TMB reduirà busos a 45 línies

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Va de fiabilitat

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/09/2008 22:26

UT596001 ha escrit:Transbordar no és pas tan dolent, li diu un que en fa dos cada dia en cada sentit.
No es tracta de transbordar o deixar de fer-ho, sinó de poder-se refiar del que diu la informació oficial i sancionada pel propi operador, i més quan els falta temps per anar a desmentir coses que després resulta que són certes.

I sí, ja sé que el transport interurbà a Catalunya, competència del negoci Germans Nadal i Associats, és un desastre. Però això no farà que em doni per satisfet amb tenir un servei menys vomitiu que a d'altres indrets per solidaritzar-me amb qui pateix més misèries que jo, sinó que hauria de servir per exigir que tot prestador de servei compleixi les seves obligacions contretes per llei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 23/09/2008 23:14

UT596001 ha escrit:Doncs jo estic fart de veure autobusos de la línia 54 cada 2-3 minuts per davant de la porta de la universitat on vaig a Barcelona... buits, evidentment.
Torno a repetir que actualment no hi ha cap autobús que tingui aquesta freqüència a BCN.
Sense anar més lluny, la 54 té un bus cada 7 minuts en el millor dels casos i s'allarga fins a 15 minuts en hores vall. Evidentment, pot passar que passin dos seguits (això és desgraciadament habitual), però igualment implica que el següent passarà al cap d'11 o 12 minuts.
UT596001 ha escrit:Ja ens agradaria als que vivim a pobles sense tren tenir combinacions alternatives o tenir diverses línies
Com també he dit molts cops, el dia que aquestes poblacions paguin els mateixos impostos que paguem a BCN, inclòs el destinat a transport públic, potser podrem començar a parlar-ne. Igualment, els ajuntaments d'aquestes poblacions acostumen a tenir un interès nul pel transport públic i la seva inversió en millores és pràcticament zero. Per tant, sí, el servei a moltes poblacions és patètic, però en gran part es deu al desinterès dels ajuntaments en el transport públic, reflex del desinterès també de la majoria de la població, que l'únic que vol és poder anar en cotxe a tot arreu.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 07/10/2008 3:04

wefer ha escrit:
UT596001 ha escrit:Doncs jo estic fart de veure autobusos de la línia 54 cada 2-3 minuts per davant de la porta de la universitat on vaig a Barcelona... buits, evidentment.
Torno a repetir que actualment no hi ha cap autobús que tingui aquesta freqüència a BCN.
Sense anar més lluny, la 54 té un bus cada 7 minuts en el millor dels casos i s'allarga fins a 15 minuts en hores vall. Evidentment, pot passar que passin dos seguits (això és desgraciadament habitual), però igualment implica que el següent passarà al cap d'11 o 12 minuts.
UT596001 ha escrit:Ja ens agradaria als que vivim a pobles sense tren tenir combinacions alternatives o tenir diverses línies
Com també he dit molts cops, el dia que aquestes poblacions paguin els mateixos impostos que paguem a BCN, inclòs el destinat a transport públic, potser podrem començar a parlar-ne. Igualment, els ajuntaments d'aquestes poblacions acostumen a tenir un interès nul pel transport públic i la seva inversió en millores és pràcticament zero. Per tant, sí, el servei a moltes poblacions és patètic, però en gran part es deu al desinterès dels ajuntaments en el transport públic, reflex del desinterès també de la majoria de la població, que l'únic que vol és poder anar en cotxe a tot arreu.
Totalment d'acord. :plas A mi la gent que m'enprenya és aquella que agafa el cotxe fins i tot per a nar a comprar la barra de pa al forn que té a 5 minuts de casa seva caminant. Si es veritat que en la majoria de poblacions no es fa res per el Transport Públic i això és una pena, al final ens semblarem els americans que només volen que transport privat privat privat...


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

2700
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: 2700 » Dimarts 04/11/2008 23:03

Hola a tots,sòc nou

Us deixo les dades al detall de la reduida de servei en temps i desglosat per cotxeres i aixi podreu debatir amb propietat:

http://comitedescansos.blogspot.com/200 ... it-de.html

Una salutació



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 11/11/2008 9:18

http://www.abc.es/20081111/catalunya-ca ... 81111.html

Un documento de TMB reconoce la reducción del servicio de autobuses que la dirección niega

Martes, 11-11-08
J. C. V.
BARCELONA. El comité de empresa de Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) demostró ayer que en un documento de la compañía se reconoce la reducción en el servicio de autobuses de la capital catalana, un extremo que la propia dirección de la empresa se ha empecinado en negar en público hasta ahora y que los sindicatos y usuarios llevan denunciando desde el pasado día 15 de septiembre. Por su parte, la empresa asegura que el documento no es oficial.
En la página 21 del documento «Pla de Busos 2009-2012» se puede ver que TMB refiere dos reducciones de servicio, de un 4,1% en los días laborables; de un 7,3% los sábados y de un 5,8% los festivos. La página 22 del mismo documento aporta más información sobre la cuestión, al cuantificar en 75 servicios los que se suprimen.
Según el comité de empresa de TMB, con este documento «queda meridianamente claro» que los usuarios y trabajadores de autobuses que denuncian desde hace dos meses esta reducción estaban en lo correcto y que la dirección de TMB «ha mentido y ha actuado de mala fe con los medios de comunicación y con los usuarios».



