Com que els trens LD ja no circularan pel túnel de Passeig de Gràcia degut al CM i la possible recuperació de la R2, podria ser part de la solució per evitar la saturació, sense oblidar tampoc de la implantació dels ERTMS i de la reordenació de vies de Sants. Llavors el tren llançadora el podrien posar.mfuentesll2 ha escrit:Ara mateix tal com tenim les infrastructures rotundament no, la xarxa està massa saturada per posar un tren llançadora
Aquesta R10 que proposes per fer-ho fa falta que posin en marxa el ramal de les Aigües... (que em pregunto si caldrà llavors fer salt de moltó en aquest cas)... però jo faria un altre cosa pel Vallès Occidental que personalment estic més d'acord... La R8 és un servei infravalorat i per Sant Cugat i Rubí han de recuperar la R7 per dotar de més servei aquest recorregut i per tenir connexió amb el Baix Llobregat/Barcelona... ara seria estrany tornar a veure l'antiga R7... però es podria fer ús del ramal de les Aigües per connectar Cerdanyola Universitat amb Passeig de Gràcia finalitzant a l'Aeroport... Podria quedar la R7 una cosa així com R7 Aeroport - Cerdanyola Universitat i si es perllonga els R7 per Martorell, millor encara.mfuentesll2 ha escrit:Quan sobretot cap al vallès occidental faria falta augmentar freqüències.
Una R10 Terrassa-Aeroport si que seria interessant pero fer la R10 com la original ni de conya (encara que sigui lo que els politics estiguin demanant ara).