Retards, avaries i deficiències a TMB
Ascensors a Penitents avariats
Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
mmm, curios, pero tinc el presentiment, que quan rés funciona, es que s'han oblidat d'engegar-ho. El normal al Metro, i sembla que per fi, s'han solucionat els problemes que tenia la L3 últimament, ja era hora.Guigui ha escrit:Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.
PD: Felicitats Guigui, amb la teva nova tasca d'administrador

El metro de Barcelona amb motoristes!
Avui, els ascensors de Penitents tornaven a estar parats. No sé, però potser algú hauria de dir al responsable de torn que tenir una estació adaptada a PMR no consisteix en lluir ascensors, sinó en tenir-los funcionant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.
O potser és que cap AAC ha obert la estació i ha hagut d'obrir seguretat...! Em pregunto per què la culpa sempre la ha de tenir l'AAC...mikado ha escrit:Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.
En el cas que cap AAC hagués obert l'estació o no estigués presencialment n'hi hauria d'haver passat algún cap intermig, el que diuen "mandos" però pel que sembla tampoc s'hi han apropat. Por em fa la LINIA MES LLARGA D'EUROPA AUTOMATITZADA , amb tot centralitzat en una pantalla d'ordinador que xivarà qualsevol errada, ufff.
si no s'està d'acord amb la situació d'una estació amb tots els ascensors i/o escales aturades, el que s'ha de fer es possar una reclamació, no anomenar incompetent a ningú, i més sense saber del cert el motiu.
Sigui com sigui, aquest vespre els ascensors tornaven a funcionar. I, casualitat o no, l'antiga guixeta estava ocupada amb l'AAC.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 18/11/2009 11:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Potser sí, però a canvi absolutament tot estarà automatitzat, i des del CCM es tindrà coneixement en temps real del que està avariat.mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Efectivament m'ho va comentar personal d'un sindicat de TMBtraveller ha escrit:Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
potser canviar els fluorescents no, però "por ahí van los tiros". La convocatòria de TOLA es va fer sense que en cap lloc constessin les funcions concretes que tindria. Una vegada creada la categoria i havent-li assignat personal, li poden afegir les funcions que vulguin i ningú pot dir res. És un bon truc, oi?mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Quan deia responsable, em referia a qui ha permès aquest desgavell, començant pel nivell organitzatiu.El LLOP ha escrit:Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
la meva contesta no tenia com a base la teva, ja m'imaginava que concretaves sobre algun responsable amb "poder" real.
I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
Ho dubto molt, perquè els directius no voldran que el "sistema" recordi contínuament que la seva política de recursos humans no és, precisament, la més adequada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
si jo t'expliqués com funciona l'aplicatiu (que és com es diu "l'invent"), FLIPARIES, repeteixo amb tota la sinceritat del món, FLIPARIES que una empresa amb els recursos d'aquesta, tingui com a base per a donar servei als seus clients, una aplicació que semla dels anys 30.mikado ha escrit:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???

Si que surt detallat el que falta per cobrir, ara bé, si el que està sense cobrir és obrir una estació i no hi ha personal, va seguretat a obrir els accessos i poca cosa més, per tant poden quedar coses sense connectar.mikado ha escrit:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???