Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 23/12/2008 12:24

Miquel ha escrit:
pol ha escrit:Tot i que no esta reformada, ahir vaig veure el cotxe 3016, i els números estan en negreta, per que això?
No t'entenc, els números de la numeració sempre són negres (exceptuan plaques).
Ja fà temps que el 3057-3060 circula.
Es deu referir a que els numeros estaven en negreta, és a dir, amb un gruix més gran de l'habitual.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 23/12/2008 13:54

oriolp13 ha escrit:
Miquel ha escrit:
pol ha escrit:Tot i que no esta reformada, ahir vaig veure el cotxe 3016, i els números estan en negreta, per que això?
No t'entenc, els números de la numeració sempre són negres (exceptuan plaques).
Ja fà temps que el 3057-3060 circula.
Es deu referir a que els numeros estaven en negreta, és a dir, amb un gruix més gran de l'habitual.
Exacte.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/12/2008 20:25

Ah, disculpa, no ho havia entés :oops: .
El 3016, és un dels trens que que van quedar minimament bé de l'accident a Vall d'Hebron, van haber de reposar l'estructura, netejar-lo a fons, i suposo que de després d'aixó, li van posar les enganxines de la numeració noves (qué no són les originals).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 23/12/2008 20:50

Miquel ha escrit:Ah, disculpa, no ho havia entés :oops: .
El 3016, és un dels trens que que van quedar minimament bé de l'accident a Vall d'Hebron, van haber de reposar l'estructura, netejar-lo a fons, i suposo que de després d'aixó, li van posar les enganxines de la numeració noves (qué no són les originals).
Moltes gràcies per la informacio.

Vaig pensar en aixo però creia que apartir del tren que va sortir de l'accident el que s'havia fet havia estat el primer reformat.



Jordi Reverter
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: Jordi Reverter » Dijous 05/02/2009 21:10

:'( El problema es que vaig veure que en algun 3000 fa un soroll raro amb l'aire acondicionat ja veurem que pasara? :o. Sóc nou d'aqui del fórum m'haig de posar una foto o no?



Jordi Reverter
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: Jordi Reverter » Dijous 05/02/2009 21:44

Hos recomeno una cosa vosaltres heu entrat a la cabina del metro de la serie 3000? envieu-me fotos si podeu. Gracies



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 05/02/2009 22:02

Vejam, primer cal fer ús del buscador, ja hi ha un fil dedicat a la reforma. Segon, no cal posar foto, és opcional.



3gracia
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: 3gracia » Divendres 06/02/2009 1:19

Les unitats 3000 reformades us referiu aquestes de la L3 que abans eran vells i aran estan amb molta millor iluminació, seients nous, terres, etc? Pues cada cop abunden més que les no reformades. Deuen quedar per reformar poquíssimes.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/02/2009 9:12

3gracia ha escrit:Les unitats 3000 reformades us referiu aquestes de la L3 que abans eran vells i aran estan amb molta millor iluminació, seients nous, terres, etc?
Sí, són aquestes. Aquelles on vas enxubat quan seus, on cal tenir una cama 10 centímetres més curta que l'altra per anar còmode als seients al costat del passadís d'interconnexió entre cotxes i on la brutícia comença a fer-se notar clamorosament a les flamants graelles blanques del sostre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 06/02/2009 11:54

Guigui ha escrit:
3gracia ha escrit:Les unitats 3000 reformades us referiu aquestes de la L3 que abans eran vells i aran estan amb molta millor iluminació, seients nous, terres, etc?
Sí, són aquestes. Aquelles on vas enxubat quan seus, on cal tenir una cama 10 centímetres més curta que l'altra per anar còmode als seients al costat del passadís d'interconnexió entre cotxes i on la brutícia comença a fer-se notar clamorosament a les flamants graelles blanques del sostre.
Em sembla que en 3gracia es deu referir a unes altres unitats, tot i que no sé a quines. No crec que ningú que tingui uns mínims coneixements sobre ferrocarril gosi catalogar de "velles" unes unitats que no han acomplert encara ni la meitat de la seva vida útil.

En tot cas, les 3000 reformades són això, unitats 3000 a les que se'ls han afegit dues millores (més llum i passadís d'interconnexió als extrems sense cabina) i dos greuges intolerables perquè no hi havia cap necessitat: la rampa dels passadisos i el canvi dels seients ergonòmics per superfícies planes trencaesquenes (el tema de l'orientació dels seients és més dubtós si s'ha canviat a millor o a pitjor).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/02/2009 12:16

Platanito ha escrit:En tot cas, les 3000 reformades són això, unitats 3000 a les que se'ls han afegit dues millores (més llum i passadís d'interconnexió als extrems sense cabina) i dos greuges intolerables perquè no hi havia cap necessitat: la rampa dels passadisos i el canvi dels seients ergonòmics per superfícies planes trencaesquenes (el tema de l'orientació dels seients és més dubtós si s'ha canviat a millor o a pitjor).
Tampoc aniria tan lluny per qualificar d'"ergonòmics" els seients del 3000, però no hi ha cap dubte de que, comparats amb les bírries que han posat als reformats, semblen sofàs. Acompanyen millor el cos, a més de tenir les estries antiderrapaculs.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 06/02/2009 13:16

Platanito ha escrit:
Guigui ha escrit:
3gracia ha escrit:Les unitats 3000 reformades us referiu aquestes de la L3 que abans eran vells i aran estan amb molta millor iluminació, seients nous, terres, etc?
Sí, són aquestes. Aquelles on vas enxubat quan seus, on cal tenir una cama 10 centímetres més curta que l'altra per anar còmode als seients al costat del passadís d'interconnexió entre cotxes i on la brutícia comença a fer-se notar clamorosament a les flamants graelles blanques del sostre.
Em sembla que en 3gracia es deu referir a unes altres unitats, tot i que no sé a quines. No crec que ningú que tingui uns mínims coneixements sobre ferrocarril gosi catalogar de "velles" unes unitats que no han acomplert encara ni la meitat de la seva vida útil.

