
Au revoir

Hora i data actual: 18 set. 2025, 01:06
Entrada Autor: orig440 » 13 ago. 2008, 19:08
Entrada Autor: wefer » 13 ago. 2008, 19:16
L'has de posar en vista "satèl·lit". Se m'havia passat per alt aquest detall ja que a mi ja em surt per defecte aixíorig440 ha escrit:No ho entenc, wefer, no veig res més que el plànol d'OCSAL.
Au revoir.
Entrada Autor: Miquel » 13 ago. 2008, 20:41
Entrada Autor: aim » 13 ago. 2008, 20:44
Entrada Autor: jlr » 14 ago. 2008, 00:19
Entrada Autor: tintin » 25 ago. 2008, 00:25
Entrada Autor: tintin » 28 ago. 2008, 16:37
Entrada Autor: metring » 28 ago. 2008, 16:40
Entrada Autor: JaMiRo! » 28 ago. 2008, 18:14
Jo ja ho vaig intentar i a títol "col·lectiu" no m'ho van permetre, però a títol personal sí.tintin ha escrit:Hola,
digueu-me que haig de fer per que ens deixin entrar a les cotxeres.
Vosaltres decidiu a quines voleu anar.
Salutacions
Entrada Autor: tintin » 28 ago. 2008, 19:06
Entrada Autor: Jordi Reverter » 08 feb. 2009, 13:10
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 08 feb. 2009, 15:10
Se dice que en el triangle quedan 4 1100, pero ninguno de ellos circula en servicio comercial, los tienen o bien para momentos puntualisimos, ocasiones especiales, o hasta para preservacion.Jordi Reverter ha escrit:Des de la renfe vaig veure 1 tren de la serie 1100 al triangle. ¿hi han més 1100 a la zona franca? no crec que surtí el 1100 que queda de la l4
Entrada Autor: Lluita1714 » 22 juny 2009, 00:41
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025