Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
Re: Avistaments curiosos
Aquest matí, el 449 que hi ha a SAC, estava a punt d'entrar a la via principal als voltants de les 8:40 d'aquest matí.
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Dubto que entrin en servei ja. Ahir va pasar el 449 famós, per Granollers-Centre sobre les 15 hores.
salutacions.
salutacions.


Jo per fi vaig veure la 449 a Sant Andreu Comtal. Venia de la via 3 suposo que després d'haver fet maniobres de venir de la línia de Girona i es va estacionar a tallers.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Demà al matí aniré a SAC a veure si la puc fotografiar... espero no tenir la mateixa mala sort que quan vaig anar a per la 440
Sempre que vaig sense càmera la trobo, i quan la porto no hi és.

Instagram: Ferrocarril | Aviació
És que de fet, les 449 aniràn destinades a la línia de Portbou.trensmat ha escrit:Jo creec que les 449 aniran primer ha Girona
Salutacions
I suposo que les posaràn en simple composició?Perqué dubto que a estacions com Clot,Sils i alguna mès que en deixo capiga una doble de 449.Si realitzen serveis CEX,nomès en allargar andanes d'aquestes tres estacions ja podrien prestar servei dobles de 449,amb un augment de capacitat destacada,en una línia on els CEX va bastant colpasats(tot i circular la majoria en doble de 448R)Renfe451 ha escrit:És que de fet, les 449 aniràn destinades a la línia de Portbou.trensmat ha escrit:Jo creec que les 449 aniran primer ha Girona
Salutacions
I les 448R?Faràn mès serveis al sud,que als CEX del sud(Tortosa,Lleida,Saragossa,etc..)cada cop veig mès 470 i menys 448R?Espero que posin 448R per fer TOTS els CEX a Tortosa i Saragoosa,tal com és fa amb la línia de Tortosa.Les 470 són ideals pels regionals a seques,els de Portbou,Tortosa,o el regional a Lleida via Manresa,o per la línia de Puigcerdà també anirien bé,peró pels CEX i REX haurien de posar 4848R i 449.Un altre servei que hauria d'anar amb 448R i 449 és el REC a València peró sense donar la volta pel ramal de Tortosa(que posin una llançadora Aldea-Tortosa amb 470 o 440R de MD i llestos).Entre que són mès ràpids i s'estalvien la volta del ramal de Tortosa,és podria anar a València en REX en una mica mès de 4 hores,que està molt bé,actualment són 5 hores.
A moltes estacions d'aquesta línia no crec que hi capiguen 449's en doble això segur, per tant com posin 449 en simple, la gent aniràn com sardines.Mako448 ha escrit:
I suposo que les posaràn en simple composició?Perqué dubto que a estacions com Clot,Sils i alguna mès que en deixo capiga una doble de 449.

