Pàgina 110 de 148

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Divendres 23/06/2017 16:47
Autor: adriaesc
ortegote ha escrit:Para terminar comentar que la idea de la Lanzadora al Prat, ya veremos si se la queda FGC es hasta Passeig de Gracia y en ese caso a saber como realizaran la maniobra para el regreso del Tren, no creo que sea dificil si existe una diagonal pero mi duda es si afectara al servicio de las otras lineas.
Jo crec que la llançadora serà com l'antiga R10, és a dir, arribarà fins EdF o SAC, depenent del que decideixin, ja que tenen prou més capacitats per fer inversions de marxa.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dissabte 24/06/2017 9:58
Autor: ortegote
adriaesc ha escrit:
ortegote ha escrit:Para terminar comentar que la idea de la Lanzadora al Prat, ya veremos si se la queda FGC es hasta Passeig de Gracia y en ese caso a saber como realizaran la maniobra para el regreso del Tren, no creo que sea dificil si existe una diagonal pero mi duda es si afectara al servicio de las otras lineas.
Jo crec que la llançadora serà com l'antiga R10, és a dir, arribarà fins EdF o SAC, depenent del que decideixin, ja que tenen prou més capacitats per fer inversions de marxa.
Eso seria lo logico, pero siempre hablan Aeropuerto/Passeig de Gracia
Saludos.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dissabte 24/06/2017 14:54
Autor: Carlos González
Si es fa tal llançadora, crec que hauria de passar una línia més o que passi només aquesta línia d'alta freqüència de Rodalies, la R4 per exemple......

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Diumenge 25/06/2017 13:08
Autor: robertotlh
ortegote ha escrit:
adriaesc ha escrit:
ortegote ha escrit:Para terminar comentar que la idea de la Lanzadora al Prat, ya veremos si se la queda FGC es hasta Passeig de Gracia y en ese caso a saber como realizaran la maniobra para el regreso del Tren, no creo que sea dificil si existe una diagonal pero mi duda es si afectara al servicio de las otras lineas.
Jo crec que la llançadora serà com l'antiga R10, és a dir, arribarà fins EdF o SAC, depenent del que decideixin, ja que tenen prou més capacitats per fer inversions de marxa.
Eso seria lo logico, pero siempre hablan Aeropuerto/Passeig de Gracia
Saludos.
Doncs vagin on vagin les llençadores després de PdG tindria sentit que hi anessin amb passatge, pero la nostra classe política volen trens buits i autobusos plens.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimarts 27/06/2017 23:26
Autor: trensmat
Como dice Maquinistilla con tantas chapuzas hechas por ADIF en la Red Ferroviaria de Barcelona, tanto la línea R2 y las líneas de Regionales del Sur están condenadas a muerte.
La solución es las construcciones de la Estación Central de la Sagrera y el Tercer Túnel de Cercanías por la Diagonal.

Que soluciones proponéis.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimecres 28/06/2017 0:49
Autor: Carlos González
trensmat ha escrit: La solución es las construcciones de la Estación Central de la Sagrera y el Tercer Túnel de Cercanías por la Diagonal.

Que soluciones proponéis.
Solucionar abans els problemes que tenim a RENFE per fer millores als serveis actuals, com desdoblaments de vies, nous horaris, nous serveis d'explotació, nous trens, i després d'això, noves estacions, nous túnels i etc.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimecres 28/06/2017 23:12
Autor: 593Dromedario
Carlos González ha escrit:
trensmat ha escrit: La solución es las construcciones de la Estación Central de la Sagrera y el Tercer Túnel de Cercanías por la Diagonal.

Que soluciones proponéis.
Solucionar abans els problemes que tenim a RENFE per fer millores als serveis actuals, com desdoblaments de vies, nous horaris, nous serveis d'explotació, nous trens, i després d'això, noves estacions, nous túnels i etc.
Ambdues coses són necessàries. Que els serveis actuals funcionin una mica millor, amb alguns desdoblaments i horaris millor cadenciats, hauria de ser asequible. Però, fins que no es faci un tercer túnel de rodalies, la capacitat serà limitada i les millores del transport públic que entra i surt de Barcelona seran pegots ("apaños", "parches", com vulgueu dir-ne). Que serviran per optimitzar la infraestructura, això sí, però en comparació de curt abast.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimecres 05/07/2017 22:07
Autor: Carlos González
593Dromedario ha escrit: Ambdues coses són necessàries. Que els serveis actuals funcionin una mica millor, amb alguns desdoblaments i horaris millor cadenciats, hauria de ser asequible. Però, fins que no es faci un tercer túnel de rodalies, la capacitat serà limitada i les millores del transport públic que entra i surt de Barcelona seran pegots ("apaños", "parches", com vulgueu dir-ne). Que serviran per optimitzar la infraestructura, això sí, però en comparació de curt abast.
Fer un tercer túnel on encara no s'ha dit res, perquè no se sap quines línies passaràn, a quin lloc al final serà el trajecte (tot i que la majoria digui per la Diagonal) i no han posat ni data.... només veig que és una suposició....

