Home, també hi hauran treballadors en cap de setmana, més aviat s'ha de pensar en tot, tant en els treballadors com en qui vol sortir el cap de setmana. El turisme és una font de riquesa.josep_serre ha escrit:
Aquest tren esta pensat per a treballadors veig que per alguns forumaires aixo es secundari i nomes pensen en passar el cap de setmana al pirineu
Futur servei linia Puigcerdà
Re: Futur servei linia Puigcerdà
I qui anirà a fer turisme al Pirineu a les 18.20 de la tarda desde Barcelona?Poca gent.Si de cas que haguessin posar un semidirecte ascendent cap allà les 8-9 hores en caps de setmana i cap a les 18 direccio Barcelona,encara s'entèn,peró ja veurem si es pot col.locar una circulació així.
Crec que ja està be que el semidirecte circuli de Dilluns a Divendres,a més pels que treballen en cap de setmana en mitja hora tenen a disposició un altre tren,per tant l'oferta és suficient.
Jo aixó sí,haguès completat la millora perllogant l'últim Ripoll fins a Puigcerdà i el primer Ripoll que començi a Puigcerdà,sentdirecte de Ripoll a Puigcerdà,o com a molt parant a Ribes i a Molina,més que res per qué trobo horrible que l'últim tren a Puigcerdà sorti entre les 18.50-19.00 justes.Qui plega a les 19.00-19.30 impossible anar en tren a Puigcerdà.
Crec que ja està be que el semidirecte circuli de Dilluns a Divendres,a més pels que treballen en cap de setmana en mitja hora tenen a disposició un altre tren,per tant l'oferta és suficient.
Jo aixó sí,haguès completat la millora perllogant l'últim Ripoll fins a Puigcerdà i el primer Ripoll que començi a Puigcerdà,sentdirecte de Ripoll a Puigcerdà,o com a molt parant a Ribes i a Molina,més que res per qué trobo horrible que l'últim tren a Puigcerdà sorti entre les 18.50-19.00 justes.Qui plega a les 19.00-19.30 impossible anar en tren a Puigcerdà.
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 29/08/2010 11:40, en total s’ha editat 1 vegada.
Voldràs dir a les 6:20, no? Però potser no caldria a aquesta hora, a saber.Mako448 ha escrit:I qui anirà a fer turisme al Pirineu a les 18.20 del matí desde Barcelona?Poca gent.Si de cas que haguessin posar un semidirecte ascendent cap allà les 8-9 hores en caps de
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Proper tancament de diversos centenars de quilòmetres de línies a tota Espanya?josep_serre ha escrit:On es truen trens?
On són els semidirectes que hi havia hagut a FGC? I els de Renfe?
Els problemes més greus són els que s'han de solucionar primer. Ara mateix, no veig col·lapses de treballadors anant a Barcelona a les 6 del matí. En canvi, sí veig cada cap de setmana cues immenses tant a la C-16 com a la C-17.josep_serre ha escrit:Aquest tren esta pensat per a treballadors veig que per alguns forumaires aixo es secundari i nomes pensen en passar el cap de setmana al pirineu
Hi ha gent en aquest govern (i potser en aquest fòrum) que veu més important posar un tren simbòlic per a un parell de dotzenes de treballadors que no pas un servei que s'adapti a les necessitats de centenars de persones.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Jo el ficaria més d'hora amb parada a la Molina.Mako448 ha escrit:I qui anirà a fer turisme al Pirineu a les 18.20 de la tarda desde Barcelona?Poca gent.Si de cas que haguessin posar un semidirecte ascendent cap allà les 8-9 hores en caps de setmana i cap a les 18 direccio Barcelona,encara s'entèn,peró ja veurem si es pot col.locar una circulació així.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
La posada en funcionament del tren semidirecte és una millora important per la línia, per la gent de Vic i Ripoll també és una bona notícia de cara als usuaris que no són pocs que feien servir diàriament el primer tren Ripoll-Barcelona. Trobo a faltar que fés parada a Granollers Canovelles i a Ribes de Freser.
Tot i així, el que em deixa més perplex és que absolutament ningú, i aquest fet demostra les vegades que han viatjat darrerament fins a Puigcerdà els nostres estimats polítics, ha parlat dels seients que ofereixen els trens, ja siguin tres hores o dues hores i mitja és inadmissible que continuin essent seints durs de rodalies.