Salutacions
Renfe451 ha escrit:A moltes estacions d'aquesta línia no crec que hi capiguen 449's en doble això segur, per tant com posin 449 en simple, la gent aniràn com sardines.Mako448 ha escrit:
I suposo que les posaràn en simple composició?Perqué dubto que a estacions com Clot,Sils i alguna mès que en deixo capiga una doble de 449.![]()
Salutacions
Peró si fan els CEX(NO els Regionals)els únics problemes on tindrien per estacionar-se serien a Sils i al Clot,i també tinc dubtes de Caldes de Malavella,tret d'aquestes.A Figueres,Flaça,Llança,Portbou,Girona,Maçaneti Sant Celoni si que hi cap una doble de 449.
Nota del moderador: He separat el tema d'una possible reserva obligatòria a MD, passant-lo a aquest nou fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=9207
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I qui diu que no poden fer els Barcelona - València? HAURIA DE SER PRIORITARI!!! Haurien de deixar l'habitual 470 per a serveis regionals, i ficar-hi com a mínim... una 448... COM A MÍNIM!!!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
És un servei que ja havien fet... abans dels EUROMED, quan les 448 eren de Grandes Lineas (llavors, crec, Largo Recorrido).
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
No els fa per qué hauria de realitzar dos canvis de sentits(un a Tortosa i un altre a l'Aldea)amb la incomoditat que aixó suporta,perqué com els seients són orientables,tú vas en un seient mirant davant i arribes a Tortosa,i has de canviar-ho de direcció per continuar mirant endavant,i un cop a l'Aldea,tornar-ho a canviar-ho.A les 470 com els seients són fixes,pasa que hi la mania de que la gent vol els seients que miren per endavant,i esque alguns és marejen amb els seients cap endarrere.
Ja dic jo que el que cal és que el REX Barcelona-València és faci amb 448R peró sense doanr la volta tonta de Tortosa,a canvi d'aixó,que posin una llançadora L'Aldea-Tortosa per recollir els viatgers procedents de Barcelona que van cap a Tortosa,i els procedents de Tortosa que van cap a València.Amb aixó i amb que les 448R corren mès que les 470,és podria estalviar mès de 45 minuts de trajecte,a un cost bastant ecònomic,cosa que molta gent agafaria l REX per fer el trajecte sencer.
Ja dic jo que el que cal és que el REX Barcelona-València és faci amb 448R peró sense doanr la volta tonta de Tortosa,a canvi d'aixó,que posin una llançadora L'Aldea-Tortosa per recollir els viatgers procedents de Barcelona que van cap a Tortosa,i els procedents de Tortosa que van cap a València.Amb aixó i amb que les 448R corren mès que les 470,és podria estalviar mès de 45 minuts de trajecte,a un cost bastant ecònomic,cosa que molta gent agafaria l REX per fer el trajecte sencer.
Aquí rau el quid de la qüestió. Renfomentadif distorsiona la seva oferta per tots els mitjans. Mentre deixa les engrunes deficitàries per a rodalia i regionals (subvencionables i, per tant reemborsables per a ells), deixen el camp adobat perquè la gent engreixi els beneficis de Grandes Líneas. Per uns la flotamamodennaduropa, pels altres, uns trastos fora de lloc.Mako448 ha escrit:Amb aixó i amb que les 448R corren mès que les 470,és podria estalviar mès de 45 minuts de trajecte,a un cost bastant ecònomic,cosa que molta gent agafaria l REX per fer el trajecte sencer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El que jo no sé com es reaccionaria a Tortosa si s'els deixés sense tren directe a Barcelona. Crec que fa anys que es va plantejar fer això, fer una llançadora Tortosa-L'Aldea però a Tortosa van dir que ni hablar.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
No crec que sigui problema, ja que només el regional que ve de València fa aquesta maniobra. Amb una llançadora Tortosa - L'Aldea per a aquest tren, problema solucionat. La resta de trens ja tenen com a origen/destinació Tortosa.
Sent pràctics, es pot fer arribar directament a Tortosa totes les relacions que vagin a morir-hi, amb llançadores per als serveis passants.UT596001 ha escrit:El que jo no sé com es reaccionaria a Tortosa si s'els deixés sense tren directe a Barcelona. Crec que fa anys que es va plantejar fer això, fer una llançadora Tortosa-L'Aldea però a Tortosa van dir que ni hablar.
Ara, la negativa dels tortosins té molt a veure amb la psicosi que impera al panorama ferroviari nacional contra els transbordaments.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Perdona però això no és ben bé així.
Pel que fa als seients:
Pel que fa als seients:
A les 470 el seients no són fixes; es poden canviar de costat igual que els de les 440's de la línia de Puigcerdà, o les 448.Mako448 ha escrit:A les 470 com els seients són fixes,pasa que hi la mania de que la gent vol els seients que miren per endavant,i esque alguns és marejen amb els seients cap endarrere.
El que haurien de fer, i amb el qual també s'estalviaren temps, és re-instal·lar l'antiga via que sortia de Tortosa en direcció a València per connectar-la amb el Corredor Mediterrani i deixar-se de punyetes.Mako448 ha escrit:Ja dic jo que el que cal és que el REX Barcelona-València és faci amb 448R peró sense doanr la volta tonta de Tortosa,a canvi d'aixó,que posin una llançadora L'Aldea-Tortosa per recollir els viatgers procedents de Barcelona que van cap a Tortosa,i els procedents de Tortosa que van cap a València.Amb aixó i amb que les 448R corren mès que les 470,és podria estalviar mès de 45 minuts de trajecte,a un cost bastant ecònomic,cosa que molta gent agafaria l REX per fer el trajecte sencer.
Normal. Van passar de ser l'estació de l'Ebre per excel·lència, a on s'hi aturaven tots o la majoria dels trens passants de llarg recorregut, a ser el cul de sac d'un ramal, d'una línia principal a on alguns dels trens expressos anteriorment citats, s'aturen a una estació que queda enmig del no res. Normal que hi hagi psicosi.Guigui ha escrit:Sent pràctics, es pot fer arribar directament a Tortosa totes les relacions que vagin a morir-hi, amb llançadores per als serveis passants.UT596001 ha escrit:El que jo no sé com es reaccionaria a Tortosa si s'els deixés sense tren directe a Barcelona. Crec que fa anys que es va plantejar fer això, fer una llançadora Tortosa-L'Aldea però a Tortosa van dir que ni hablar.
Ara, la negativa dels tortosins té molt a veure amb la psicosi que impera al panorama ferroviari nacional contra els transbordaments.