A partir d'aquest altre fil on es parlava de que aquest any ja no es farà l'habitual circulació del Brill o granota a la línia del Vallès de FGC, com acostumava a ser habitual fins ara, em pregunto: què carai està passant últimament a FGC? On és el material històric? En quin estat està?
Fa uns anys, va haver-hi interès en restaurar material, tornar a posar-lo en circulació més o menys habitualment, etc. Ara, en canvi, hem tornat enrera, als anys de la desídia i el desinterès pels béns culturals, malgrat que la llei explícitament obliga a tenir-ne cura.
Té alguna cosa a veure tot plegat amb el canvi de govern/responsables de FGC? Perquè per dates sembla molt probable.
Estem vivint una "Renferització" de FGC (en el sentit negatiu de l'expressió, si és que pot haver-hi algun de positiu), en molts sentits?
I sobretot... algú sap què ens depara el futur pel que fa al metrial històric d'aquesta companyia, que tants esforços i diners va costar de restaurar?
Què passa amb el material històric de FGC?
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7319
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Què passa amb el material històric de FGC?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
Veient la cura que apliquen els seus correligionaris de l'Ajuntament de Barcelona i empreses dependents, no m'estranyaria gens. Cada cop dono més raó a aquells que afirmen que el PSC és un partit estalinista: trenquen amb tot passat "burgès" per despersonalitzar-ho tot, amb un control ferri de totes les esferes de la vida des de l'aparell del partit.wefer ha escrit:Té alguna cosa a veure tot plegat amb el canvi de govern/responsables de FGC?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Recordem que fa poc es va intentar organitzar la visita a una de les cotxeres i ens van dir que no es podien visitar.... (No se si quan ho vàrem demanar ja hi havia hagut aquest canvi de govern que comenta en wefer)
FGC no s'està contagiant de RENFE, si no més aviat de TMB...primer per lo dels metros comarcals i la supressió dels caps de tren i ara per això del material històric 