D'aquesta millora que és relativament fàcil de subsanar no se'n dona compte ningú perquè és massa feina per als senyors de CIU i per al senyor Nadal fer-se un viatjet per la línia. Totalment
Tot i així, el que em deixa més perplex és que absolutament ningú, i aquest fet demostra les vegades que han viatjat darrerament fins a Puigcerdà els nostres estimats polítics, ha parlat dels seients que ofereixen els trens, ja siguin tres hores o dues hores i mitja és inadmissible que continuin essent seints durs de rodalies.
D'aquesta millora que és relativament fàcil de subsanar no se'n dona compte ningú perquè és massa feina per als senyors de CIU i per al senyor Nadal fer-se un viatjet per la línia. Totalment

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Quan s'espatlli el blocatge senyal de pas...
Pere ha escrit:La posada en funcionament del tren semidirecte és una millora important per la línia, per la gent de Vic i Ripoll també és una bona notícia de cara als usuaris que no són pocs que feien servir diàriament el primer tren Ripoll-Barcelona. Trobo a faltar que fés parada a Granollers Canovelles i a Ribes de Freser.
Tot i així, el que em deixa més perplex és que absolutament ningú, i aquest fet demostra les vegades que han viatjat darrerament fins a Puigcerdà els nostres estimats polítics, ha parlat dels seients que ofereixen els trens, ja siguin tres hores o dues hores i mitja és inadmissible que continuin essent seints durs de rodalies.
D'aquesta millora que és relativament fàcil de subsanar no se'n dona compte ningú perquè és massa feina per als senyors de CIU i per al senyor Nadal fer-se un viatjet per la línia. Totalment
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs tens tota la raó del món. Encara que s'escurci el temps, continua sent insuportable viatjar amb uns trens amb els seients que serveixen per aguantar una hora i mitja com a molt.Pere ha escrit:La posada en funcionament del tren semidirecte és una millora important per la línia, per la gent de Vic i Ripoll també és una bona notícia de cara als usuaris que no són pocs que feien servir diàriament el primer tren Ripoll-Barcelona. Trobo a faltar que fés parada a Granollers Canovelles i a Ribes de Freser.
Tot i així, el que em deixa més perplex és que absolutament ningú, i aquest fet demostra les vegades que han viatjat darrerament fins a Puigcerdà els nostres estimats polítics, ha parlat dels seients que ofereixen els trens, ja siguin tres hores o dues hores i mitja és inadmissible que continuin essent seints durs de rodalies.
D'aquesta millora que és relativament fàcil de subsanar no se'n dona compte ningú perquè és massa feina per als senyors de CIU i per al senyor Nadal fer-se un viatjet per la línia. Totalment
Per tot això i molt més, vegeu la meva signatura (segona part):Pere ha escrit:D'aquesta millora que és relativament fàcil de subsanar no se'n dona compte ningú perquè és massa feina per als senyors de CIU i per al senyor Nadal fer-se un viatjet per la línia. Totalment
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Algú sap com es tarificarà aquest tren? Serà un 99334 de Rodalies de Catalunya?
O bé hi haurà sort i serà un 99332 ? Suposo que un XXX no serà?

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Regional 99332. Tot i que tindrà numero de tren de rodalies i oficialment ho serà.liniadelRipollés ha escrit:Algú sap com es tarificarà aquest tren? Serà un 99334 de Rodalies de Catalunya?O bé hi haurà sort i serà un 99332 ? Suposo que un XXX no serà?
- davidbarna
- N5
- Entrades: 110
- Ubicació: Barcelona
Aquest semidirecte sembla més un Pullman La Cerdanya low cost. De fet aquell servei va tenir una molt bona acollida i si no va aguantar més és perquè la línia, especialment a partir de Ripoll, no aguantava una 269 anant amunt i avall. No sé si ara tornaria a ser factible una composició d'aquell tipus, tot i l'al·lèrgia de la Renfe (i en general de les administracions ferroviàries d'aquest país) a composicions de màquina i cotxes.