En tot cas, les 3000 reformades són això, unitats 3000 a les que se'ls han afegit dues millores (més llum i passadís d'interconnexió als extrems sense cabina) i dos greuges intolerables perquè no hi havia cap necessitat: la rampa dels passadisos i el canvi dels seients ergonòmics per superfícies planes trencaesquenes (el tema de l'orientació dels seients és més dubtós si s'ha canviat a millor o a pitjor).
Es el que anava a comentar jo abans tot i que si el foraire en questió no es gaire aficionat al ferrocarril, doncs no deixa d'opinar com molta gent: en quant han desaparegur les 1000 i 1100 i les 5000,6000 i 9000 s'han fet majoria a varies linees, ara les "velles" son les 3000, 2000 (i donat que per fora son semblants: les 2100). I fa res les velles eren les 1000 i en qüestió de mesos, son les 3000, que fa uns anys només eren les "modernes" doncs tot era 3000 i familia + 1000/1100.

Per cert, com anem amb les reformades? Quàntes n'hi ha ja?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 06/02/2009 13:30

No se exactamente cuantas 3000 reformadas hay ya, pero las que te puedo asegurar que estan reformadas y en circulacion son: (guiado al coche R)

3303, 3305, 3306, 3308, 3309, 3314, 3315, 3316.
Posiblente haya alguna más, ya que este dato, lo tegno desde hará...1 mes o así.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Divendres 06/02/2009 14:22

Aquesta és una altra de les mancances del metro de Barcelona que vaig poder constatar a Madrid: l' estat de deixadesa del material mòbil és alarmant. Allà, les unitats de la sèrie 5000 estan que dóna glòria veure-les; aquí, una manca de cura fa que les 3000 i 4000 sense reformar semblin velles.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 06/02/2009 14:58

Busman ha escrit:Aquesta és una altra de les mancances del metro de Barcelona que vaig poder constatar a Madrid: l' estat de deixadesa del material mòbil és alarmant. Allà, les unitats de la sèrie 5000 estan que dóna glòria veure-les; aquí, una manca de cura fa que les 3000 i 4000 sense reformar semblin velles.
Te doy toda la razón, y nunca un ejemplo tan calro como el que has puesto. Los jefes de mantenimiento de los trenes, o no dan bien las órdenes de limpieza, o los trabajodes son unos santos dejados,con todos mis respetos.
Tendriamos que dar un ejemplo tanto a los ciudadanos, como a los que vienen de fuera, de limpieza e igiene.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 06/02/2009 15:01

Passa una altra cosa, i és que la pintura de la carcasa es va desgastant, a mesura que han de treure la pintura dels grafitaires >:(



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 06/02/2009 15:35

Estic fent la llista actualitzada dels 3000 reformats.
Ara a Sant Genis deu estar el 3049-3052, hi hauria de marxar algun altre cap a Lleida.
La setmana que ve us dire alguna cosa, ja que hi ha una cosa que no em cuadra, amb els horaris de reforma, i em vull assegurar avans de dir rés, l'últim recmpte de reformats que he fet, han sortit 8. Sigueu pacients.
I efectivament Metring, per esborrar les pintades, fan servir un detergent molt fort que es carrega la pintura (tot i que als reformats es una enganxina pintada), per aixó veieu les marques d'òxid.
I com deieu desgraciadament els 3000 son els més antics (per data).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 06/02/2009 16:42

Vuit reformades més, posem, una en reforma,serien nou. Per tant, hi deu haver unes 9 3000s sense reforma circulant per la L3, no?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 06/02/2009 20:35

Llista NO DEFINITIVA:
3001-3004: No (a 27-1)
3005-3008: No (a 27-1)
3009-3012: Sí
3013-3036: Sí
3017-3020: Sí
3021-3024: Sí
3025-3028: No (a 27-1)
3029-3032: Sí
3016-3033: No (a 6-2)
3037-3040: No (a 27-1)
3041-3044: No (a 27-1)
3045-3048: No (a 27-1)
3049-3052: Sí (a Lleida al Novembre, ja deu ser a BCN)
3053-3056: Sí
3057-3060: Sí
3061-3064: No (a 27-1)
3065-3068: No (a 20-1)
3039-3072: No (a 20-1)

Aquesta llista l'haig d'actualitzar, Dimarts, la posa ja llesta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 06/02/2009 23:21

Gràcies Miquel!

Llavors tenim unes 9 3000 reformades. Carai doncs tinc l'impressió que entre 5000, 2000 i 3000R quasibé no queden més de 4-5 3000s a la línea. Es que les treuen poc?

I la 3001 va aguantant. Seria massa demanar que conservin tot per poder restaurar-la d'aquí a uns anys, quan retirin les 3000, no? Sí, es TMB :roll:

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”