Un cop més, molt paper mullat i maquillatge publicitari a desgana.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:50
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/03/2009 12:25
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/03/2009 19:24
Entrada Autor: metring » Dilluns 23/03/2009 8:16
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/03/2009 12:35
Entrada Autor: canalcole » Dilluns 23/03/2009 22:50
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/03/2009 23:10
Entrada Autor: mikado » Dimarts 24/03/2009 7:24
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/03/2009 11:52
Entrada Autor: metring » Dimarts 24/03/2009 12:14
Cert, amb l'excepció de si s'espatlla un tren, es queden totes les línies tallades.Guigui ha escrit:Insisteixo: no tot passa per la quadruplicació. Millorant la senyalització i els protocols de circulació, especialment en allò referent als avançaments, ja es guanyaria un bon tros. No poden estar tan equivocats a tants indrets d'Europa.
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/03/2009 12:37
Durant set anys vaig utilitzar, gairebé a diari, el tren entre Mödling i Viena. Es tracta d'un tram de 15 km de la línia principal a Graz (2a ciutat d'Àustria), Itàlia, Eslovènia i Croàcia, on coincidien IC i EC (1 per hora), regionals (2 per hora) i rodalies (S-Bahn, 4 per hora), tot en via doble. D'una banda, no recordo que hi hagués mai una avaria, sí algun retard, però amb la peculiaritat que si l'anunciaven de 10 minuts, el tren es presentava al cap de 5. Alguna vegada, també havia anat en contravia per obres. Doncs bé, s'ho feien, i se'n sortien prou bé, perquè mai recordo haver tingut retards de més de 5 minuts, i això que el tram en qüestió passava per tres passos a nivell (també, mai notícia d'un atropellament, però els P/N també estaven tancats i barrats quan la barrera estava abaixada). En aquests 15 km, hi havia dos punts on els trens més ràpids podien fer avançaments (a uns 100-120 km/h), i el tren que deixava passar l'altre no restava aturat gaire més de 3 minuts.metring ha escrit:Cert, amb l'excepció de si s'espatlla un tren, es queden totes les línies tallades.Guigui ha escrit:Insisteixo: no tot passa per la quadruplicació. Millorant la senyalització i els protocols de circulació, especialment en allò referent als avançaments, ja es guanyaria un bon tros. No poden estar tan equivocats a tants indrets d'Europa.
Entrada Autor: genissimon » Dimarts 24/03/2009 13:11
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/03/2009 13:42
Precisament, això és el que ja fa temps que veig que no té ni Renfomentadif ni cap organisme dirigit des de Madrid envers Catalunya.genissimon ha escrit:És que només falta una mica de voluntat [...]
Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/03/2009 0:05
Entrada Autor: metring » Dimarts 31/03/2009 8:58
Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/04/2009 11:23
Entrada Autor: canalcole » Dijous 02/04/2009 15:09
També hi ha a Galícia, Lleó, etc. Aqui, segons deien, arribaran al setembre d'aquest any.ACN ha escrit:El diputat nacionalista ha denunciat també, que 'el 52% dels trens que presten servei a Catalunya tenen més de 34 anys' i en canvi del nou model S449 adquirit l'any 2008 'no hi ha ni un de sol ni en aquesta línia, ni a Catalunya. Només n'hi ha a Madrid'.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/04/2009 15:13
CiU, en la seva línia sensacionalista dels darrers temps. En lloc del Mas, sembla que hi mani el redactor en cap del Què!canalcole ha escrit:També hi ha a Galícia, Lleó, etc. Aqui, segons deien, arribaran al setembre d'aquest any.ACN ha escrit:El diputat nacionalista ha denunciat també, que 'el 52% dels trens que presten servei a Catalunya tenen més de 34 anys' i en canvi del nou model S449 adquirit l'any 2008 'no hi ha ni un de sol ni en aquesta línia, ni a Catalunya. Només n'hi ha a Madrid'.
Entrada Autor: metring » Dijous 09/04/2009 14:05
Entrada Autor: metring » Dissabte 11/04/2009 10:00
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”