Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Entrada Autor: Sky » Dijous 02/07/2009 17:58

Entre les millores de serveis aprovades per l'ATM:
D’altra banda, per tal de coordinar el servei de ferrocarrils amb les connexions amb el TAV, el nou Pla de serveis també inclou la modificació de l’horari de dues expedicions de la línia d’FGC entre Balaguer i Lleida. En aquest sentit, hi haurà una expedició a les 6.20 hores en sentit Lleida i una a les 5.50 hores en sentit Balaguer.

Es preveu que les noves expedicions d’autobús, que gestionarà Alsina Graells, es posin en marxa el proper 8 de setembre. La millora a la línia d’FGC es farà efectiva a partir del dia 27 de juliol.
http://www20.gencat.cat/portal/site/Sal ... 0c1e0aRCRD



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 02/07/2009 18:02

Però seguim igual fins a la Pobla, si has d'anar més enllà de Balaguer, t'has de fer fotre.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dijous 02/07/2009 22:40

despres de uns dies ausente , encara no e aconseguit sabe com va aixo des fotos xd tiempo al tiempo...
aquesta semtmana al tren de la pobla a sigut un caos , com cada any quan comensa la calor, air tots les trens escalfats, retards i transbords per carreterra, i avui al pujar la mig dia , la super gestio de fgc suman el millor manteniment de renfe operadora als automotrs....
pugem amb un tamagoxi arebosar , sense aire acondicionat , les llums ke semblae una discoteca... i aixi fins a balaguer, despres em proseguit a pobla amb le mateix tren sense aire , alli mos i em aprimat 5 kilos minim xd
vosaltres que en penseu a tot aixo , ja que es el pa de cada any desde que hi han akestos trens, amb els altres et gelaves, pero no pasaves calor...
volem 599 :)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/07/2009 0:57

El que necessitem és que FGC adquireixi d'una vegada trens propis per aquesta línia!!



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 03/07/2009 1:01

Arrebossar? ja seria hora de posar un parell de trens més al dia fins a la Pobla, o tres o quatre.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Divendres 03/07/2009 15:04

ja fa 2-3 dies que al tren de les 12:25 que surt de balaguer cap a lleida s'utilitza amb el mateix tamagotxi (596). aquell tren esta fatal. el sistema electric sovint no va, el motor sona a tractor, li costa arrencar, te el pito mig gastat, etc...

avui he sentit que el conductor trucava amb algu (suposo que a mantemiment) queixant-se " a vere si m'arregleu aquestes llums que cada 2 per 3 s'apaguen"

la nota final. baixant amb les finestres aquelles abatibles obertes perque no fucionava el aire acondicionat i tot d'aire cap dins

P.D: per fi he vist un bitllet de fgc "oficial" extret de la maquina automatica que hi ha a balaguer



Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Divendres 03/07/2009 15:28

jajajaja segueix fent de discoteca xd , es molt provable que lautomata que te angell traste estigui fregit com sempre...
fisn que el motor no peti no l'areglaran ... aquesta es la filosofia que te renfe amb el seu material , si no es que algun maquinista sen cansi i el doni per inutil , k ja sa fet moltes vegades.
aquest tren estarie molt be si tingues un bon manteniment, a alemanya fan servir trens similars als tamagoxis, el servei es exelent .



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Divendres 03/07/2009 23:34

Aquestos trens sempre estan a la zona de l'estació on dona tot el sol, ahir a la tarda vaig veure un tamagoxi amb les 4 portes obertes sera el que dieu que no li va el aire no? a mi moltes vegades em fa molta rabia es que deixen els automotors sota el pont peatonal de Pardinyes i la gent que pasa per alla es te que enpasar tot el fum.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 03/07/2009 23:59

Jordi Freixas ha escrit:El que necessitem és que FGC adquireixi d'una vegada trens propis per aquesta línia!!
Doncs sembla que no els hi corre cap pressa. :?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 04/07/2009 0:06

Potser pensen electrificar abans de comprar nous trens. :x


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 04/07/2009 0:07

^^ La darrera notícia que tinc sobre l'assumpte és que encara no havien encarregat material propi perquè no sabien si convertirien la línia a tren-tram. :nose

Recordo que durant dos o tres anys als pressupostos de FGC hi figurà una partida per comprar material mòbil (tres milions), però als d'enguany ja no apareix. :|



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Diumenge 05/07/2009 19:41

jo crec que fins que no es quedi algun tren "tirat" en algun lloc no es ficaran mans a la obra a arreglar-ho tot, fet de qualsevol manera i a corre-cuita.



Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dilluns 06/07/2009 1:08

bones, el tema de l'electrificació en aquesta linia es practicament imposible, sengos em van explicar els qui van reformar la linia , ja que les bovedes dels tunels amb catenaria instalada, imposivilitarie el pas de convois, i fins i tot la mateixa instalació de la catenaria, ja que en molts punts els tunes son molt vaixos, estrets i molts d'ells no estan encimentats, son de pedra viva el qual dificulta molt mes linstalació, i ja no recordo que mes em va explicar,
el que vaig poder veure en el primer tren laboratori d'adif es que un dels coches portave instalat un pantograf , el qual en la seva estada a pobla no van parar de plegarlo i desplegarlo,el qual em va fer pensar que potse estaven questionan el fet de poder electrificar la linia. pero no em quadrava per l'explicacio que em van donar els treballadors ingenyers etc de remodelació de la linia. :x
El que molt provable sigui es que es fasi una electrificació fins a Balaguer y fins i tot una doble via.

personalment pel tema del material ,FGC continuara amb el conveni amb renfe que poc li quede . El que ferrocarrils aurie de fer es adquirir uns trens de 2 coches que seria ideal per la linia, tipo ferrobus , tamagochi :? ,pero el problema esta en qu el alinioa la van fer en amble iberic i que si FGC vol material varatillo auran de ser de la sapastre de la renfe trd?

nose vosaltres que nopineu?



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Dilluns 06/07/2009 13:46

ome el doble via es complicat perque hi ha llocs on no hi cabria i llocs que aniria mol estret.

el que vec mes viable seria un intercanviador a la alçada de termens o vilanova



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/07/2009 17:08

Potser es una ideia una mica estúpida, però podrien posar tercer carril als túnels, o comprar trens que poden anar amb diesel i electric, als túnels es va amb dièsel, i l'exterior amb catenària.

Per cert, sebeu l'horari del tren dels Llacs??


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 06/07/2009 17:13

Horaris:

Arribada Sortida
Lleida -- -- 10,30h
Balaguer 10,55h (1) 11,00h
La Pobla 12,30h 16,30h
Balaguer 18,00h (2) 19.00h
Lleida 19,30h
Provinent de: http://www.trendelsllacs.cat/ca/tren-historic
Crec que la millor sol·lució per la línia per comprar material són, o els trens Desiro, o uns automotors SNCF estil X72500.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 06/07/2009 23:25

Aquesta discussió de quin model de tren posarem a la línia està durant massa, be des del traspàs a FGC el 2005. Jo seria partidari d’agafar un parell o tres 593 dels que estan literalment tirats i abandonats per la geografia espanyola, i els reformaria tipus superman, això si adaptats a PMR no fos cas que acabessin com les 211. Així sortim del pas d’una forma més econòmica i no gens descabellada.


De nou al FTC

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dimarts 07/07/2009 0:42

aixo que diu lo marc serie lo ideal, uns estil tipo els 596 de chile, lunic que saurie de millorar la maltrecha mecanica ,que crec que amb un bon manteniment anirien de lujo.
vaic llegir que fgc va mirar els trens enviats a chile, ja que els convencien la reforma ke els i avien fet , pero em sembl eque no va tirar endevant perque savien don venien akells trens.



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Dimarts 07/07/2009 13:16

idea per somiar----> agafa alguna locomotora diesel com podria ser una 333 o una 319 i ficar-hi un parell o tres de vagons del tipus talgo o que fiquin algun tren de la serie 599 :x :P

idea mes llogica----> ficar un TRD o conservar els actuals



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 07/07/2009 16:05

Be si als de FGC no els van fer el pes els 593 de Xile, jo els proposo el Talgo XXI, que adaptat convenientment a regionals, podria millorar significativament el temps de viatge.


De nou al FTC

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”