Aquí va passar a fer les tarees d'enginyer dels ferrocarrils d'Alsàcia-Lorrena. Allà li va néixer un quart fill, però se li va morir un altre de grip.
Va aprendre ràpidament de les tarees d'enginyer ferroviari, i va acabar el túnel de Santa Maria de les Mines, de 7 Km, en aquells moments el més llarg de França. També va fer l'estudi d'ampliació de les estacions d'Estrasburg, Mulhouse i Reding, i va publicar articles a la revista general dels camins de ferro.
En aquell moment, va ser nomenat professor adjunt, al cap de dos anys titular, a l'escola de ponts i canals. Amb la creació de la SNCF, Henry Lang va passar a prendre el lloc de director de la regió Sud-Est, a Marsella, en l'època de l'inici de la II guerra mundial. El lloc que va ocupar va ser suprimit l'any 1939, i es va dedicar al projecte d'electrificació de la línia Paris-Lyon, quan va tornar a París, es va trobar: És la guerra!
Properament més informació

Au r3voir
