directa i dues amb enllaç):
Serveis regionals Barcelona (Sants)-València
9:33 (directe)
11:03 (enllaç a L'Aldea)
16:33 (enllaç a L'Aldea)
Serveis regionals València-Barcelona
8:20 (enllaç a L'Aldea)
14:50 (enllaç a L'Aldea)
17:00 (directe)
D'altra banda, desde la mateixa data s'allarga un dels Regionals Exprés Barcelona-Zaragoza fins a Madrid i viceversa. De manera que ja no caldrà fer transbordament a Zaragoza, aixó suposarà una alternativa diurna a l'Alta Velocitat, a preu econòmic, en el corredor esmentat.
Salutacions.
Els Regionals que s'llarguen fins a Madrid són el primer Barcelona-Saragossa i el primer Saragossa-Barcelona.Watermark ha escrit:Hola.
D'altra banda, desde la mateixa data s'allarga un dels Regionals Exprés Barcelona-Zaragoza fins a Madrid i viceversa. De manera que ja no caldrà fer transbordament a Zaragoza, aixó suposarà una alternativa diurna a l'Alta Velocitat, a preu econòmic, en el corredor esmentat.
Salutacions.
EL trajecte a Madrid costa 54€! Ho torbo caríssim tenint en compte que et passes 8 hores al tren! Per altra banda, aquest tren podrà acumular retards històrics, no? Amb un trajecte tan llarg i sabent com funcionen les coses....Watermark ha escrit:Hola.
D'altra banda, desde la mateixa data s'allarga un dels Regionals Exprés Barcelona-Zaragoza fins a Madrid i viceversa. De manera que ja no caldrà fer transbordament a Zaragoza, aixó suposarà una alternativa diurna a l'Alta Velocitat, a preu econòmic, en el corredor esmentat.
Salutacions.
I espereu que crec que el servei és farà amb 470*,i tenint en compte el manteniment que reben aquestes unitats,un viatge de 9 hores sense parar no aguantaràn.
Per una altra banda,benvolgudes siguin les millores a la línia Tortosa-València,tot i aixó,trobo que algún regional més de l'R16 podria arribar desde Tortosa fins Ulldecona i Vinaròs,i que l'últim Regional València-Tortosa també circuli els dissabtes,que ho trobo una barbartirat que no circuli.
*Capaços són de ficar 447
Per una altra banda,benvolgudes siguin les millores a la línia Tortosa-València,tot i aixó,trobo que algún regional més de l'R16 podria arribar desde Tortosa fins Ulldecona i Vinaròs,i que l'últim Regional València-Tortosa també circuli els dissabtes,que ho trobo una barbartirat que no circuli.
*Capaços són de ficar 447
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Jo tenia entès que ho farien en 449... però bueno, al menys els seients de les 470 són més còmodes que el de les 449... A veure per quin tren es decideixen posar, el dia 17 ho veurem.Mako448 ha escrit:I espereu que crec que el servei és farà amb 470*,i tenint en compte el manteniment que reben aquestes unitats,un viatge de 9 hores sense parar no aguantaràn.
Per una altra banda,benvolgudes siguin les millores a la línia Tortosa-València,tot i aixó,trobo que algún regional més de l'R16 podria arribar desde Tortosa fins Ulldecona i Vinaròs,i que l'últim Regional València-Tortosa també circuli els dissabtes,que ho trobo una barbartirat que no circuli.
*Capaços són de ficar 447
Això és una millora!Watermark ha escrit:Hola.
A partir del 17 de juny, s'incorpora una nova freqüència en la relació Tortosa-L'Aldea-Vinaròs-València, de manera que es tindran 4 serveis per sentit en dies laborables i 3/4 els caps de setmana.
Sortides de Tortosa a València:
6:45 (Dilluns a divendres)
7:51 (Dissabtes)
11:51
13:30
18:51 (nou servei)
Sortides de València a Tortosa:
08:20
14:50 (nou servei)
17:00
20:10 (excepte Dissabtes)
Aquests nous serveis tenen enllaç oficial a L'Aldea-Amposta per a continuar cap a Barcelona. Així doncs, la relació Barcelona-València passa de 2 a 3 expedicions diaries (una directa i dues amb enllaç):
Serveis regionals Barcelona (Sants)-València
9:33 (directe)
11:03 (enllaç a L'Aldea)
16:33 (enllaç a L'Aldea)
Serveis regionals València-Barcelona
8:20 (enllaç a L'Aldea)
14:50 (enllaç a L'Aldea)
17:00 (directe)
Ara ja es podrà anar de Tarragona a Ulldecona o Vinaròs (o Alcalà de Xivert, o Castelló, Benicàssim o bé Orpesa) d´una manera una mica més decent, encara que calgui transbordar a l´Aldea... JA ERA HORA! A una coneguda que és de Nules i viu a Tarragona li anirà de conya, i a un altre que és d´Alcanar i idem (fa servir l´estació d´Ulldecona o la de Vinaròs) també li anirà molt millor!
Ok, tren directe Tarragona-(província de) Soria-Guadalajara, es podrà tornar a anar directe fins a Sigüenza o Arcos de Jalón. Apart d´això, no li veig cap altre avantatge.D'altra banda, desde la mateixa data s'allarga un dels Regionals Exprés Barcelona-Zaragoza fins a Madrid i viceversa. De manera que ja no caldrà fer transbordament a Zaragoza, aixó suposarà una alternativa diurna a l'Alta Velocitat, a preu econòmic, en el corredor esmentat.
Però realment crec que era millor com fins ara, un regional Madrid-Guadalajara-Saragossa, i un regional Barcelona-Tarragona-Saragossa separats.
Més que res, per agilitat.
Com diuen just a sobre, un retard entre Yunquera de Henares i Jadraque o entre Reus i Marçà no hauria d´afectar a un passatger que faci Tarragona-Calafell o Sigüenza-Alcalá de Henares (i viceversa).
Sembla que no puguin fer dues coses ben fetes alhora, per un cantó millores entre Tarragona i Castelló, i per l´altre empitjora el regional Tarragona-Saragossa. Grrrr...