Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: canalcole » Divendres 06/02/2009 17:12

oriolp13 ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:
sergio300792 ha escrit:Yo vaig veure un civia per la C-3 y la C-7 que es la línia que agafo,crec que van a la C3 o a Moncada bifurcació no estic segur
Donde viste el civia, en que estación y sobre que hora era? Es muy posible que fuese a Montcada a mantenimiento.
A la C3 sólo se ha visto un civia cuando subio uno de prueba hasta Puigcerdà y la Tor.
Aqui s'hi pot veure un especial fotografic a trenscat.cat:
http://www.trenscat.com/renfe/circesp070214_ct.html
canalcole l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 10/02/2009 20:14, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 06/02/2009 18:56

18:50: Civia 463~465, sense servei, per la C2 Sud direcció SVC, passant per Segur de C.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 10/02/2009 11:34

Nota de l'administració: els següents missatges provenen del fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=3041&start=340

cristian26 ha escrit:
EUKibo ha escrit:Que la R1 sea (lo acepto) la línia de Rodalies más cuidada no significa ni de lejos que el servicio sea aceptable y tenga mínimos de salubridad, accesibilidad, frecuencia, puntualidad y todo aquello que renfe se encarga tanto de cuidar.
¿Entonces por qué dices que es la más cuidada? :x
Porque almenos tiene Civia y los retrasos són menos que en otras línias por lo que parece además de unos horarios más homogeneos.

Todo ello no implica que los trenes y estaciones den asco de la suciedad y grafitis que tienen.
No hay prácticamente ninguna estación accesible.
Los trenes van a rebentar y la frecuencia en fin de semana y verano es insuficiente especialmente.
Y delante de R1 tiene el logotipo del operador del buen servicio y los detalles (ironía).

En definitiva, ahora no aceptemos por bueno algo que no es sólo porque la línea de Cercanías que pasa por tu casa tiene algo peor, como puede ser en la R2 compartir via con Regionales.

En definitiva, un refuerzo de la R1 de trenes que hagan recorrido Mareme-EDF seria (una vez abran Sagrera) un servicio eficiente que permitiria reforzar el servicio deplorable que existe actualmente facilitando conexiones directas con todo el Barcelonès Norte, Barcelona Centro y Vallès via Badalona Centre, St. Adrià Centre, Sagrera, Clot, Glòries, EDF.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 10/02/2009 12:59

EUKibo ha escrit:Porque almenos tiene Civia y los retrasos són menos que en otras línias por lo que parece además de unos horarios más homogeneos.
Almenys si ens atenim al fil d'incidències, diria que totes les línies de rodalia reben més o menys per igual; en tot cas, la R1 no pas menys que d'altres. I, pel que fa als Civia, faig la pregunta de sempre: i què?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 10/02/2009 15:15

Guigui ha escrit:
EUKibo ha escrit:Exacte, és això, i què? Tenen pantalles d'informació però de que serveixen si no funcionen correctament. I que siguin més lluminosos si les finestres estan tapades de grafitis i per dins ja no són blancs de la neteja rutinària de renfe... I que siguin accessibles per una porta si les estacions no ho són... I que accelerin més si total fan els horaris a velocitat-acceleració 440...
Tant si Renfe manté els seus trens en un estat lamentable, com és el cas majoritari a Rodalia, com si cuidés impecablement tots els seus trens, la qüestió segueix sent la mateixa: quins avantatges ofereix un Civia respecte d'una 447? Capacitat? Comoditat? Velocitat comercial?

D'aquí la meva pregunta.
Major accessibilitat, major acceleració, se suposa que més fiabilitat... Ara clar, tampoc són la "panacea".