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 11/11/2008 9:32

I la direcció, ja s'ha abaixat el sou proporcionalment a la reducció del servei, atès que tots plegats ens hem d'estrènyer el cinturó i hem d'aportar el nostre granet de sorra per combatre la crisi? :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/11/2008 14:08

http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20 ... 43424.html

Menos autobuses?

SATURNINO MERCADER | Presidente del Comité de empresa de autobuses de TMB, Barcelona | 12/11/2008 | Actualizada a las 10:31

Como presidente del comité de empresa de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) y en referencia a la carta de una lectora con el título "¿Menos autobuses?", que es contestada por la dirección de TMB con el título "Manteniment i reserva" (5/ XI/ 2008), quiero manifestar que a la pregunta del lector hay que responder que, efectivamente, desde el 15 de septiembre TMB está aplicando, según datos de la propia dirección de autobuses, una reducción general en el servicio de autobuses que en días laborales es del 4,1 por ciento, en sábados del 7,3 por ciento y en festivos del 5,8 por ciento.

Esta realidad, que en principio fue negada por la dirección de TMB y también por el Ayuntamiento, ha sido denunciada ya por los trabajadores de autobuses y por varias asociaciones de vecinos de la ciudad de Barcelona. Y, según parece, varios grupos municipales han tomado cartas en el asunto.

Es completamente incierto que los autobuses se queden en las cocheras sólo por motivo del mantenimiento y reparación de la flota, que tan efectivamente hacen nuestros mecánicos.

El motivo real es la nueva política de reducción de costes que el Ayuntamiento está aplicando al reducir la oferta, que incluso ha suprimido líneas enteras, como la línea 153.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 12/11/2008 15:48

metring ha escrit:El motivo real es la nueva política de reducción de costes que el Ayuntamiento está aplicando al reducir la oferta, que incluso ha suprimido líneas enteras, como la línea 153.
Jo entenc perfectament que suprimeixin la 153, doncs està servida per altres línies nocturnes (de Mohn) que fan el mateix recorregut amb millor més frequència de pas.

Entenc que els sindicats critiquin la reducció de la frequència de pas del servei diürn, però no entenc que ho facin amb una línia pràcticament inútil. Bé, suposo que no deuen païr que hi ha vida més enllà de TMB...



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 13/11/2008 14:54

Permítanme Vds. la pregunta capciosa:
metring ha escrit:Es completamente incierto que los autobuses se queden en las cocheras sólo por motivo del mantenimiento y reparación de la flota, que tan efectivamente hacen nuestros mecánicos.
Y si es completamente incierto, ¿él cómo está seguro?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 13/11/2008 18:49

alexbn ha escrit:Y si es completamente incierto, ¿él cómo está seguro?
Com a president del comitè d'empresa, sempre podrà al·legar que sap què es cou entre bastidors. Altrament, també es podria qüestionar d'on treu la direcció l'afirmació de que la reducció de servei es deu a que els autobusos s'han de quedar a cotxeres per manteniment.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 14/11/2008 16:57

La pregunta iba por otros derroteros más "jocosos" XD. Me refería a que usa la palabra "incierto" como sinónimo de "falso" cuando no tiene nada que ver; incierto significa "que no es seguro".

Pero volviendo al tema autobuses, me parece que se está haciendo una operación de linchamiento contra TMB que sinceramente a mí ya empieza a cansarme. Evidentemente no son los mejores gestores del mundo, pero de ahí a echarles la culpa de todos los males del universo ya me parece pasarse.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/11/2008 9:02

http://mes-edicions.e-noticies.cat/barc ... 23026.html

Els treballadors de TMB, contra Jordi Hereu

Consideren que és el principal responsable de la retallada del servei d'autobusos
Llistat de Comentaris Comentar Enviar Imprimir Votar Imatges Disminuir lletra Augmentar lletra

Un dels adhesius dels autobusos

Imatge


Aquest dimarts els autobusos i les marquesines de TMB han aparegut plenes d'adhesius que denuncien la reducció de servei d'autobusos. Aquesta ha estat una acció dels treballadors d'autobusos de TMB, que segueixen mostrant "el seu malestar per la reducció del servei de busos, per tot el que comporta de dèficit en el servei que es dóna a la gent de Barcelona i per les conseqüències laborals que s'en deriven", segons expliquen en un comunicat.

Aquests adhesius fan responsable de la retallada del servei d'autobusos al Alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, que, segons el comité de TMB, "es vanagloria del Transport Públic, mentre permet que l'empresa pública TMB redueixi el servei que s'oferta a la població barcelonina". Amb aquesta acció, al igual que amb les properes que es tenen pensades, els treballadors/es d'autobusos de TMB estan reclamant a l'Ajuntament i a la Direcció de l'empresa "que s'avinguin a tornar a posar els serveis establerts habituals per l'inici de curs escolar".



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”