
es poden veure els pilots pel viaducte que anirà a l'estació de La Llagosta i els pals de la catenària

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:53
Entrada Autor: Danzig » Divendres 16/10/2009 9:38
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/10/2009 17:57
Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 14/11/2009 16:30
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 14/11/2009 16:40
Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2010 9:43
Entrada Autor: marc » Divendres 22/01/2010 16:00
Entrada Autor: canalcole » Divendres 22/01/2010 18:12
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 22/01/2010 18:51
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 22/01/2010 19:17
A l'article parlen de trens a final d'any fins a Figueres només, i allà transbord a un tren de RENFEmarc ha escrit:El que jo no entenc es la infraestructura que utilitzaria, perque l'article diu que entre la sortida sud de Girona i Mollet les vies estaran operatives a final d'any, i que entre Mollet i la LAV BCN-Madrid i entre Figueres i Girona hi haura tercer carril. Ja esta totalment acabada la instal·lació del tercer carril en les dues vies d'aquests trams? i com ho feran per les diferents tensions de catenaria?
Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 22/01/2010 20:20
Entrada Autor: victorcasta » Divendres 22/01/2010 20:30
S'està posant tercer carril per a tenir una connexió de mercaderies en UIC des de Figueres fins al Port de Barcelona.Jordi Freixas ha escrit:Llavors, algú em pot explicar a sant de què s'està reconvertint el tram Girona - Figueres a ample mixte?
Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2010 22:27
Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2010 23:20
Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 22/01/2010 23:24
"A Vilafant fant una font,
però la fan tan lentament
que, mentre fan el tros que fan,
el tros que han fet ja es va desfent,
i mai sabreu si l`estan fent
o, pel contrari, la desfan.
El pressupost, però, s`hi fon,
i, és clar, la gent de Vilafant
creu que amb l`excusa de la font,
l`Ajuntament se’ls va rifant,
i que més d`un s`està refent,
i més de quatre revifant.
I, fins dels pobles del voltant,
en rialles esclafint,
els van dient i apostrofant
que, si van fent com ara fan,
de l`aigua no en beuran
ni el que ja és vell ni el que és infant,
perquè quan brolli per la font,
tot Vilafant serà difunt."
Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 23/01/2010 2:32
Totalment d'acord.xevi ha escrit:No sé perquè, però em dona més confiança el Sr. Pepy que el el Sr. Teófilo Serrano, i això que els francesos també....
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 23/01/2010 22:50
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 25/01/2010 3:12
Què dieu de Maçanet i una connexió entre les vies d'Alta Velocitat i les línies convencionals?Trenscat ha escrit:A Maçanet per on hi ha previst fer la connexió de la línia convencional amb la LAV exactament? S'hi està treballant ja? I a Montmeló com està el tema? Perquè diria que encara estava molt verd el túnel urbà...
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”