Aquest escenari tenint en compte que un és d'un ample mètric i l'altre ibèric, no crec que tinguin pensat oficialment fer això... i malauradament la mobilitat del Carrilet ha canviat molt empitjorant el servei d'Anoia i Bages i millorant o augmentant les seves freqüències o amb la idea del Metro del Baix Llobregat a la zona de Barcelona.pcongre ha escrit: ↑Diumenge 20/08/2023 14:30 Parlant d'idealisme...
Hi he pensat una mica més i se m'acut un escenari més, tot i que a priori menys probable, potser:
Que amb part de tots els diners que ens estalviem de manteniment d'autovies etc en el futur,
decidim de reinvertir-los en separar la ~L8 de la resta de la LL-A +
+ viaducte per la diagonal fins ~Francesc Macià +
+ nou túnel fins ~Glòries, per R5&6
(i R3 per Travesseres, malgrat túnel llarg ~Almeda L8-Aigües):
bcn2222r12345678.png
Defenso la idea de separar els R5/R6, fa temps per aquí alguna vegada s'ha comentat de fer un ramal des de Sant Boi per l'estació del Prat i que continués per la Gran Via (Hospital de Bellvitge-Europa | Fira-Ildefons Cerdà) i deixar la L8 que faci el servei actual del Carrilet.