¡¡Ha passat un camió amb un cotxe d'un 1100 a sobre!!

Déu meu, m'he quedat flipant! ¡¿Algú en sap res de què feia allà aquell 1100 a sobre d'un camió?!
[Quan pugui pujo un parell de fotos que he pogut fer amb el mòvil]
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:42
Entrada Autor: Javi M » Dimecres 20/01/2010 17:06
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 20/01/2010 18:06
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 20/01/2010 18:22
No els importa res... ja veurem que fan amb les caixes de dentífics.Miquel ha escrit:Que els importa guardar dos cotxes??
Realment, aixó es una estafa. Ja veurem que pasarà amb els 3000 d'aquí uns anyets
Entrada Autor: Javi M » Dimecres 20/01/2010 19:41
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 20/01/2010 20:43
Entrada Autor: Javi M » Dimecres 20/01/2010 20:50
No sé, no sé. Pujava per Plà de Palau i després girà a l'esquerra per Isabel II, suposo que per ficar-se per la ronda litoral és millor haver girat avans a la Plaça Pau Vila i estalviar-se l'encreuament. I a més continuo sense saber d'on surt, ja que per allà no hi ha cap instal·lació del Metro, i ha de venir desde algún lloc avans de l'edifici del Gas Natural, ja que allà hi ha una baixada a la ronda, per tant no ve del triangle, per exemple.Miquel ha escrit:...segurament aniria direcció a la Ronda del Litoral, per anar a la Zona Franca, si els segueixen "matant" allà.
Entrada Autor: metring » Dimecres 20/01/2010 22:20
Correcte. En quan a lo de la intenció de guardar els 1100, recorda que també hi havia intenció de guardar un 1000...josep_serre ha escrit:Que m'ho corregeixi algú si no és així, però no és pròpiament TMB qui desballesta els trens sinó les empreses constructures dels nous trens que en el contracte do compra s'hi inclou alienar els antics trens de TMB, si és un cotxe motor de moment podem tenir un punt d'esperança doncs formava part de l'intenció de TMB conservar dos cotxes motors i un remolc.
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 20/01/2010 22:25
metring ha escrit:Correcte. En quan a lo de la intenció de guardar els 1100, recorda que també hi havia intenció de guardar un 1000...josep_serre ha escrit:Que m'ho corregeixi algú si no és així, però no és pròpiament TMB qui desballesta els trens sinó les empreses constructures dels nous trens que en el contracte do compra s'hi inclou alienar els antics trens de TMB, si és un cotxe motor de moment podem tenir un punt d'esperança doncs formava part de l'intenció de TMB conservar dos cotxes motors i un remolc.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 20/01/2010 22:57
Entrada Autor: Javi M » Dimecres 20/01/2010 23:12
¿Però han dit expressament que posaràn tots els cotxes del 1100? A veure si ens trovem que només ens deixen un dels cotxes extrems :evilmetring ha escrit:Si, si que es va dir, i de fet, El LLOP va penjar en algun lloc del fòrum una foto d'un 1.000, amb un rètol que indicava que havia de ser per al museu de la mobilitat.
Si destrueixen el cotxe que he vist, ens quedarem amb dos remolcs i una unitat motor. (Dubto que facin això)Fran-Ikarus ha escrit:tot i que a tots ens sembla mala idea que només es quedin amb dos motors i un remolc
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 20/01/2010 23:15
metring ha escrit:Si, si que es va dir, i de fet, El LLOP va penjar en algun lloc del fòrum una foto d'un 1.000, amb un rètol que indicava que havia de ser per al museu de la mobilitat.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/01/2010 23:18
Que en lloc de quedar-se una composició original completa (quatre motors i un remolc), tot apunta que se'n quedarà una escapçada, és a dir, dos motors i un remolc.Javi M ha escrit:Perdona'm però l'ultim paràgraf no l'he entás molt bé
Entrada Autor: Vox » Dimecres 20/01/2010 23:21
Jo tambè ho recordo. Crec que era un "Danone" a mésmetring ha escrit:Si, si que es va dir, i de fet, El LLOP va penjar en algun lloc del fòrum una foto d'un 1.000, amb un rètol que indicava que havia de ser per al museu de la mobilitat.
Torna a “Material rodant ferroviari”