@ TOKYO METRO
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:05
Entrada Autor: Nozomi » Diumenge 07/03/2010 20:44
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/04/2010 17:48
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 28/04/2010 23:19
Entrada Autor: Miquel » Dijous 29/04/2010 17:32
Els 2000 no tenen càmeres.Guigui ha escrit:En un 2000 de l'L3 que he agafat aquesta tarda (i, per tant, equipat amb càmeres de vídeo-"vigilància"), hi havia un termòmetre amb totes les llumetes minuciosament tapades amb gomets. I pregunto jo, si hi havia càmeres de vídeo-"vigilància", ho hauran aprofitat per a enxampar els autors de l'obra?
Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/04/2010 18:10
Entrada Autor: Miquel » Dijous 29/04/2010 19:30
Segurament, fins que no passi pel taller, no li treuran, dubto que si està a la cotxera, el personal de netega, es dediqui a retirar enganxines, i això no esta bé.Guigui ha escrit:Tens raó, era un 3000R. De fet, ahir vaig tornar a agafar aquell mateix tren amb els gomets. És a dir, en tres dies no s'han dignat a netejar-ho. I no ho dic pel personal, que fa allò que li diuen, sinó per l'empresa, que sembla tenir altres prioritats.
Entrada Autor: Mako448 » Dijous 06/05/2010 21:24
Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 11/05/2010 4:27
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 11/05/2010 23:25
Si com has dit l'has desbloquejada i no funcionava correctament (has dit que s'ha quedat encallada) dubto molt que hagi sigut algun imbècil... no són tan bones persones de bloquejar la porta si veuen que no van correctament. Segurament deuria ser el maquinista per a que no donés problemes a l'hora de parar a les estacions i per evitar ensurts... ja que, si no recordo malament, les 447 amb 1 (una) porta oberta si que poden traccionar (si hi ha 3 o més, es frena).Alex_C4 ha escrit: Primer incivisme, desde sants que la porta no s'obre en sentit esquerre per tant no ho sabia que algun imbecil l'habia bloquejat, un altre desgraciat que es pensa que allo es un hotel dormint barrant el pas... Y un material rodant obsolet que s'encalla en el pitjor moment (l'ultim tren) no he apretat l'alarma perque ha sobre encara m'hagues caigut un paquet. Incivisme per una part i negligencia per part de renfe que te els de seguretat "de adorno"
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 12/05/2010 8:44
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 12/05/2010 14:21
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 12/05/2010 16:37
Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 13/05/2010 6:27
Bé, ahir a les cinc, tercer cop que en demanen el bitllet. Arriba, certament, a molestar una mica un cop ja l'havia guardat a la cartera i aquesta al sac, però me n'alegro de que una vegada per totes, FGC s'hagi disposat a acabar amb el frau. Aquests dies que he hagut de fer servir el tren a diari (i que demà ja podré tornar a fer servir el més econòmic i competent transport privat) m'he dut una impressió molt bona, però molt. Potser sigui millor que acabin de fer el de les màquines de sortida, si més no, a Sant Andreu de la Barca ja han posat una MAE antiga sense engegar ni pintar de blau, a les andanes. Així s'estalviarà tenir tres revisors demanant bitllets rotant d'estació en estació, i només caldrà un que enxamparà als que saltin d'entrada i de sortida, i alguns acompanyants de segurates, als llocs més perillosos.Lluita1714 ha escrit:Darrerament, ja que no puc fer servir durant uns dies el transport privat, he agafat el tren cada dia, i puc dir que Chapeau, perquè a les dues estacions de Sant Andreu de la Barca ha augmentat el control d'FGC una barbaritat. Quan no hi ha segurata hi ha revisor, i en el que va de setmana m'han demanat dos cops el bitllet.
Entrada Autor: wefer » Divendres 28/05/2010 12:43
És exactament això.Guigui ha escrit:O potser es curen en salut per si passa res a ningú i no haver de fer-se'n responsable?
Entrada Autor: josep_serre » Divendres 28/05/2010 13:15
Lluita1714 ha escrit:Bé, ahir a les cinc, tercer cop que en demanen el bitllet. Arriba, certament, a molestar una mica un cop ja l'havia guardat a la cartera i aquesta al sac, però me n'alegro de que una vegada per totes, FGC s'hagi disposat a acabar amb el frau. Aquests dies que he hagut de fer servir el tren a diari (i que demà ja podré tornar a fer servir el més econòmic i competent transport privat) m'he dut una impressió molt bona, però molt. Potser sigui millor que acabin de fer el de les màquines de sortida, si més no, a Sant Andreu de la Barca ja han posat una MAE antiga sense engegar ni pintar de blau, a les andanes. Així s'estalviarà tenir tres revisors demanant bitllets rotant d'estació en estació, i només caldrà un que enxamparà als que saltin d'entrada i de sortida, i alguns acompanyants de segurates, als llocs més perillosos.Lluita1714 ha escrit:Darrerament, ja que no puc fer servir durant uns dies el transport privat, he agafat el tren cada dia, i puc dir que Chapeau, perquè a les dues estacions de Sant Andreu de la Barca ha augmentat el control d'FGC una barbaritat. Quan no hi ha segurata hi ha revisor, i en el que va de setmana m'han demanat dos cops el bitllet.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 03/06/2010 16:31
Per una cosa aixi no et diuen res si toques l'alarma. A mi em va passar una vegada a Torre Baró, i quan li vaig dir al revisor em va dir que cap problema, que ara ho arreglaven.Alex_C4 ha escrit:Avui he viscut una situacio del tot peliculera, anava a baixar a sant sadurni quan li,donc,dos cops al boto i no s'obren les portes, miro amunt i estaben bloquejades, desbloquejo li donc al boto sona a que s'obren pero s'encallen... Corro cap a l'altre porta salto aun gilipollad que estaba barrant el pas durmint entre seients de 4 plaçes li donc a l'altre porta pero es massa tard i ens anem cap a lavern... He hagut de trucar perque em pasesin a buscar.
...
Y un material rodant obsolet que s'encalla en el pitjor moment (l'ultim tren) no he apretat l'alarma perque ha sobre encara m'hagues caigut un paquet. Incivisme per una part i negligencia per part de renfe que te els de seguretat "de adorno"
Entrada Autor: Alex_C4 » Dilluns 07/06/2010 4:22
Torna a “Transport en general”