Avistaments curiosos de trens
Re: Avistaments curiosos
I a la cua de maiobres de cornella?
Per cert el grafitejat potser es algun d'aquells que van fer srevir per treureli pesses per altres trens.
P.D. No es un avistament de cap tren, si no que al Maresme Forum, a la catenaria de la via direcció La Pau, a la boca del tuenl mirant cap a Selva de Mar, la catenaria te com unes protexions liles, com les que tenia la línia 2 a tta la catenaria.
Per cert el grafitejat potser es algun d'aquells que van fer srevir per treureli pesses per altres trens.
P.D. No es un avistament de cap tren, si no que al Maresme Forum, a la catenaria de la via direcció La Pau, a la boca del tuenl mirant cap a Selva de Mar, la catenaria te com unes protexions liles, com les que tenia la línia 2 a tta la catenaria.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Un 1100 por linea 5?? imposible! si lo has logrado gravar el en movil, subenos una foto o cuelga el video en youtube para poder verlo, sigo diciendo que imposible, pero vamos, me cuenta creerlo
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Imposible ¿porque?, la Linea V tiene dos talleres con experiencia en el mantenimiento de esta serieferroviario_catalan ha escrit:Un 1100 por linea 5?? imposible! si lo has logrado gravar el en movil, subenos una foto o cuelga el video en youtube para poder verlo, sigo diciendo que imposible, pero vamos, me cuenta creerlo
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Tenia experiencia mejor dicho. Y de talleres solo tiene uno, Vilapicina. Actualmente, el taller de la linea 5, esta equipado y adaptado a trenes serie 5000, lo cual no tiene ningun sentido un 1100 por alli, y menos aun en la cola de maniobras de Cornella. Si no venian los 1100 de linea 4, cuando estavan todos operativos (incluidos 1000) menos van a venir hoy en dia que no circula ninguno. Yo esto de decir cosas sin demostrarlas (por ejemplo fotos) no me cuela, aunque sea verdad.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Yo sólo te copie la noticia que pillé de un foro en este, por si alguien le interesaba, yasta. No me puse a discutir que si puede ser verdad o si no lo puede ser, peró no vel el que en decir mentiras sobre esto, ya que no se gana nada.ferroviario_catalan ha escrit:Tenia experiencia mejor dicho. Y de talleres solo tiene uno, Vilapicina. Actualmente, el taller de la linea 5, esta equipado y adaptado a trenes serie 5000, lo cual no tiene ningun sentido un 1100 por alli, y menos aun en la cola de maniobras de Cornella. Si no venian los 1100 de linea 4, cuando estavan todos operativos (incluidos 1000) menos van a venir hoy en dia que no circula ninguno. Yo esto de decir cosas sin demostrarlas (por ejemplo fotos) no me cuela, aunque sea verdad.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Avistada aquesta tarda a La Garriga cap a les 17:40 les 321 ALCO de TECSA de forma aïllada sentit Vic, Ripoll. L'usuari ARCHIE m'ha informat via MSN que provenien de Miranda de Ebro.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Jo les he vistes estacionades per esperar un encreuament a Torelló
, i he pogut escoltar el so de la seva botzina, m'ha agradat.
PD: Editat
.

PD: Editat

- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Dissabte a Olesa hi havia apartat tot de material d'obra, incloent una locomotora 1000 (crec que es una 1000, FGC dièsel no és lo meu) 

ES PELIGROSO ASOMARSE
Pot ser una 700 o una 1000, és més probable que, sent un tren d'infraestructura, sigui tractat per una 1000
.

