Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Entrada Autor: Proastiakos » Dijous 02/07/2009 2:23

metring ha escrit:
Trytasa Baldaquino ha escrit:Aquest tema sí que m'agrada...

Visc davant de Trinitat Vella, és a dir, la quarta estació des de Santa Coloma (i tenint en compte que segons els experts fotracataires, Baró de Viver és una estació fantasma on no hi puja ni baixa gairebé ningú).
Més que dir-ho nosaltres, ens fem ressó del que ens diuen els mateixos maquinistes de la línia.
A primera hora del matí, molta (dic molta molta) agafa el metro a l'estació de Santa Coloma direcció Fondo per agafar seient, així doncs quan el tren arriba a Fondo (on hi ha un fotimer de gent) ja només queden pocs seients que sempre són motiu de baralla entre el "currante" de cada dia i les señores ben pintades, a més de que el tren s'omple més no poder. Un cop arriba a Santa Coloma (en direcció H. de Bellvitge) on l'andana es sempre a vessar, s'acaba d'omplir, així doncs, quan arriba a Baró de Viver va com una llauna de sardines i sort que a aquesta estació no hi sol haver més de 20-30 persones. Imagina quan el tren arriba a Trinitat Nova on si que hi puja bastanta més gent que a Baró...

Segons em van explicar, a Baró de Viver la mitja de ventes de bitllets al dia solía ser d'uns 30 títols de transport i algún diumenge se n'han venut uns 5 o 6.
Com a cas anecdòtic, en els anys següents a l'inauguració de l'estació de Ciutadella (llavors Ribera), alguns dies els taquillers havíen de comprar-se un bitllet per poder justificar la mínima recaptació de l'estació del dia. A dia d'avui a aquella estació aixó és impensable.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/07/2009 8:18

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Sabia que baixava/pujava poca gent, però això... :x

Ja em direu si això justifica les despeses fixes, com la llum, etc. :(



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 02/07/2009 9:04

Proastiakos ha escrit:Segons em van explicar, a Baró de Viver la mitja de ventes de bitllets al dia solía ser d'uns 30 títols de transport i algún diumenge se n'han venut uns 5 o 6.
Bé, cal tenir en compte que molta gent hi entra ja amb el títol comprat un altre dia, amb la qual cosa el número real de viatgers deu estar en 10 vegades aquesta xifra... però tot i així, és realment testimonial. Igualment, caldria veure quanta gent passa sense pagar, que en una estació tant solitària i tenint en compte els barri que serveix, deu representar un percentatge alt.

Pel que fa a l'afluència en altres estacions, en el trajecte que jo faig (Fabra i Puig-Urgell) el tren arriba al màxim de capacitat a Fabra i Puig, es buida una mica (no gaire) a Sagrera on baixa més gent que no pas puja, i es va omplint a les estacions següents. A Clot també té força afluència. A Arc de Triomf, puja molta gent i el trajacte entre aquesta estació i Urquinaona és el pitjor. Després, a Urquinaona es buida mínimament, i a Catalunya sí baixa molta gent i el tren queda amb una ocupació bona però sense empentes. A partir d'allà, es va omplint altra vegada, però ja li perdo la pista.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 02/07/2009 12:21

wefer ha escrit:Igualment, caldria veure quanta gent passa sense pagar, que en una estació tant solitària i tenint en compte els barri que serveix, deu representar un percentatge alt.
[...]
en el trajecte que jo faig (Fabra i Puig-Urgell)
Fabra i Puig, zona alta on n'hi hagi, la crême de la crême...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/07/2009 12:26

Tenint enllaç amb Renfe i busos, i estant a una estació de Sagrera, que és l'enllaç amb més trànsit de passatgers de tota la xarxa de metro, SI.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 02/07/2009 12:49

metring ha escrit::o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Sabia que baixava/pujava poca gent, però això... :x

Ja em direu si això justifica les despeses fixes, com la llum, etc. :(
Trampa, trampa!!! :twisted:

Es venen trenta bitllets individuals al dia, o hi ha trenta validacions al dia??? És molt diferent. A més, si és el primer cas, no és representatiu perquè el 90% de la gent viatja amb altres títols de transports. Si és el segon cas, el mateix Proastiakos es contradiu, perquè explica que cada matí "només" pugen 20-30 persones a aquesta estació (a menys de què es posin d'acord totes per agafar el metro a la mateixa hora).

I això sense comptar l'efecte que també heu comentat: dono fe que a Trinitat Vella només paguen (paguem) una part molt petita dels usuaris totals de metro, sota la impertèrrita mirada del personal de TMB (i a vegades també del personal de seguretat :emprenyat ). Tot i que fa temps vaig llegir un estudi que donava el primer premi en aquesta categoria a la 'meva' estació (en un frec a frec amb Besòs Mar), estic segur que Barò de Viver no quedava gaire avall...


