Reestructuració total de la R2 per obres del TAV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 24/01/2009 21:37

oriolp13 ha escrit:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 24/01/2009 21:47

Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més. :plas


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 24/01/2009 22:28

sortrens ha escrit:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més. :plas
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 24/01/2009 23:02

Mako448 ha escrit:
sortrens ha escrit:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més. :plas
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.
No se jo si les deixaran per a Edf...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 24/01/2009 23:09

Atenció amb aixó;

Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dissabte 24/01/2009 23:23

Ara el últim tren fins Vilanova també pasa per P. Catalunya, potser que fasi igualment, invertin la marxa, i sino deu ser una equivocació, no li veig cap altre resposta.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 25/01/2009 0:02

canalcole ha escrit:
Mako448 ha escrit:
sortrens ha escrit:Bé l'Estació de França torna a tenir protagonisme tot i que sigui modifican la R10 a R2. Esperem que un cop hagin acabat les obres i torni tot a la normalitat com a mínim deixin arribar la R10 a l'EDF per sempre més. :plas
Lo més curiòs serà veure 450/451 a EDF,i veure els teleindicadors d'aquests trens posant "BCN EST.FRANÇA"no m'ho vull pedre.
No se jo si les deixaran per a Edf...
Sinó van a EDF aniràn al Aeroport, que també serà curios.
canalcole ha escrit:
oriolp13 ha escrit:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.
Perquè la freqüència deu ser de 30 minuts. Apart a Segur no hi han trens semidirectes, ja que TOTS els rodalies hi paren, els únics que no paren són MD i LD, així que no és el mateix cas...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/01/2009 0:46

canalcole ha escrit:
oriolp13 ha escrit:El problema no és que la gent vegi com li passa un tren sense parar, sinó que si en un trajecte llarg, els trens han de parar a totes les parades (inclús les "menys importants", és a dir amb menys demanda), el trajecte s'allarga bastant, i un usuari que vulgui fer un Barcelona-Blanes, pot arribar a envellir a dins del tren. A més, a la línia de Mataró les freqüències eren bones, així que per esperar 5 o 10 minuts a l'andana tampoc passava res...
Aqui, a la C2 Sud, si s'et escapa el tren, et tens que esperar 30 minuts per al següent, això a Segur, en els SVC-SAC que són els unics que passen.
No té res a veure un cas amb l'altre. Aplicat a la R1, seria com si parlessis de Malgrat, però no de Montgat o Ocata.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 26/01/2009 14:51

Mako448 ha escrit:Atenció amb aixó;

Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
L'error està en dir que circularan per Plaça Catalunya quan ho faran per Passeig de Gràcia. La desviació per Plaça Catalunya acaba el 30 de gener.



daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dilluns 26/01/2009 16:14

Pues a mi si que me han fastidiado bien. De los dos trenes que cojo por la mañana, uno lo han retrasado tres minutos la salida, con llegada a Sant Celoni 15 minutos más tarde (con lo cual no me sirve); el otro, un regional, suprimido directamente. Solución: a levantarme más pronto para coger un cercanias anterior.

El tren de regreso por la tarde, un regional; adelantado 15 minutos respecto al horario antiguo, con lo cual lo pierdo y a esperar el siguiente cercanias.

En total unos 40-50 minutos más cada dia; salir de casa sobre las 6,10 para volver sobre las 19,30; y eso si no hay incidencias. Al menos, a los que vamos a Sant Celoni nos podrian dejar utilizar los Catalunya Express con billete de cercanias mientras duren las obras; asi al menos por la mañana suavizaría la "enculada" ya que tengo un Catalunya que por horario me va bien.

Por cierto, en el pdf de Adif, cuyo enlace publicó trenscat en el hilo "Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal" y que está aquí:http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... penElement, en la página 14 hay una sección transversal de la zona de Sant Andreu. Fijarse que en las vias de ancho convencional indica "Via I Vilafranca - Maçanet". ¿Será teniendo en cuenta la futura reorganización en La Torrassa?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 26/01/2009 17:35

Mako448 ha escrit:Atenció amb aixó;

Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
El mateix he vist avui que deia a una pantalla de Pg. de Gràcia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/01/2009 22:38

Avui he demanat els horaris nous a Sant Andreu Comtal, i la gràcia ha estat que just en aquell moment, havia arribat la capsa que els contenia, i l'han obert per donar-me un xD



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 27/01/2009 13:59

Així doncs, no hi haurà Civies a la C2-Sud, oi? I a la relació Castelldefels-Granollers Centre?

