Prova per a frikis metreros

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23844
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Audere est facere

Entrada Autor: Guigui » 09 set. 2009, 23:24

Doncs no cal sinó posar-s'hi.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
elbandero
N4
N4
Entrades: 73

Entrada Autor: elbandero » 11 set. 2009, 15:50

Donat el poc temps que fa que participo en el FTC espero no ser gaire agosarat plantejant una prova.
La pregunta és: de quina estació és l’accés que es veu a la imatge?
Fitxers adjunts
Endevinalla Pregunta.jpg
(161.82 KiB) S’ha baixat 504 vegades


http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4274
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 11 set. 2009, 16:25

Mmm. això ha de ser l'accés Centre Plaça de la Plaça Catalunya, no?



Avatar de l’usuari
elbandero
N4
N4
Entrades: 73

Entrada Autor: elbandero » 11 set. 2009, 16:27

No


http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » 11 set. 2009, 16:36

Benvingut, elbandero! ;)

Jo penso que pot ser Plaça Espanya. :?:


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 11 set. 2009, 16:50

potser em mateu, però no se perqué, a mi em sona a Av. Tibidabo de FGC.



Avatar de l’usuari
elbandero
N4
N4
Entrades: 73

Entrada Autor: elbandero » 11 set. 2009, 16:58

:plas :plas :plas :plas

Efectivament és la Plaça Espanya!!!!

Es tracta de l'accés original, amb escales independents per metro i per catalans. Potser és un dels accesos que ha durat menys, doncs amb les obres de l'exposició universal s'anul·là. A la seva ubicació es troba la font de Pl. Espanya.
Fitxers adjunts
Endevinalla Resposta.jpg
Endevinalla Resposta.jpg (116.44 KiB) Visualitzat 6718 cops


http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » 11 set. 2009, 19:17

Bona endevinalla, m'ho he pensat perque la boca de metro semblava del transversal, i per que passaven tranvies a un lloc tan ampli... :D

Gracies i continua aixì, que alomillor algun dia arrives a nivell 11, i jo també! :festa


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 13 set. 2009, 09:49

Aquesta no la responeu els veterans, que ja us la sabeu de sobres.

A quin vehicle pertany aquest interior?
img_4922.jpg
img_4922.jpg (85.15 KiB) Visualitzat 6279 cops


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
elbandero
N4
N4
Entrades: 73

Entrada Autor: elbandero » 13 set. 2009, 11:26

En material motor no estic gaire posat, pero en observar la finestra frontal i despres de repasar les diferents series en la web del wefer, em llenço a la piscina i... serie 300?


http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 13 set. 2009, 13:24

No crec que sigui cap 300, ja que l'amplada es nota, el 100, ho dubto, ja que hi veig moltes portes, crec que es un 400. (i si no ho és, és un 200)


El metro de Barcelona amb motoristes!

madosbahn
N1
N1
Entrades: 9
Ubicació: Al costat de TF

Entrada Autor: madosbahn » 13 set. 2009, 14:25

Em sembla que aquella finestra amb el marc arrodonit es a la que intentava arrivar de puntetes quan no feia ni mig metro.Deu ser un 400 de la linia 1!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4274
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 13 set. 2009, 15:16

Platanito, et delates quan l'altre dia vas explicar que vas estar a Sagrera i vas veure el 400... :D



Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » 13 set. 2009, 15:27

És el 400, n'estic segur!


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 13 set. 2009, 16:46

1000?

El terra, les finestres, les barres, els seients... tot apunta al 1000 :D El que no m'acaba de quadrar és el fons (el que sembla la porta que porta a la cabina, que sembla massa grossa... a no ser que ja hagin arrencat tot aquell tros)


Instagram: Ferrocarril | Aviació
Youtube: Ferrocarril

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 13 set. 2009, 16:49

La foto és feta d'aquesta mateixa setmana, i la resposta ja l'han donada alguns companys.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 13 set. 2009, 17:51

un 1000? mare de déu, on veieu el 1000? el 1000 no tenia finestra frontal, ni tenia barres transversals per sobre dels seients i menys amb agafadors tipus "autobus", ni l'interior era color crema.

Jo dic que és un 2100 original. :) :) :)



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » 13 set. 2009, 19:18

com a vetera, al menys d'edad, amb callo pero la resposta ja esta donada, quins records



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 13 set. 2009, 19:19

Ara que en parlem, El Llop: què ha passat amb les enganxines del "nen punki"? Nomès hi vaig trobar restes d'una d'elles... Ara, les de les 1000 pessetes de multa eren a cada porta!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 13 set. 2009, 20:56

sí,quan jo li vaig fer les primeres fotos quan estava a Torras i Bages ja tenia les enganxines així, per això vaig haver de treure la del "Nen Punki" d'un altre lloc. Les del nen punki tenien més anys i anaven enganxades al vidre i les de les multes, es canviaven més sovint.



Respon

Torna a “Història del transport”