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 02/07/2009 13:20

Trytasa Baldaquino ha escrit: I això sense comptar l'efecte que també heu comentat: dono fe que a Trinitat Vella només paguen (paguem) una part molt petita dels usuaris totals de metro, sota la impertèrrita mirada del personal de TMB (i a vegades també del personal de seguretat :emprenyat ). Tot i que fa temps vaig llegir un estudi que donava el primer premi en aquesta categoria a la 'meva' estació (en un frec a frec amb Besòs Mar), estic segur que Barò de Viver no quedava gaire avall...
A Can Boixeres, que és on hi ha la gossera i per tant és freqüentada pel personal de seguretat, s'està fraguant una nova generació d'esportistes d'élit en la modalitat del salt d'alçada...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Divendres 03/07/2009 17:51

Trytasa Baldaquino ha escrit:
metring ha escrit::o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Sabia que baixava/pujava poca gent, però això... :x

Ja em direu si això justifica les despeses fixes, com la llum, etc. :(
Trampa, trampa!!! :twisted:

Es venen trenta bitllets individuals al dia, o hi ha trenta validacions al dia??? És molt diferent. A més, si és el primer cas, no és representatiu perquè el 90% de la gent viatja amb altres títols de transports. Si és el segon cas, el mateix Proastiakos es contradiu, perquè explica que cada matí "només" pugen 20-30 persones a aquesta estació (a menys de què es posin d'acord totes per agafar el metro a la mateixa hora).

I això sense comptar l'efecte que també heu comentat: dono fe que a Trinitat Vella només paguen (paguem) una part molt petita dels usuaris totals de metro, sota la impertèrrita mirada del personal de TMB (i a vegades també del personal de seguretat :emprenyat ). Tot i que fa temps vaig llegir un estudi que donava el primer premi en aquesta categoria a la 'meva' estació (en un frec a frec amb Besòs Mar), estic segur que Barò de Viver no quedava gaire avall...

No em contradic, només dic que al matí a les andanes hi sol haver unes 20-30 persones (en hora punta). Que es venguin uns 30 titols de transports no vol dir que siguin bitllets senzills, sino títols de transport, diguis T-10, T50/30, ...
Obviament hi ha gent que ja porta el seu títol, i obviament gent que salta, només feia menció a la venta manual quan n'hi havia.

Per mi es igual Trinitat Vella que Besòs Mar, hi ha el mateix tipus de personal, per desgràcia, la majoria uns tanoques. El que no entenc es perquè li dones la culpa a personal de TMB, dona-li la culpa a la societat, que es la que ensenya que han de fotre una patada a la porta de minusvàlids per obrir-la i colar-se. Ves fixan-te cada dia que hi passis. Els dies que arreglen la porta està completament tancada, els dies que la porta resta oberta es per que ja ha vingut algún graciós a fotre una patada i petar el pany tot just arreglar-la. Un empleat ha de plantar cara a gent que es comporta així? Pobre de l'inconscient que digui res perquè segurament a part d'una patada a la porta li donaran a ell una a la boca, com ja ha passat més d'un cop. Anar a treballar no significa haver de tornar ferit a casa, més quan no són les seves competències.

Segueixo i ho seguiré dient: FORA SEGURETAT, POLICIA FERROVIARIA JA!



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 03/07/2009 18:02

Proastiakos ha escrit:No em contradic, només dic que al matí a les andanes hi sol haver unes 20-30 persones (en hora punta). Que es venguin uns 30 titols de transports no vol dir que siguin bitllets senzills, sino títols de transport, diguis T-10, T50/30, ...
Obviament hi ha gent que ja porta el seu títol, i obviament gent que salta, només feia menció a la venta manual quan n'hi havia.
Exacte, la qüestió és que se'n venen pocs, però no per això tens que deixar una estació descuidada i amb una vigilància molt dolenta.
Proastiakos ha escrit:Segueixo i ho seguiré dient: FORA SEGURETAT, POLICIA FERROVIARIA JA!
Seguirien essent igual, i més a on estem. Tant és policia ferroviària com agents de prosegur, la veritat, tots són persones humanes, i amb unes característiques similars. Bons o dolents, i ja està.
En quant a la línia 1, no m'agrada el manteniment que rep ni el tracte a l'usuari (tot i que no l'agafo molt, agafo més L3, L5 i L4, i no la conec massa). Tindria que millorar-se.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 03/07/2009 18:18

Proastiakos ha escrit: Segueixo i ho seguiré dient: FORA SEGURETAT, POLICIA FERROVIARIA JA!
Mossos d'Andana


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 04/07/2009 1:47

Proastiakos ha escrit: No em contradic, només dic que al matí a les andanes hi sol haver unes 20-30 persones (en hora punta). Que es venguin uns 30 titols de transports no vol dir que siguin bitllets senzills, sino títols de transport, diguis T-10, T50/30, ...
Obviament hi ha gent que ja porta el seu títol, i obviament gent que salta, només feia menció a la venta manual quan n'hi havia.

Per mi es igual Trinitat Vella que Besòs Mar, hi ha el mateix tipus de personal, per desgràcia, la majoria uns tanoques. El que no entenc es perquè li dones la culpa a personal de TMB, dona-li la culpa a la societat, que es la que ensenya que han de fotre una patada a la porta de minusvàlids per obrir-la i colar-se. Ves fixan-te cada dia que hi passis. Els dies que arreglen la porta està completament tancada, els dies que la porta resta oberta es per que ja ha vingut algún graciós a fotre una patada i petar el pany tot just arreglar-la. Un empleat ha de plantar cara a gent que es comporta així? Pobre de l'inconscient que digui res perquè segurament a part d'una patada a la porta li donaran a ell una a la boca, com ja ha passat més d'un cop. Anar a treballar no significa haver de tornar ferit a casa, més quan no són les seves competències.