Només de pensar que hauré de suportar en tots els trajectes les inhabitables 450-451 em vene ganes de plorar.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/01/2009 14:35

Busman ha escrit:Només de pensar que hauré de suportar en tots els trajectes les inhabitables 450-451 em vene ganes de plorar.
Amb una mica de sort, podràs gaudir de les 440R. Almenys, és el material majoritari en les actuals relacions SVC-SAC.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 27/01/2009 14:39

Déu t' escolti. De debò, cada tarda, quan espero a Clot em comença a agafar el neguit de pensar que aniré embotit en un seient d' una 451 i, quan veig que em toca una 440R, una sensació de descans em recorre tot el cos.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 27/01/2009 19:14

Jo crec que sera així, o com tindria que ser:

C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R

*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/01/2009 19:17

http://www.totmataro.cat/portal//index. ... Itemid=106

Les obres de l’AVE allunyen fins a 12 minuts Barcelona

El trajecte de la línia 1 de rodalies, la segona més afectada per el pla del Ministeri de Foment.

Cugat Comas i fotos de Xènia Sola dimarts, 27 gener 2009

Les obres de la nova estació del Tren de Gran Velocitat a La Sagrera, a Barcelona, propiciaran a partir d’aquest 1 de febrer un nou maldecap als milers d’usuaris de Rodalies Renfe de la comarca del Maresme. El trajecte maresmenc fins a la capital catalana durarà entre dos i dotze minuts més per culpa dels problemes a l’entrada de Barcelona.


La línia més afectada és la C-2 perquè la gran part dels problemes es concentren a l’estació barcelonina de Sant Andreu Comtal, però la línia del Maresme també en surt més que damnificada. A més dels minuts de retard acumulats s’allargarà l’estona d’aturada a cada parada i es pararà, ara ja sí sempre, a les dues estacions de Montgat i a Cabrera de Mar. Fins ara només els trens amb orígen o destinació a Mataró estacionaven en aquestes estacions “secundàries”. Ara ho faran totes i el temps d’espera de cada comboi a les estacions podrà ser de fins a cinc minuts.

Dos anys d’obres
L’anunci és un problema més per als milers d’usuaris de Rodalies Renfe. Faran bé de prendre paciència perquè les obres per a l’estació de La Sagrera comencen ara però no acabaran fins d’aquí a dos anys. Dos anys en què Barcelona s’allunyarà entre dos i dotze minuts de Mataró i de tot el Maresme. Això se suma a l’habitual malestar amb el funcionament de la xarxa de rodalies de Renfe i a les puntuals informacions sobre retards i talls del servei per la més diversa casuística.

Canvi d’horaris
La freqüència de pas, de moment, no variarà però sí que ho faran els horaris. Des de dilluns mateix un missatge de megafonia alertava dels canvis tant a les andanes de les estacions com en els diferents combois. En aquests missatges es remetia a la plana web de renfe per a més informació, així com als vestíbuls de les estacions. A la de Mataró, a la tarda del passat dilluns, cap avís o cartell feia preveure que en una setmana els horaris serien diferents.


Pressumiblement els més perjudi­cats per aquesta mesura temporal seran els milers de persones que cada dia agafen el tren, especialment en hora punta. Allargar les parades a cada estació pot representar una autèntica odissea, així com la sortida de Barcelona cap al Maresme que també es veurà, lògicament, afectada per aquest retard acumulat.


Pot acabar representant, per tant, el perjudici d’aquestes obres quasi mitja hora més de viatge per al treballador o l’estudiant que viatja d’anada i tornada de Barcelona en un dia de cada dia. Tot serà acostumar-s’hi.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 27/01/2009 19:33

canalcole ha escrit:Jo crec que sera així, o com tindria que ser:
C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R
*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.
Yo lo haria de otra forma esto:
C2 Sud: 450/451
C2 Centre: 447
C2 Nord: Civias


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 27/01/2009 19:43

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:Jo crec que sera així, o com tindria que ser:
C2 Sud: 447+440R*
C2 Centre: 450/451+440R
C2 Nord: Civies+447 i alguna 440R
*Encara que, abans de 440R prefereixo Civies.
Yo lo haria de otra forma esto:
C2 Sud: 450/451
C2 Centre: 447
C2 Nord: Civias
Y las 440R todas para la C3?
Además, faltarian 447 para la C7 i C4.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 27/01/2009 19:48

Las 440, como refuerzo o ocasion especial, y para la R7, ya que es la linea que menos pasage lleva (con todos mis respetos)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”