Comiat del Tombús

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Comiat del Tombús

Entrada Autor: wefer » Dimarts 25/03/2008 20:20

Metring
Wefer



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/03/2008 9:19

Això semblarà més un comiat de solters que una activitat del FoTraCat xD


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 27/03/2008 9:27

Fran-Ikarus ha escrit:Això semblarà més un comiat de solters que una activitat del FoTraCat xD
Sou tots una colla de sosos :llengua



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 27/03/2008 9:40

wefer ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Això semblarà més un comiat de solters que una activitat del FoTraCat xD
Sou tots una colla de sosos :llengua
A les hores, ens haurem de disfressar? :D

Conyes apart, si a dia d'avui la cosa no s'anima, podriem suspendre la trobada, i que vagi espontàniament qui vulgui. Ara, després no us queixeu de que no heu agafat el bus amb lamparetes, i que no heu pogut anar de "shopping"


:)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/03/2008 10:22

Tindria la seva gràcia agafar-lo, però tinc el dissabte molt saturat. És a dir, que dependria moltíssim de l'horari.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 27/03/2008 11:53

Jo el dissabte no puc. El que no descarto es agafarlo aquesta tarda o demà ja que treballo just davant d'una parada del Tombús.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 28/03/2008 8:47

Jo demà dissabte vaig a Cervera amb el tren de vapor així que no podrà ser. Tot i que haig de reconèixer que el TombBus o sea semblava tope guay. :)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 28/03/2008 22:40

Jo també prefereixo la garrafeta...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 28/03/2008 22:42

Si tal com sembla no rebo la trucada fatídica, hi assistiré, caldria definir una hora i lloc de trobada.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/03/2008 22:44

Mmm, em sembla que la trobada tindrà la mateixa assistència que quan la truita gegant a les festes de Sant Andreu del Palomar :riure



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 29/03/2008 16:02

Amb la diferència de que, aquesta vegada, queda confirmat que jo no podré anar-hi ni tan sols per arribar-hi tard (com el dia de la truita)... Home, sí, podria arribar "molt tard", a les 3 de la matinada per exemple. Hi ha Nitombús? :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/03/2008 22:29

Al final, cap a les 11:30 hem assistit al comiat Wefer, Disculpinmolesties i jo. Poqueta gent, molt còmode, la veritat, i uns fulletons de comiat del servei, n'he agafat uns quants, per si algú en volia...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/04/2008 0:27

Diverses persones es van interessar a última hora per assistir al comiat del tombús, però ja era massa tard per poder concretar una hora que anés bé a tothom.
Ajudaria força que aquestes coses les puguéssim fer a través del fòrum, pertquè així veiem tots qui vol venir, a quina hora, etc, i així podem planificar una trobada de veritat ;)



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimecres 02/04/2008 20:29

entfe001 ha escrit:El PortBús està integrat.
Llega la respuesta un poco tarde, pero creo que te confundes con el 88, que hace el recorrido Paral·lel - ZAL. Éste sí está integrado. El Portbús, con la numeración T3 (Escullera - Portal de la Pau), que yo sepa no está integrado porque es para los turistas que llegan en cruceros.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 02/04/2008 21:44

alexbn ha escrit:
entfe001 ha escrit:El PortBús està integrat.
Llega la respuesta un poco tarde, pero creo que te confundes con el 88, que hace el recorrido Paral·lel - ZAL. Éste sí está integrado. El Portbús, con la numeración T3 (Escullera - Portal de la Pau), que yo sepa no está integrado porque es para los turistas que llegan en cruceros.
Efectivamente, el Portbús no está integrado. Mi madre y mi hermana usaron ese bus cuándo llegaron de la vuelta de un crucero para que les llevase de vuelta a Barcelona. El problema de este autobús es qué, cómo sólo funciona cuándo hay cruceros, no se sabe el horario del mismo... así que a la ida fueron en taxi desde Barcelona-Plaça Catalunya (Castellar-Sabadell en Vallesana y Sabadell-Barcelona en RENFE).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 05/04/2008 20:56

alexbn ha escrit:
entfe001 ha escrit:El PortBús està integrat.
Llega la respuesta un poco tarde, pero creo que te confundes con el 88, que hace el recorrido Paral·lel - ZAL. Éste sí está integrado. El Portbús, con la numeración T3 (Escullera - Portal de la Pau), que yo sepa no está integrado porque es para los turistas que llegan en cruceros.
Gracias por la corrección.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”