Proposta per la línia Llobregat-Anoia

Publicat: Dimarts 11/07/2017 13:02
Autor: Carlos González
Actualment els R5 i R6 paren a quasi totes les estacions, i crec que per donar millor servei al trajecte Manresa/Igualada-Barcelona cal que el tram de Martorell-BCN només parin les parades importants, com Sant Boi, L'Hospitalet Av. Carrilet, Sant Vicenç dels Horts... per nombrar algunes.... (també la S4 podria ser un suburbà diferent a la resta ja que podria para a 6 parades menys)

He utilitzat el Paint per fer el dibuix de la proposta amb un mapa de termòmetres existent
Imatge
Cliqueu per veure l'imatge en gran....

Les importants parades (en aquest cas les que podrien parar els R5 i R6) son especialment on baixa més gent i on són els intercamviadors del Carrilet (i on hi hauràn en el futur)
Pl. Espanya
Europa | Fira
L'Hospitalet-Av Carrilet
Sant Boi
Sant Vicenç dels Horts
Sant Andreu de la Barca
Martorell-Central

4

Publicat: Dimarts 11/07/2017 14:13
Autor: Renfe445
Si se cuadruplicara todo el trayecto de Barcelona hasta Martorell...

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimarts 11/07/2017 14:17
Autor: Carlos González
No tiene por qué Renfe 445, los FGC del Vallès hacen paradas diferentes al tramo de Sant Cugat-BCN, y son dos vías sólo (como el tramo de Martorell-BCN)....
Esto de la cuadruplicación de vías se debe proyectar, pero esto lo pueden hacer digamos "el día siguiente o mañana" como la R1 hasta Cerdanyola Universitat...

Re: Proposta per la línia Llobregat-Anoia

Publicat: Dimarts 11/07/2017 20:29
Autor: ortegote
Carlos González ha escrit:Actualment els R5 i R6 paren a quasi totes les estacions, i crec que per donar millor servei al trajecte Manresa/Igualada-Barcelona cal que el tram de Martorell-BCN només parin les parades importants, com Sant Boi, L'Hospitalet Av. Carrilet, Sant Vicenç dels Horts... per nombrar algunes.... (també la S4 podria ser un suburbà diferent a la resta ja que podria para a 6 parades menys)

He utilitzat el Paint per fer el dibuix de la proposta amb un mapa de termòmetres existent
Imatge
Cliqueu per veure l'imatge en gran....

Les importants parades (en aquest cas les que podrien parar els R5 i R6) son especialment on baixa més gent i on són els intercamviadors del Carrilet (i on hi hauràn en el futur)
Pl. Espanya
Europa | Fira
L'Hospitalet-Av Carrilet
Sant Boi
Sant Vicenç dels Horts
Sant Andreu de la Barca
Martorell-Central
Como ya he explicado muchas veces antes de la idea del "Metro" los trenes solo paraban en:
Martorell Enllaç
Sant Andreu de la Barca
Sant Boi
l'Hospitalet av Carrilet
Ildefons Cerda
Barcelona Plaça Espanya

Supongo que ahora añadiria:
Martorell Central
Europa Fira

Por que quito Sant Vicenç dels Horts por la misma razon que no digo Moli Nou, ya tienen su servicio de Trenes ademas de la S8/S4.

Creo que Cuadriplicar las vias no es necesario pero si es necesario reajustar frecuencias (se tendria que eliminar algunas) y volver a hacer adelantamientos en linea (coa que actualmente no pasa)
En este pais ya sea Renfe o FGC parece que les de miedo gestionar Trenes y lo que con ello conlleva, adelantamientos, Cizallamientos y maniobras varias en las Estaciones.
Aqui todo es jugar a los Trenecitos unos detras de otros y no complicarse la vida.
Vayas al pais que vayas de Europa veras multitud de maniobras, mucha mas info directa al pasajero y personal uniformado como dios manda por casi todas las estaciones.
Saludos.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimarts 11/07/2017 21:25
Autor: Carlos González
ortegote..La diferencia es que Sant Vicenç dels Horts es una estación situada en el centro, en dónde es otra más utilizada, Molí Nou es una parada para un barrio de Sant Boi

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimecres 12/07/2017 20:30
Autor: ortegote
Carlos González ha escrit:ortegote..La diferencia es que Sant Vicenç dels Horts es una estación situada en el centro, en dónde es otra más utilizada, Molí Nou es una parada para un barrio de Sant Boi
Por esa regla de tres Palleja tambien esta en el centro y antes no paraban.
Por mucho que Moli nou sea un Barrio es cabecera/termino de la L8 (antes ya lo era no recuerdo la nomenclatura del sericio) asi que su importancia tiene pero tampoco nunca habian parado los Trenes de Igualada y Manresa.
Si tienen lineas exclusivas que sigan parando esas lineas pero los R5/R6 deberian volver a parar en muy pocas estaciones apartir de Martorell y entonces quizas entonces la gente regrese al Tren mientras tanto la sombra del cierre del ramal de Igualada siempre estara vivo, el de Manresa desconozco el uso.
Saludos.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimecres 12/07/2017 21:29
Autor: sag470
Veig molt bé la proposta de les R5 i R6 fer-les semidirectes, deixant només una parada per municipi. Afegiria Cornellà, Santa Coloma i Pallejà.

