Nota de l'Administració: fil procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1659
Sabeu si encara es fabriquen Trolebusos ? (no sé quina es la paraula en català "correcte"
Trolebusos
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Segur, perquè a Suïssa, a la ciutat portuguesa de Coïmbra i a diversos països de l'antic bloc soviètic en circulen.
I sí, s'escriu així.
I sí, s'escriu així.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hi ha varis trolebusos a <500km de Barcelona
Castelló

A Lió te uns trolebusos de lo mes moderns. Inclus poden circular parcialment amb motor de combustió interna. La meva sorpresa va ser veure un trolebus adelantant a un altre gracies a aquesta capacitat.
A Limoges també hi han pero son mes vintage.

Castelló

A Lió te uns trolebusos de lo mes moderns. Inclus poden circular parcialment amb motor de combustió interna. La meva sorpresa va ser veure un trolebus adelantant a un altre gracies a aquesta capacitat.
A Limoges també hi han pero son mes vintage.

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
També ho he vist escrit com a troleibus. I En hi ha també a moltes ciutats franceses, alemanyes, suïsses, italianes, americanes (com per exemple a San Francisco, Seatlle, Dayton (Ohio)), i a varies ciutats del Canadà. Salut
a Sao Paulo tambe hi circulen troleybusos nous de trinca. Per cert com es que els de ICV, sent tant verds no ho proposen per BCN enlloc dels de moment inutils busos d'hidrogen o electrics. Cal tenir en comte que nomes caldria instal·lar catenaria en llocs on passa mes d'una linia, per la resta podrien ser busos normals com passa a Lio.
De nou al FTC
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Jo penso: Si es fa catenària, no costa tant fer vies no? No es poden fer cablejats a tots els carrers, i els autobusos si poden aprofitar l'infraestructura existent, per tant surt econòmic. El que cal és teixir una xarxa tramviària a Barcelona per les avingudes d'alta capacitat de Barcelona i la costa, és a dir: Passeig de Gràcia, Diagonal, Meridiana/Fabra i Puig, Gran via i el Litoral.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.