Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Benvinguda

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/04/2010 9:48

xan ha escrit:Hauré comès milers de fallades, si és així per favor corregiu-me, estic aprenent català!
Hola xan! D'entrada, benvinguda al Fòrum! Pel que fa al teu català, felicitats per l'esforç. Sí, tens alguns errors (tot i que hi ha vegades que escrius bé la mateixa paraula i altres que no, com "i" en lloc d'"y"), però en general ho fas millor que molta gent. Per tant, ànims, que te n'estàs sortint!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/06/2010 22:24

És una vergonya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :martell2 :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Acabo d'arribar de Sant Andreu, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge, el comptador anunciava un tren al cap de uns 3 minuts. De cop i volta, s'ha reduït el temps, i anunciava només uns segons per a que arribés el tren, miracle? Doncs no, un tren que ha passat ràpidament, sense servei, i el [...] marcador, sense dir-ho!!!! I no només això, sinó que immediatament després, el marcador anunciava el proper fins al cap de 6 minuts i pico, i a sobre, a la que anaven passant els segons, uns 3 o 4 cops ha tornat de nou cap enrere, als 6 minuts i pico, així que en total gairebé 8 minuts, Lamentable!!!!



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 23/06/2010 12:48

Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/06/2010 14:06

marc ha escrit:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.

Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimecres 23/06/2010 14:56

metring ha escrit:
marc ha escrit:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.

Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.
Com deia l'anunci de "las Hemorroides": lo sufro cada dia en silencio


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dijous 01/07/2010 17:18

Da miedo pensar que sería de la L1 si en su dia no se les hubiese ocurrido construirla con ancho de via iberico. Si una linea que tiene los trenes mas amplios del mundo esta colapsada, no quiero ni pensar si los convoyes fueran del tamaño del resto de lineas de Barcelona.
Por otro lado, tan dificil es poner un cambio de aguja en el tunel de maniobra de Fondo? Porque es un poco cómico que una estación de cabecera no tenga un tunel de maniobra en condiciones desde que se construyó hace 18 años.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 01/07/2010 19:04

el fet de la construcció en ample ibèric no es degut a la càrrega de passatge, com podràs veure a la wiki. Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dijous 01/07/2010 19:14

Si, conozco la causa del ancho iberico en la L1, de hecho me apasiona todo lo que tenga que ver con el transversal, quizá porque no me veo obligado a vivir el caos de su hora punta y solo la visito por entretenimiento, la L1 es la linea mas bonita de Barcelona, todavia huele a metro de toda la vida, y tiene ese toque retro que va perdiendo la L3.
Aun asi me alegro de no tener que vivir la sauna de las horas punta.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 01/07/2010 21:45

El LLOP ha escrit:Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.
Exacte. Per exemple, una tant "senzilla" com posar una freqüència igual a la de línies com la L3 o la L5.



internauta
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: Sant Andreu - L1

Entrada Autor: internauta » Dimarts 06/07/2010 1:10

Jo també ho penso. És asfixiant!!

Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 06/07/2010 1:21

internauta ha escrit:Jo també ho penso. És asfixiant!!

Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
Home mes vella que la L$ i L5 si que ho es, elque no justifica la situacio



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/07/2010 9:24

internauta ha escrit:Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto?
Evidentment que sí.
Si vols posar una queixa tu també, aquí tens el formulari de TMB: http://www.tmb.net/ca_ES/tmb/atenciocli ... _metro.jsp



internauta
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: Sant Andreu - L1

Entrada Autor: internauta » Dimarts 06/07/2010 9:35

Quan dic que no és més vella tampoc no vull dir que sigui més nova. Em refereixo que la L1, L3, L4 i L5 són, en termes generals, de la mateixa època. La L1 té el tram central molt antic (tot i que ho és més el de la L3) però les parades dels extrems (que són bastantes) són de la dècada dels 80, aproximadament.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”