Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Era una pregunta retòrica. En cas que la Generalitat opti per una operadora propia, aquesta ha de er FGC i punt!!!
FGC no pot ser una empresa que sigui operadora i gestioni infraestructura en una xarxa, i un simple operador en una altra.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs es fa el que sigui però això no és cap excusa. Què vol dir això d'haver de crear una òperadora nova propia quan resulta que ja n'hi ha una?
La llei no ho permet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Què vol dir aixo de que la llei no ho permet? Doncs que ho permeti!! I si per això s'han de traspassar infraestructures a Ifercat doncs es traspassen i punt. Si encara farem riure...
Doncs et suggereixo que vagis a Estrasburg a parlar a la comissió de transports del Parlament Europeu, a Brussel·les a parlar amb el Comissari Barrot, o no, millor que esperis que el nou prengui possessió, que tocarà dintre de poc, i a Madrid a parlar amb en Pepiño perquè convenci els seus col·legues del Consell Europeu per impulsar un canvi; i si també pots moure fils per part del ministre del ram d'algun altre estat, millor que millor.Jordi Freixas ha escrit:Què vol dir aixo de que la llei no ho permet? Doncs que ho permeti!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Aviam, FGC no és una operadora. Fa les funcions d'operació de les seves línies però no és operadora.
D'altra banda, FGC va dir que volia sol·licitar a Adif l'habilitació com a operadora, anomenant-se FGC Mobilitat.
I l'empresa que esculli la Generalitat es pot dir Renfe Operadora, es pot dir FGC Mobilitat, es pot dir SNCF, o es pot dir Pepet SA, estant aquesta participada 50% per Renfe Operadora i 50% per FGC Mobilitat.
D'altra banda, FGC va dir que volia sol·licitar a Adif l'habilitació com a operadora, anomenant-se FGC Mobilitat.
I l'empresa que esculli la Generalitat es pot dir Renfe Operadora, es pot dir FGC Mobilitat, es pot dir SNCF, o es pot dir Pepet SA, estant aquesta participada 50% per Renfe Operadora i 50% per FGC Mobilitat.
Això ja ho he entès i ho hotorno a repetir: que es transfereixin les infraestructures a Ifercat (i si no, quin sentit té?).victorcasta ha escrit:Aviam, FGC no és una operadora. Fa les funcions d'operació de les seves línies però no és operadora.
Llavors seria una submarca de FGC, de fet, no? I ja està donada d'alta la marca FGC Mobilitat?victorcasta ha escrit:D'altra banda, FGC va dir que volia sol·licitar a Adif l'habilitació com a operadora, anomenant-se FGC Mobilitat.
No ho sé... penso que és fer-ne una xapussa de tot plegat.
Ahir ja vaig agafar una unitat 447 on anunciaven primer en català i després en castellà, a més de posar R7 en lloc de C7. Mica en mica sembla que es va notant qui és l'amo!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N4
- Entrades: 59
Jo també, però amb un detall, venint de Martorell cap a Rubí la megafonia anunciava "Propera estació El Papiol", mentre als indicadors posaven clarament R7


Per cert darrerament la R4 - sud funciona força malament,Trenscat ha escrit:Ahir ja vaig agafar una unitat 447 on anunciaven primer en català i després en castellà, a més de posar R7 en lloc de C7. Mica en mica sembla que es va notant qui és l'amo!
Esperem que continui l'evolució en bon peu. Se sap si tenen previst modificar l'esquema de pintura dels trens de Rodalies?Trenscat ha escrit:Ahir ja vaig agafar una unitat 447 on anunciaven primer en català i després en castellà, a més de posar R7 en lloc de C7. Mica en mica sembla que es va notant qui és l'amo!
No crec, els trens son de RENFE, que es la empresa que explota el servei ,a veure si ens enterem, al menys fins a final d'any, i les infraestructures, siguem realistes, no las traspasaran mai, ens agradi o no, no es el mateix que las lineas de FGC, ni las condicions ni las carateristiques, altre cosa sera a partir del proper any si s'adjudica el servei a altre empresa llavors pot ser altre cosa pero de moment no hem de esperar virguries sempre estarem en mans de RENFE.Jordi Freixas ha escrit:Esperem que continui l'evolució en bon peu. Se sap si tenen previst modificar l'esquema de pintura dels trens de Rodalies?Trenscat ha escrit:Ahir ja vaig agafar una unitat 447 on anunciaven primer en català i després en castellà, a més de posar R7 en lloc de C7. Mica en mica sembla que es va notant qui és l'amo!
I lo de camviar las lleis no es tan facil, pero si que pots posar un granet de sorra, ja saps com
Ho deia basicament per alguna cosa que havia comentat el Conseller Nadal.
D'altra banda, insisteixo en que si hi ha voluntat per part de la Generalitat, no ha de ser tant difícil. Tenim la companyia ferroviaria i tenim el gestor ferroviari. Però si tant inconvenient hi veuen en traspassar la infraestructura de FGC a Ifercat, doncs res a tirar de FGC Mobilitat (que ja em perdonaran però la denominació em sona més a còpia barata de Renfe Operadora que altra cosa...).
