Reestructuració total de la R2 per obres del TAV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV

Entrada Autor: Danzig » Divendres 23/01/2009 9:33

Almenys s'han currat un bon dossier informatiu:

http://w3.bcn.es/fitxers/home/modificac ... ra.375.pdf

i sembla que tenen previst les possibles contingències...veurem



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/01/2009 10:03

Danzig ha escrit:Almenys s'han currat un bon dossier informatiu:

http://w3.bcn.es/fitxers/home/modificac ... ra.375.pdf

i sembla que tenen previst les possibles contingències...veurem
Segons la pàg. 17, si hi ha una incidència a la zona d'obres, la R1 quedarà restringida a Badalona. I pregunto: no hi ha cap possibilitat de fer-la arribar fins a St. Adrià per facilitar la connexió amb el ferrocarril urbà?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 23/01/2009 10:25

Guigui ha escrit:
Danzig ha escrit:Almenys s'han currat un bon dossier informatiu:

http://w3.bcn.es/fitxers/home/modificac ... ra.375.pdf

i sembla que tenen previst les possibles contingències...veurem
Segons la pàg. 17, si hi ha una incidència a la zona d'obres, la R1 quedarà restringida a Badalona. I pregunto: no hi ha cap possibilitat de fer-la arribar fins a St. Adrià per facilitar la connexió amb el ferrocarril urbà?
El problema és que Sant Adrià és un baixador i no té agulles per poder fer canvis, cosa que Badalona disposa de 3 vies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/01/2009 10:39

victorcasta ha escrit:El problema és que Sant Adrià és un baixador i no té agulles per poder fer canvis, cosa que Badalona disposa de 3 vies.
Això ja m'ho imaginava, però no hi ha cap agulla fins al Triangle? O no poden sortir de Badalona en via única (o, fins i tot, en les dues, utilitzant-ne cadascuna com a via única)? Perquè arribar a St. Adrià en cas d'incidència a la Sagrera facilitaria força la vida a molta gent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 23/01/2009 10:46

I tant, hi han agulles durant tota la recta que va desde la Mina fins al Triangle, també es podria circular en via única des de Badalona fins a Sant Adrià. De fet, surt com una alternativa dins del PDF anterior, i potser es considera en el cas d'incidència. :nose



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 23/01/2009 14:55

Danzig ha escrit:Almenys s'han currat un bon dossier informatiu:

http://w3.bcn.es/fitxers/home/modificac ... ra.375.pdf

i sembla que tenen previst les possibles contingències...veurem
A la pàgina 11 es confirma que a partir del 31 de gener la C2 Nord passarà a tenir material exclusivament Civia i 447 :plas

Molt ben explicat tot plegat, en aquest PDF ;)


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 23/01/2009 15:36

Tot molt ben fet. fins i tot crec que el servei alternatiu per obres és millor que la configuració actual. La R10 era un insult contra la dignitat dels usuaris del transport públic. Ara almenys Barcelona quedarà millor coberta i tot el Vallès Oriental tindrà accès directe a la Terminal 2.

Una pega. Un dels plans de contingència preten el transbord Badalona Renfe - Pep Ventura... si s'ha de fer a peu sense comentaris... I si es fa amb BD5... m'estalvio unes quantes paraules mal sonants, només dir que la BD5 té capacitat per a 12 persones cada 20min i ja va massa plena per si sola, així que no sé com pretenen transportar centenars de persones que arriben cada 10min en aquest minibus...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 23/01/2009 15:39

victorcasta ha escrit:2 anys, diu El Periódico que durarà això.

Com sigui veritat aixó, a l'estiu amb el tall del túnel de Pl.Catalunya (per les obres de la insatl.lació de la catenària rígidael cacau que es pot montar a Rodalies Barcelona pot ser descomunal.