Inclús li donaria una volta més. Seria allargar la L8 fins El Palau, com l'antiga S7, i convertir els S8 com S4 allargant-los fins Olesa i reducció de parades. Seria tenir 16 trens hora fins al Palau, 6 trens hora fins Olesa, i 2 trens hora a Manresa i Igualada.

Al Vallés intentaria fer el mateix. Les S1 i S2 deixar de parar a Peu, Baixador, les Planes, la Floresta, Vollpalleres i Bellaterra. Aquestes estacions serien fetes per la L6 fins Universitat Autonoma. Quedaria amb la S1 i S2 amb 5 trens hora i la L6 amb 10 trens hora en un inici.

Modificació de la proposta per la Llobregat-Anoia

Publicat: Dijous 20/07/2017 21:38
Autor: Carlos González
Ara que s'ha reordenat els serveis per nomenclatures ordenades, he fet un petit canvi a com pot ser l'explotació del Carrilet...

És cutre el dibuix, ho sé, com l'altre mapa de termòmetre que vaig trobar a internet i després editar-ho al Paint, ho he fet amb aquest de la pàgina d'en Trenscat.
[img]https://2.bp.blogspot.com/-2Jvm4yrUFPg/WXECp9nKDHI/AAAAAAAAAig/5FggBsbbn_Ml714qlU-twSm5HQZdYGmwwCLcBGAs/s1600/FGC%2BLlobregat%2BAnoia%2B%2528Nova%2BIdea%2529.png][/img]

La diferència de l'altre mapa, és que indica els rodalies R50 i R60, on a més de fer parar al tram comú on crec que han de parar, als rodalies semidirectes paren només dels ramals (Manresa/Igualada) les parades importants, els R60 en canvi podria tenir nous traçats més directes per fer les parades que indico a tal mapa dibuixat, i vaig fer amb el Google Maps tal proposta fa un temps..... https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 58036&z=12

Re: Modificació de la proposta per la Llobregat-Anoia

Publicat: Divendres 21/07/2017 17:55
Autor: ortegote
Carlos González ha escrit:Ara que s'ha reordenat els serveis per nomenclatures ordenades, he fet un petit canvi a com pot ser l'explotació del Carrilet...

És cutre el dibuix, ho sé, com l'altre mapa de termòmetre que vaig trobar a internet i després editar-ho al Paint, ho he fet amb aquest de la pàgina d'en Trenscat.
[img]https://2.bp.blogspot.com/-2Jvm4yrUFPg/WXECp9nKDHI/AAAAAAAAAig/5FggBsbbn_Ml714qlU-twSm5HQZdYGmwwCLcBGAs/s1600/FGC%2BLlobregat%2BAnoia%2B%2528Nova%2BIdea%2529.png][/img]

La diferència de l'altre mapa, és que indica els rodalies R50 i R60, on a més de fer parar al tram comú on crec que han de parar, als rodalies semidirectes paren només dels ramals (Manresa/Igualada) les parades importants, els R60 en canvi podria tenir nous traçats més directes per fer les parades que indico a tal mapa dibuixat, i vaig fer amb el Google Maps tal proposta fa un temps..... https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 58036&z=12
Seguro que mejor que lo que tenemos ahora es.
Saludos.

TRAM per Gran Via

Publicat: Dimarts 01/08/2017 9:37
Autor: Carlos González
En aquest fil he llegit que varis usuaris proposen fer el TRAM també per la Gran Via.... jo personalment, crec que ara per ara no faria falta, i per la Diagonal n'és suficient, però si s'arriba a fer, el dubte que sempre he tingut és per on poden parar com a destinació les línies o el traçat del TRAM que vagin a Gran Via....

Poden ser aquestes opcions

A: Gornal
B: Hospital de Bellvitge
C: Motors
D: Pl. Espanya

Saludos

Re: TRAM per Gran Via

Publicat: Dimarts 01/08/2017 10:19
Autor: ortegote
Carlos González ha escrit:En aquest fil he llegit que varis usuaris proposen fer el TRAM també per la Gran Via.... jo personalment, crec que ara per ara no faria falta, i per la Diagonal n'és suficient, però si s'arriba a fer, el dubte que sempre he tingut és per on poden parar com a destinació les línies o el traçat del TRAM que vagin a Gran Via....

Poden ser aquestes opcions

A: Gornal
B: Hospital de Bellvitge
C: Motors
D: Pl. Espanya

Saludos
Si fuera en plaza Espanya podria seguir por la Av Maria cristina y cerca de las fuentes ser el Termino, asi tambien daria servicio a la Fira.
Saludos.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Publicat: Dimarts 01/08/2017 15:53
Autor: Renfe445
Todo recto hasta Gornal. Mejor sustituir por completo la dichosa H12 para dar paso a tranvías con muchísima más capacidad y más comodidades.