Avui a Gavà a les 10 hi havia una 333.3 amb vagons carregats amb rails diria i la màquina era blava i gris crec i posava tracciona rail o continental rail...
però per no fixar-m'hi més
però per no fixar-m'hi més

Salutacions,
Oriol
Oriol
correcteorig440 ha escrit:Blava i gris... pot ser que sigui de tracción rail ?
era d'aquesta companyia.
Per altra banda aviu a Cornellà Centre a les 12.30 he vist una cosa curiosa de fer maniobres per no esperar tant.
Arriba un metro, entra a la cua de maniobres i surt, carrega passatgers; mentrestant n'arriba un altre que descarrega i també entra a la cua de maniobres, i un cop el conductor ha cambiat de cabina veus els fars de davant encesos i està esperant que l'altre metro marxi, mentre n'arriba un tercer i al cap de pocs segons marxa el primer cap a Horta. Quan l'altre surt de la cua de maniobres entra el que s'estava esperant i n'entra un tercer a descarregar passatge al cap d'uns 20s.
Veig que ho tenen ben coordinat, però, això deu ser el màxim de ràpid que es deu poder fer sense esperar no? Això vol dir que a aquesta hora era la màxima freqüència?
PD: aprofito per a preguntar-ho aquí: sortint de can boixeres cap a Horta el túnel que queda a l'esquerra, on en un cartell (el que controla el desvio, que té dues ratlles lluminoses i quatre quadres que diiu cap on va la via per el tren que surt de cotxeres) fica "bessons". Allò que és, per estacionar trens o cap a on porta?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Aquest migdia era als tallers de BCN-SAC, juntament amb la 440-131, la que crec que era... pot ser que fos la 448-028 (original) pintada de lila i taronja (colors RO-MD)??? Feia força mesos que li havia perdut la pista i m'ha sorprès molt veure-la en "Pantone".
De moment sé que no ha sortit a Saragossa com a CE de les 15:47, així que suposo que encara hi deu ser. Encara estareu a temps de veure-la, perquè ara és una unitat tan única com les 440-131/132.
De moment sé que no ha sortit a Saragossa com a CE de les 15:47, així que suposo que encara hi deu ser. Encara estareu a temps de veure-la, perquè ara és una unitat tan única com les 440-131/132.
Hola nois,
Algu n'ha parlat algun cop sobre aquest avistament?

Talgo 2 davant de Colom?? A la web hi ha més info pero no acabo de recordar quina linia passava per allà
http://fotosdebarcelona.com/blog/?p=121
Algu n'ha parlat algun cop sobre aquest avistament?



Talgo 2 davant de Colom?? A la web hi ha més info pero no acabo de recordar quina linia passava per allà
http://fotosdebarcelona.com/blog/?p=121
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Un ramal que comunicava l'estació de França amb el Morrot. L'estampa de la foto era força habitual: es duia el Talgo a Can Tunis per donar-li la volta.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Sínooiler ha escrit:Algu n'ha parlat algun cop sobre aquest avistament?
http://transport.cat/viewtopic.php?p=39416#p39416
Us penjo fotos d'alguns avistaments que heu citat en aquest fil.


Mortadel·lo ha escrit:Dissabte a Olesa hi havia apartat tot de material d'obra, incloent una locomotora 1000 (crec que es una 1000, FGC dièsel no és lo meu)

oriolp13 ha escrit:Avui a Gavà a les 10 hi havia una 333.3 amb vagons carregats amb rails diria i la màquina era blava i gris crec i posava tracciona rail o continental rail...
però per no fixar-m'hi més

593Dromedario ha escrit:Aquest migdia era als tallers de BCN-SAC, juntament amb la 440-131, la que crec que era... pot ser que fos la 448-028 (original) pintada de lila i taronja (colors RO-MD)??? Feia força mesos que li havia perdut la pista i m'ha sorprès molt veure-la en "Pantone".
De moment sé que no ha sortit a Saragossa com a CE de les 15:47, així que suposo que encara hi deu ser. Encara estareu a temps de veure-la, perquè ara és una unitat tan única com les 440-131/132.

Ahir vaig poder veure i gaudir de la 333.356 remolcant vagons tremuja per les obres de la Papiol-Mollet a Castellbisbal, Rubí i Sant Cugat. http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... es-de.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir vaig veure passar per la via 14 de sants una triple de 447 a tota pastilla sense servei. Em van sorpendre molt 
