Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Os dejo otra del interior. Las fotos no la tengo aquí ahora mismo para poner la fecha exacta (recuerdo que las revelé una semana después de hacerlas) pero el año es de 2006.
Saludos!
Saludos!
- Fitxers adjunts
-
- 450 por la R4
- interior s.450 R4.jpg (25 KiB) Visualitzat 5891 cops
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Otra foto más: Esta, saliendo los pasajeros (Yo incluido) en Cornellà.
- Fitxers adjunts
-
- 450, servicio R4
- Saliendo la gente en Cornella.jpg (44.64 KiB) Visualitzat 5881 cops
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Parece imposible ver un 450 fuera de la linea de Vilanova !
Quan els R1 acabaven, una part, a l'Estació de França, circulaven unitats de dos pisos.
En un documental presentat per la Rosa Mª Sardà dels anys 90, per TVE, surten imatges de 450/451, 440 i 447 per la línia de Mataró.
Intentaré buscar el video.
En un documental presentat per la Rosa Mª Sardà dels anys 90, per TVE, surten imatges de 450/451, 440 i 447 per la línia de Mataró.
Intentaré buscar el video.

A les hores, el dubte està dissipat: Renfomentadif té força mania a aquests trens, per ells ja podrien desaparèixer, no els posen a més línies perquè diuen que es tarda més en embarcar i desembarcar, però la capacitat d'usuaris que tenen no les tenen altres sèries, i al cap i a la fi, endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies. I ja podem oblidar de tenir una nova sèrie de trens de dos pisos per al futur, com aquesta http://www.talgo.de/talgo22.htm (a la web espanyola de Talgo ja no apareix el Talgo 22).
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... +dos+pisos
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... +dos+pisos
En línies on les estacions estan molt aprop les unes de les altres el fer servir aquest tipus de trens és bastant problemàtic, no només per entrada/sortida passatgers, sino també per la capacitat d'acceleració d'aquestes unitats, que és molt menor que les d'altres més preparades per a línies amb més parades com els Civia.metring ha escrit: endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies.
Com a exemple, les 450 tenen una aceleració de arranque de 0,62 m/s2 i els civia de 1,1 m/s2. Així que el tema és que tot combinat suposa un gran problema de reducció de capacitát.
Que aquesta sèrie tingui problemes d'acceleració, és una cosa. Però una altra és que per aquests móns de Déu en corrin altres de dos pisos que sembla que no en tenen, a jutjar pel seu ús universal (per exemple, a la rodalia de Zuric).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Només parlem dels problemes que tenen les unitats de dos pisos per circular fora de la linia de la costa.
Lògicament, tot i que no crec que ho tinguin previst, seria molt necessaria l'adquisició de trens de dos pisos amb major acceleració i major capacitat de "desalojo", que els hi ha a moltes ciutats.
Lògicament, tot i que no crec que ho tinguin previst, seria molt necessaria l'adquisició de trens de dos pisos amb major acceleració i major capacitat de "desalojo", que els hi ha a moltes ciutats.