Bono Exprés i Bono 10 escurcen període de validesa

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Bono Exprés i Bono 10 escurcen període de validesa

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 12/07/2008 10:15

Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.

Aquesta mesura, que em sembla una barrabassada, servirà però per repartir "igualtat" amb els usuaris dels abonaments de 10 viatges de Rodalies el període de validesa dels quals és d'un mes. Ara, el dia que s'aconsegueixi que els abonaments regionals siguin vàlids per a més d'un viatger (com a Rodalies) serà festa grossa.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 12/07/2008 11:47

Doncs jo sempre he pensat que els abonaments de 10, que tampoc són un descompte per aplaudir, haurien de tenir la validesa fins que canviin les tarifes, com les T-10. O es que aquestes no són un model a imitar? (sic)


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 14/07/2008 17:48

Moltes vegades, amb aquest bitllets, m'he trobat a les màquines validadores això: billete no válido, formalizar viaje en taquilla. I llavors, a taquilla, em donen un bitllet nou amb els viatges que em falten. Però per aquest problema, algunes vegades se'm va estar a punt d'escapar el tren :emprenyat :emprenyat :emprenyat :martell2



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/07/2008 19:20

entfe001 ha escrit:Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.

Aquesta mesura, que em sembla una barrabassada, servirà però per repartir "igualtat" amb els usuaris dels abonaments de 10 viatges de Rodalies el període de validesa dels quals és d'un mes. Ara, el dia que s'aconsegueixi que els abonaments regionals siguin vàlids per a més d'un viatger (com a Rodalies) serà festa grossa.
De fet, recordo que uns 15 anys, quan jo agafaba bastant la C1, els Bonotren ja tenien la durada d'un sol mes.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 14/07/2008 19:38

metring ha escrit:
entfe001 ha escrit:Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.

Aquesta mesura, que em sembla una barrabassada, servirà però per repartir "igualtat" amb els usuaris dels abonaments de 10 viatges de Rodalies el període de validesa dels quals és d'un mes. Ara, el dia que s'aconsegueixi que els abonaments regionals siguin vàlids per a més d'un viatger (com a Rodalies) serà festa grossa.
De fet, recordo que uns 15 anys, quan jo agafaba bastant la C1, els Bonotren ja tenien la durada d'un sol mes.
espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mes


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 14/07/2008 21:46

oriolp13 ha escrit:espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mes
La T-Mes es de l'ATM, que efectivament té una durada d'un mes, però la metring és refereix al Bonotren de Renfe Rodalies, que també té una durada d'un mes.
Tot i que el tema son els Bonos de mitja distància, no pas de rodalies.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 14/07/2008 23:29

cristian26 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mes
La T-Mes es de l'ATM, que efectivament té una durada d'un mes, però la metring és refereix al Bonotren de Renfe Rodalies, que també té una durada d'un mes.
Tot i que el tema son els Bonos de mitja distància, no pas de rodalies.
Aquí ens estem confonent.

No tenen res a veure el T-Mes amb el Bono 10.

Un Bono 10 / Bono exprés és un abonament unipersonal per a trens regionals de 10 viatges que s'han de realitzar en un mes
El Bonotren és un abonament multipersonal per a trens de rodalies de 10 viatges que s'han de realitzar en un mes
El T-Mes és un títol integrat unipersonal de viatges il·limitats a realitzar en un mes

Espero haver aclarit el tema.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 15/07/2008 14:16

Merci, pensava que el bonotren era el de un mes de ilimitats viatges també :oops:


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”