Personalment no m'agrada aquesta tirada de autocars per tot arreu dels Plans Alternatius de Transport doncs pel que fa als trens que aniran per Matarí els viatgers de Granollers i Sant Celoni seran encaminats en autocar en comptes de prolongar a Maçanet un rodalies de Sant Celoni per l'ocasió i el no en comptes de fer transbordar als viatgers de rodalies a Montcada fer-hi parar els trens regionals per arribar a Barcelona o fer-hi passar els trens de rodalies que la malla permeti, ja fa temps que tinc l'impressió que tots aquests talls tant a la xarxa d'adif, del metro com de FGC no tenen un altre objectiu que donar més bombo a les obres.
genissimon ha escrit:Com que el Costa Brava va directe de Sant Vicenç de Calders a Sants i de Sants a Granollers, el més lògic és que els viatgers amb destinació Barcelona els transbordin a Sant Vicenç de Calders (6:27). El més lògic seria fer-los anar en una unitat de regionals (448) fletada especialment per a la ocasió, directa de SVC a Sants, que podria arribar a Sants amb el mateix horari que el Costa Brava (7:36). El més probable és que vagin en autocar.
Salut !!
Pere ha escrit:El Costa Brava NO passarà per Barcelona, serà directe de St Vicenç de Calders a Granollers-Centre per Vilafranca, Martorell, Cerdanyola Universitat i Granollers.
Els viatgers amb destinació Barcelona seràn transbordats a Granollers en un tren de MD imagino, tot i que també ho podrien fer a Cerdanyola a un rodalies.