TMB també podria significar "Transports Metropolitans de Balaguer"JaMiRo! ha escrit:A veure si aquest alcalde tan competent ara se li ocorre també fer el Ferrocarril Metropolità de Balaguer...Això sí li recomano fortament que no li gestioni TMB...

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:07
Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 12/11/2005 19:57
TMB també podria significar "Transports Metropolitans de Balaguer"JaMiRo! ha escrit:A veure si aquest alcalde tan competent ara se li ocorre també fer el Ferrocarril Metropolità de Balaguer...Això sí li recomano fortament que no li gestioni TMB...
Entrada Autor: Cahorand » Dilluns 14/11/2005 3:58
Entrada Autor: xaviu » Divendres 18/11/2005 11:33
Entrada Autor: wefer » Divendres 18/11/2005 13:34
Aquest és el problema. No seria millor gastar-se quatre euros en millorar les barreres i la integració del traçat, aprofitant la resta per prolongar la línia i/o posar més trens?xaviu ha escrit:barreres es baixen durant molts minuts (la gent s’avorreix fins que passa el tren![]()
Crec que la única opció raonable de fer el soterrament és que FGC, com a empresa pública, NO HI HAGI DE POSAR NI UN EURO.FGC no hi perdrà diners, obtindrà terrenys en aquesta nova zona edificable
Entrada Autor: awe » Divendres 18/11/2005 14:33
Entrada Autor: awe » Divendres 18/11/2005 21:48
Entrada Autor: wefer » Dissabte 19/11/2005 12:01
Entrada Autor: Sky » Dimarts 29/11/2005 12:47
Entrada Autor: dgtxa » Dijous 01/12/2005 18:05
Entrada Autor: wefer » Dijous 01/12/2005 23:19
Si el Senat tingués poder real, els propis partits ja es preocuparien de que no es poguessin aprovar resolucions com aquestaawe ha escrit:Fantàstic. Llàstima que el Senat espanyol no tingui tot el poder que fóra desitjable.
Entrada Autor: xussep80 » Dimecres 14/12/2005 18:34
L'únic que puc afegir és que la setmana passada, quan anava a la Pobla, vaig veure que en el tram entre Palau de Noguera i la Pobla ja havien canviat les travesses de fusta per les de formigó i havien col·locat les vies. Els operaris estaven treballavant per la zona de Palau (uns 2 ó 3 km al sud de Tremp). Suposo que deuen haver començat de dalt cap a baix...sequera ha escrit:Algú te informació respecte l'estat actual de les obres i la data d'entrada en servei.
Seria molt interesant tenir aquesta informació.
Gràcies i salutacions.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”