D'altra banda, insisteixo en que si hi ha voluntat per part de la Generalitat, no ha de ser tant difícil. Tenim la companyia ferroviaria i tenim el gestor ferroviari. Però si tant inconvenient hi veuen en traspassar la infraestructura de FGC a Ifercat, doncs res a tirar de FGC Mobilitat (que ja em perdonaran però la denominació em sona més a còpia barata de Renfe Operadora que altra cosa...).
Està previst que començin a aparèixer aviat els trens de rodalies amb una enganxina amb el logo de rodalies Catalunya.BRILL 18 ha escrit:No crec, els trens son de RENFE, que es la empresa que explota el servei ,a veure si ens enterem, al menys fins a final d'any, i les infraestructures, siguem realistes, no las traspasaran mai, ens agradi o no, no es el mateix que las lineas de FGC, ni las condicions ni las carateristiques, altre cosa sera a partir del proper any si s'adjudica el servei a altre empresa llavors pot ser altre cosa pero de moment no hem de esperar virguries sempre estarem en mans de RENFE.Jordi Freixas ha escrit:Esperem que continui l'evolució en bon peu. Se sap si tenen previst modificar l'esquema de pintura dels trens de Rodalies?Trenscat ha escrit:Ahir ja vaig agafar una unitat 447 on anunciaven primer en català i després en castellà, a més de posar R7 en lloc de C7. Mica en mica sembla que es va notant qui és l'amo!
I lo de camviar las lleis no es tan facil, pero si que pots posar un granet de sorra, ja saps com
quote]
No crec, els trens son de RENFE, que es la empresa que explota el servei ,a veure si ens enterem, al menys fins a final d'any, i les infraestructures, siguem realistes, no las traspasaran mai, ens agradi o no, no es el mateix que las lineas de FGC, ni las condicions ni las carateristiques, altre cosa sera a partir del proper any si s'adjudica el servei a altre empresa llavors pot ser altre cosa pero de moment no hem de esperar virguries sempre estarem en mans de RENFE.
I lo de camviar las lleis no es tan facil, pero si que pots posar un granet de sorra, ja saps com[/quote]
Està previst que començin a aparèixer aviat els trens de rodalies amb una enganxina amb el logo de rodalies Catalunya.[/quote]
Correcte pero aixo no es pot considetar un camvi d'esquema de pinturas ni molt menys si no indicar qui es el resposable del servei
No crec, els trens son de RENFE, que es la empresa que explota el servei ,a veure si ens enterem, al menys fins a final d'any, i les infraestructures, siguem realistes, no las traspasaran mai, ens agradi o no, no es el mateix que las lineas de FGC, ni las condicions ni las carateristiques, altre cosa sera a partir del proper any si s'adjudica el servei a altre empresa llavors pot ser altre cosa pero de moment no hem de esperar virguries sempre estarem en mans de RENFE.
I lo de camviar las lleis no es tan facil, pero si que pots posar un granet de sorra, ja saps com[/quote]
Està previst que començin a aparèixer aviat els trens de rodalies amb una enganxina amb el logo de rodalies Catalunya.[/quote]
Correcte pero aixo no es pot considetar un camvi d'esquema de pinturas ni molt menys si no indicar qui es el resposable del servei
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Hi ha una cosa que encara no ha canviat amb el traspàs, que és que els trens quan arriben a Vic, anuncien correspondència amb la R4!
Pel que fa a les estacions de més amunt, almenys a Ripoll ara han canviat la megafonia, i ara és a l'estil EdF. Les noves TFT que han instal·lat funcionen correctament. (Pantalles a l'estil de les de Sants)

Pel que fa a les estacions de més amunt, almenys a Ripoll ara han canviat la megafonia, i ara és a l'estil EdF. Les noves TFT que han instal·lat funcionen correctament. (Pantalles a l'estil de les de Sants)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Però anuncien R4 a l'estil "rodalia traspassada a la Generalitat" o segueixen amb la megafonia "rotllo Pepiño"?UT440_132M ha escrit:Hi ha una cosa que encara no ha canviat amb el traspàs, que és que els trens quan arriben a Vic, anuncien correspondència amb la R4!![]()
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
T'ho transcric, tal com ha sonat: Propera parada: Vic, correspondència amb, línia 4 de rodalies, i trens de Mitjana Distància. Próxima parada: Vic, correspondencia con, línea 4 de cercanías, y trenes de Media Distancia I al teleindicador, en comptes de posar C4 com abans, ara diu R4. Gràficament, seria així:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Aquesta tarda, estava a l'estació de Vilassar de Mar i he escoltat per la megafonia de l'estació que el tren que anava a Calella patia un retard de 10 minuts... tot normal... però m'ha fet gracia que només han donat l'avís en català...
Doncs té pinta de traducció automàtica, tant escrita com amb programa de gravació de veu, perquè suposo que altrament s'haurien adonat del nyap.UT440_132M ha escrit:T'ho transcric, tal com ha sonat: Propera parada: Vic, correspondència amb, línia 4 de rodalies, i trens de Mitjana Distància. Próxima parada: Vic, correspondencia con, línea 4 de cercanías, y trenes de Media Distancia I al teleindicador, en comptes de posar C4 com abans, ara diu R4. Gràficament, seria així:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.