Au, ves per on... jo pensava que els vint-i-pocs 1100 que ja no es veuen mai els havien dut a restaurar...pol ha escrit:I si fos així, veient TMB el que va fer amb els 1000 hem sembla que faran el mateix amb els 1100![]()
Desperta, noi

Hora i data actual: 16 set. 2025, 19:27
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 maig 2008, 21:27
Au, ves per on... jo pensava que els vint-i-pocs 1100 que ja no es veuen mai els havien dut a restaurar...pol ha escrit:I si fos així, veient TMB el que va fer amb els 1000 hem sembla que faran el mateix amb els 1100![]()
Entrada Autor: wefer » 13 maig 2008, 11:10
Deu ser cosa de parar molt bé l'orella o potser de gravar psicofonies... no?Fran-Ikarus ha escrit:I on se sent això? Què ho van comentant els viatgers?
Entrada Autor: Mortadel·lo » 13 maig 2008, 11:41
Entrada Autor: aim » 13 maig 2008, 19:25
Entrada Autor: sigfrid440s » 13 maig 2008, 23:08
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 13 maig 2008, 23:38
+1111metring ha escrit:El que pots fer és un homenatge, fent les plaques per a les samarretes
Entrada Autor: wefer » 13 maig 2008, 23:42
Mala peça al teler, perquè als 1100 ja no se'ls està donant manteniment. Així que si l'avaria pinta una mica complicada, ja potser no s'han molestat a arreglar-lo i has tingut el "privilegi" de ser el seu últim viatgeraim ha escrit:He "agafat" el 1110 a La Pau cap allà les 15:25. Després de molta estona intentant-lo engegar no han pogut (feien sonar la senyal de tancament de portes, les tancaves i res, el tren no es movia.... finalment han fet baixar a tothom i ha marxat sense ningú). Jo que ja tenia agafat el lloc amb la finestra mig baixada...
Entrada Autor: Vox » 14 maig 2008, 20:00
Entrada Autor: faristol » 15 maig 2008, 10:27
Entrada Autor: pol » 15 maig 2008, 14:45
Entrada Autor: Platanito » 15 maig 2008, 18:09
Si deixem de banda la forma exterior (un tester pla que sembla un tall a la carrosseria contra un d'arrodonit que tanca el volum de manera elegant) i tot l'interiorisme (tipus, quantitat i orientació dels seients, organització de l'espai lliure, llocs on agafar-se), probablement la diferència és mínima...TMB ha escrit: La diferència existent entre els remolcs de la sèrie 1300 i 1400 és minima, per tant s'ha considerat oportú conservar únicament l'ultima unitat que funcioni en representació d'aqueste sèrie.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025