Segueixo i ho seguiré dient: FORA SEGURETAT, POLICIA FERROVIARIA JA!

sense anim de corporativisme :bleah :bleah opino el matex que en PROASTIAKOS . Temps era temps, que va entrar a l'empresa personal de prosegur amb l'ordre de "donar canya als dolents" i fé haig de donar que així va ser. Però després van venir els advocats dels pobres i......tururú



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimarts 07/07/2009 11:02

Sí, sí... no cal em salteu al coll, era més anècdota que crítica. Ja tinc clar que la seva feina no és empaitar galifardeus ni jugar-se el físic. Però sí que podríen estar coordinats amb els de seguretat per avisar-los quan hi ha gent que es cola.

De totes formes, quan els mateixos resposables d'evitar-ho passen olímpicament... poca cosa a fer. I consti que no tots, que també he vist a prosegures barallar-se amb vàndals (si no coses pitjors) i atiar-los els gossos per defendre's.


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 08/07/2009 21:07

Sent de Vic entenc els problemes del ferrocarril més que ningú, però tant ha empitjorat la línia des que hi van instal•lar l'ATP. L’he agafat algunes vegades quan vaig a BCN, però la veritat crec que el millor seria reformar la línia de dalt a baix, te moltes mancances, i a part és normal que els indicadors de proper tren no parin de pujar i baixar minuts? :x


De nou al FTC

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 09/07/2009 9:28

Minuts no, però segons sí que és normal.

I jo no trobo que hagi empitjorat tant :nose



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/07/2009 9:29

L'has agafat en hora punta? Perquè si posen l'ATO per tal d'augmentar les freqüències, i segueix igual, molta millora no és que sigui...



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 09/07/2009 9:40

marc ha escrit:Sent de Vic entenc els problemes del ferrocarril més que ningú, però tant ha empitjorat la línia des que hi van instal•lar l'ATP. L’he agafat algunes vegades quan vaig a BCN, però la veritat crec que el millor seria reformar la línia de dalt a baix, te moltes mancances, i a part és normal que els indicadors de proper tren no parin de pujar i baixar minuts? :x
Saps el que es trigar 18 minuts, i per l'ATP trigar 30??? per arrivar al mateix lloc.
En hora punta es un desgavell, ahir a les 9:20 a Clot, la freqüència era de 5 minuts.
Si per cada tren que posen, la freqüència segons deien, havia de baixar 9 segons :o


El metro de Barcelona amb motoristes!

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 09/07/2009 12:11

Florida-Universitat. Antes: 9 minutos. Ahora: 15 minutos. Vamos bien. Respecto a la frecuencia, siempre que cojo la línea es de unos 4 minutos.

Para frecuencia mala, ayer miércoles, L3 Pl. Catalunya, 18:15. Cuando marcaba la tarjeta se iba un tren y el siguiente tardó creo que 5:40 en aparecer. Evidentemente el tren venía hasta la bandera y el andén tres cuartos de lo mismo.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 10/07/2009 9:48

metring ha escrit:L'has agafat en hora punta? Perquè si posen l'ATO per tal d'augmentar les freqüències, i segueix igual, molta millora no és que sigui...
I tant...i l'ATO no es va posar per millorar freqüències, sinó principalment per millorar la seguretat

@alex: 9 minutos antes hasta Universitat y 15 ahora? creo que exageras, antes no iba tan rápido. Llevo haciendo Florida-Espanya como 5 años y tarda como mucho 1-2 minutos más, antes 8-9' y ahora 9-10'. Florida-Clot lo hacia en 20' clavados, el otro dia tardé 22' en ese tramo.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 10/07/2009 13:29

Si no eran 9 minutos, eran 10. Suelo quedar con amigos en el Triangle y bajo en Universitat para ir luego a pie desde allí. He llegado a tardar 20 minutos en total sin tener que esperar el metro en Florida: 7 minutos desde la puerta de casa hasta el andén, 9 dentro del tren y 4 a pata hasta el Zúrich. No me di cuenta de que tardaba más hasta que un día, contando tardar 25 minutos en total (teniendo que esperar) tardé unos 30.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/07/2009 13:38

Danzig ha escrit:
metring ha escrit:L'has agafat en hora punta? Perquè si posen l'ATO per tal d'augmentar les freqüències, i segueix igual, molta millora no és que sigui...
I tant...i l'ATO no es va posar per millorar freqüències, sinó principalment per millorar la seguretat
A les hores, tant ATO, tant posar més trens, i no augmenten les freqüències, per a què (...) serveix tot això???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :emprenyat

Avui he agafat la línia a les 8 i pico, i és indecent que en aquella hora, hi hagin freqüències de més de 3 minuts, i els trens a rebentar!!!!!!!!!!!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”