A mès que a l'Abril(setmana santa) ja tallen l'accès a EDF,no sé que faràn amb els C2 que acabaràn alla a partir del 31 de Gener,dic jo,que per aixó mateix,abans de Setmana Santa,estigui tot com abans.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 23/01/2009 15:47

cristian26 ha escrit:
Danzig ha escrit:Almenys s'han currat un bon dossier informatiu:

http://w3.bcn.es/fitxers/home/modificac ... ra.375.pdf

i sembla que tenen previst les possibles contingències...veurem
A la pàgina 11 es confirma que a partir del 31 de gener la C2 Nord passarà a tenir material exclusivament Civia i 447 :plas

Molt ben explicat tot plegat, en aquest PDF ;)
També es redueix el temps preestablert entre estacions entre Sants i Castelldefels, últimament les 447 arribaven uns 2min abans a cada una de les estacions i s'havien d'esperar. Ja era hora que traguessin les 440. Eren un lastre per la puntualitat de Rodalies.



joarló88
N4
N4
Entrades: 71

Entrada Autor: joarló88 » Divendres 23/01/2009 16:01

Primerament em presentaré, em dic Josep i fa temps que us llegia, però no he arribat a registrar-me fins ara- Avís que simplement sóc un afeccionat que diríem "a nivell d'usuari" i demanaria disculpes d'avantmà si dic alguna bajanada :martell2.

Anant al tema, està bé que intentin "millorar" el servei oferint més serveis. D'altra banda, què passarà amb la línia 10 sí els serveis a l'aeroport es faran amb els trens de la 2 nord? I què passarà, amb l'Estació de França?
Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 23/01/2009 16:25

Hola, benvingut al FTC!

No, home, no t'has de disculpar de res, el fòrum és per a tot aquell que vulgui parlar de transport, no només per a experts ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/01/2009 16:34

joarló88 ha escrit:D'altra banda, què passarà amb la línia 10 sí els serveis a l'aeroport es faran amb els trens de la 2 nord? I què passarà, amb l'Estació de França?
D'entrada, benvingut al Fòrum!

Com diu el pdf explicatiu, la R10 desapareixerà, però l'Estació de França quedarà servida pels R2 procedents de Vilanova i St. Vicenç. En resum, cap estació que actualment té servei de rodalia se'n quedarà sense.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 23/01/2009 17:11

EUKibo ha escrit:
Ja era hora que traguessin les 440. Eren un lastre per la puntualitat de Rodalies.

Les 440R seguiràn a la C2,tant sud com nord,tot i que a la C2 nord crec que nomès serà per els regionals a Portbou que com tots sabreu,dintre del nucli de rodalies es un rodalies i són vàlids els títols d'aquest,i apareixen en els horaris de rodalies.

A la C2 sud crec que no ens alliberem de les 440R,tot i que abundaràn les 450/451,hi haurà 440R per força,ja que alguns rodalies(2 al dia),són especials ja que en veritat són regionals a Lleida(7.06)i Reus(19.06)peró a dintre del nucli de rodalies fan com si fossin un rodalies SAC-SVC,efectaunet les maateixes parades i que els títiols de rodalies són vàlids,a mès apareixen en els horaris de rodalies,i aquests serveis quasi sempre són servits per 440R(tot i que algún cop se n'ha escapat 447).I alguns rodalies EDF-SVC o EDF-Vilanova no descartaria que es coles 440R,que segur que se'n colarà.I fins i tot a Granollers-Castelldefels hi podria veure alguna 440R.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 23/01/2009 18:21

El que està segur es que hi hauran moltes 447. I ara que parlaves de els regionals a Lleida i a Reus, fa uns dies em vaig fixar que en els teleindicadors no et fica la destinació, ni LLEIDA o REUS, que es el que tindria que ficar, ni SVC o SAC, per a no confondre la gent. O sigui, si agafes el de Lleida a Segur a les 8 del matí, si no ho saps per un horari, etc., no saps cap on s'et enportara, i això que a Segur només paren aquests 2 Regionals, que si fos Vilanova, SVC... :|



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 23/01/2009 18:35

Sembla ser, que aquesta vegada no volen tornar a trepitjar "m...a", pero si son dos anys tál com u diu avui El Periódico, amb dona la impresió que durant aquet espai de temps veurem de tot i els sufridors viatgers que es preparin...per tot es que els i be a sobre. :?