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 10/02/2009 18:13

Guigui ha escrit:la qüestió segueix sent la mateixa: quins avantatges ofereix un Civia respecte d'una 447? Capacitat? Comoditat? Velocitat comercial?
Comoditat: Civia
Capacitat: 447
Velocitat comercial: Els 2 van al mateix ritme, encara que puguin correr més...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 10/02/2009 20:07

Avui hi havia una doble de 464 a la C2,ha sortit de Sant Celoni cap a l'Aeroport en el servei que comença en la primera cap a les 17.05,aquesta doble de 464 eren la 464.205+464.206.Per tant a la C2 també circulen les 464.

El STC-AER que surt de les 17.35 servida per la 465-210+463-211,i el que surt a les 18.05 per la 465-212+463.214 i el que surt de les 18.35 la 463 no m'he fixat peró la 465 era la 206.

A mès sembla que a la C1 la presència de les 447 esta sent major,avui mateix una fent un L'Hospitalet-Mataró.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 10/02/2009 21:29

Mentre la immensa majoria de les estacions del nucli de rodalia estiguin com estan, el tema de l'accessibilitat no passa de broma de mal gust.

PD: Potser seria millor traslladar tot aquest debat sobre els Civia al fil corresponent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 13/02/2009 17:39

Ara fa una setmana vaig veure a Montcada Bifurcació, el 465-219. Suposo que aquest anirá destinat a la C2.


Salutacions



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 13/02/2009 19:24

Renfe451 ha escrit:A Montcada Bifurcació, el 465-219. Suposo que aquest anirá destinat a la C2. Salutacions
Tant a la R2, com a la R1, els civies van cambiant de linia constantment, no hi es cap d'ells adjudicat fixe a cap linia.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 17/02/2009 19:41

A les 19.35 ha pasat un Civia 463+464 per Segur, sense servei, direcció Sant Vicenç de Calders.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 17/02/2009 20:06

una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 17/02/2009 20:30

wertymetrotren ha escrit:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 17/02/2009 20:39

pol ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.
Les 462 eren "prototips" (si se li pot dir així) que després es van transformar en 463, i van començar a circular a Sevilla.
Actualment el 462-001 ara es el 463-004 (Sevilla), el 462-002 es el 463-005 (Asturias) i el 462-003 ara es el 463-006 (Asturias).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/02/2009 22:37

wertymetrotren ha escrit:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
447: vmax 120 km/h, amplada exterior 2.940 mm
Civia: vmax 120 km/h (pot augmentar a 140 amb petites modificacions), amplada exterior 2.940 mm

Dades de la web de Renfe


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimarts 17/02/2009 22:41

canalcole ha escrit:
pol ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.
Les 462 eren "prototips" (si se li pot dir així) que després es van transformar en 463, i van començar a circular a Sevilla.
Actualment el 462-001 ara es el 463-004 (Sevilla), el 462-002 es el 463-005 (Asturias) i el 462-003 ara es el 463-006 (Asturias).
Encara queda un 462, es tracta del prototiu de CAF, el 462-099.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 17/02/2009 22:46

wertymetrotren ha escrit:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462 van ser convertides a 463 excepte una, que és el tren que fa servir CAF per fer proves.
Un civia accelera més ràpid que una 447, i tenen major velocitat, encara que no hi puguin arribar, ja que estan limitades a 120 km/h


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 19/02/2009 11:30

Els 462, van arribar a circular amb normalitat, o sigui que de prototips no ho eren gaire. Desprès els hi van afegir el cotxe de PMR, per així entrar els discapacitats i altre gent que o pot pujar molta escala.

Salutacions. :hola


Imatge

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 21/02/2009 13:14

Continuant amb el seguiment, diria que a Montcada-Bif. ja i a el 465-220. Diria, perquè la 447 que anava va passar ràpid i estava una mica distret.
Tema dels 462: Van ésser trasformats en 463, i els 464 de la primera entrega van ser convertits en 465. Per qüestió d'adaptabilitat a la demanda, om ja sabem, per la falta de places sentades dels civia.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 22/02/2009 17:08

Avistada entrando en L'Hospitalet la 464-223 sin el portón delantero que cubre los enganches. No es que lo llevara levantado, simplemente no lo llevaba.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”