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Divendres 23/01/2009 19:24

Efectivament, seguiran havent-hi 440R a la línia, tot i que suposo que compliran amb això de no posar-los als Aeroport-St. Celoni. Així que les veurem majoritàriament als EdF-SVC i potser també als Granollers-Castelldefels i EdF-Vilanova. Però ja se sap, per la seva velocitat màxima i acceleració són trens que serveixen per tot (rodalies i reg/RE) i alhora no serveixen per res.



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dissabte 24/01/2009 11:17

Danzig ha escrit:Doncs això. I també hi ha canvis menors a la resta de línies:

Reestructuración de servicios Renfe Rodalies

Línea 1 (Maçanet – L’Hospitalet): Cambio de horarios con un incremento del tiempo de viaje de 3 minutos de media. Este cambio de servicio permite:

• Incrementar la oferta de servicios en Montgat, Montgat Nord y Cabrera de Mar. Todos los trenes efectuarán parada en estas estaciones
Ja era hora que els trens paressin tots a Montgat, ja estava fart com molta altre gent d'esperar i deixar passar un tren a Sants per que no parava a Montgat o Montgat Nord. I no son pocs el usuaris que en sortirem beneficiats d'això a Montgat i Tiana i el barri Manresà de Badalona.
laura ha escrit: -Passar de llarg a les estacions de Montgat Nord, Cabrera de Mar-Vilassar de Mar i Ocata.
I menciono aquesta última ja que n'estic farta d'aguantar que el tren hagi de fer només 400 metres
Això no crec que sigui el correcte, no s'ha de passar de llarg de cap estació, a totes hi ha gent que no volen veure com passa un o dos trens sense parar i t'has d'esperar a un altre que si que pari.
En el que et dono la raó, és el tema d'Ocata i El Masnou, jo mai ho he entès com poden haver-hi dues estacions tant juntes, potser aquí si que s'hauria de replantejar el tema i construir una única estació i no les dues actuals com estan configurades ara.

A veure si no tenim molts contratemps amb aquest nou període d'obres.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 24/01/2009 11:38

El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així qu per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 24/01/2009 14:05

Totes les línies i estacions surten beneficiades dels canvis ja sigui amb majors freqüències, més estacions desservides, reducció del temps de viatge, o millors enllaços. A excepció de dues estacions: Sant Andreu (Barcelona Sant Andreu Comtal) i Clot (Barcelona Clot - Aragó) que redueixen la seva freqüència. La gent que vivim al Barcelonès Nord (L1 Fondo, L2 Pep Ventura, R1 Badalona) i ens hem de desplaçar al Baix Llobregat ja no podrem fer servir aquestes dues estacions si volem tenir una freqüència com abans. Ara caldrà o bé mirar l'horari i ser puntuals (esperar que Renfe també ho sigui) o bé anar a Sants (molt bé si es va amb R1 però mala combinació i molta estona en metro si es va en L1 o L2 amb canvi a la L5 o L3 a més que a Sants alguns cops no s'agafa lloc per seure.)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 24/01/2009 17:33

escursso ha escrit:Ja era hora que els trens paressin tots a Montgat, ja estava fart com molta altre gent d'esperar i deixar passar un tren a Sants per que no parava a Montgat o Montgat Nord.
I ja esperaven tant temps com hauran d'aguantar addicionalment els que vagin de Barcelona a Blanes en un trajecte que farà parada a totes les estacions? Per no haver d'utilitzar massa neurones en avançaments i ordenació de línies, Renfomentadif imita FGC i fa aturar tots els trens a tot arreu. No és una qüestió de servei, sinó de comoditat en l'explotació.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”