Si volguéssin posar un tren de més categoria, acabarien posant un 449, i no ho veig mala idea.davidbarna ha escrit:Aquest semidirecte sembla més un Pullman La Cerdanya low cost. De fet aquell servei va tenir una molt bona acollida i si no va aguantar més és perquè la línia, especialment a partir de Ripoll, no aguantava una 269 anant amunt i avall. No sé si ara tornaria a ser factible una composició d'aquell tipus, tot i l'al·lèrgia de la Renfe (i en general de les administracions ferroviàries d'aquest país) a composicions de màquina i cotxes.
Bàsicament, deguda al cànon de maniobres que cobra Adif. El que haurien de fer és implantar composicions push-pull, com n'abunden molt més enllà dels Pirineus.davidbarna ha escrit:No sé si ara tornaria a ser factible una composició d'aquell tipus, tot i l'al·lèrgia de la Renfe (i en general de les administracions ferroviàries d'aquest país) a composicions de màquina i cotxes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Acabo de veure els horaris del nou semidirecte. El tren Ripoll-Puigcerdà directe tarda 51' mentre que el següent tren, que para a les 6 estacions intermèdies, triga 55'. En sentit invers, el semidirecte tarda 54' i la resta de trens 57'.
¿Val la pena suprimir sis parades per guanyar 3 o 4 minuts? No crec que La Molina, Ribes i Campdevànol tardin molt en reclamar la parada d'aquest semidirecte.
¿Val la pena suprimir sis parades per guanyar 3 o 4 minuts? No crec que La Molina, Ribes i Campdevànol tardin molt en reclamar la parada d'aquest semidirecte.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Evidentment, no.Sagrerenc ha escrit:¿Val la pena suprimir sis parades per guanyar 3 o 4 minuts?
De tota manera, 6 parades, només comptant el temps en que el tren està parat, ja són més de 3 minuts. Per tant, o bé el que para a totes les estacions va molt ràpid, o bé el semidirecte va a pas de burra (suposo que aquesta segona opció és la correcta). Em recorda els últims temps dels semidirectes a FGC Vallès, on era normal veure'ls passar a 30 km/h per les estacions, ja que si no es menjaven el tren de davant.
És el que té la falta d'infraestructures i la mala gestió de les existents: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Val la pena per dir que tarden menys de 2 hores i 30 minuts, és a dir 2 hores 29 minuts entre Pl. Catalunya i Puigcerdà 

El que trobo dolç a tu t'amargue.
A mi me parece que es un cambio cosmetico y electoralista, yo me cuerdo que ya hace unos años en los paneles antiguos habían unas lucecitas que te indicaban si los trenes eran directos o semidirectos, todo eso se suprimio, la linea de puigcerda es la que es y como no se invierta dinero de verdad dudo mucho que se pueda bajar los tiempos del recorrido, por otra parte si una parte de los usuarios no se dedicara a pegar chicles, poner los pies, y enguarrar los asientos seguro serian mas mulliditos.
Llavors, calculo que amb cada parada es perd mig minut aproximadament, és així??wefer ha escrit:Evidentment, no.Sagrerenc ha escrit:¿Val la pena suprimir sis parades per guanyar 3 o 4 minuts?
De tota manera, 6 parades, només comptant el temps en que el tren està parat, ja són més de 3 minuts. Per tant, o bé el que para a totes les estacions va molt ràpid, o bé el semidirecte va a pas de burra (suposo que aquesta segona opció és la correcta). Em recorda els últims temps dels semidirectes a FGC Vallès, on era normal veure'ls passar a 30 km/h per les estacions, ja que si no es menjaven el tren de davant.
És el que té la falta d'infraestructures i la mala gestió de les existents: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Se'n perd força més però també es perd temps per parades tècniques.
Jacob.CH ha escrit:Llavors, calculo que amb cada parada es perd mig minut aproximadament, és així??wefer ha escrit:Evidentment, no.Sagrerenc ha escrit:¿Val la pena suprimir sis parades per guanyar 3 o 4 minuts?
De tota manera, 6 parades, només comptant el temps en que el tren està parat, ja són més de 3 minuts. Per tant, o bé el que para a totes les estacions va molt ràpid, o bé el semidirecte va a pas de burra (suposo que aquesta segona opció és la correcta). Em recorda els últims temps dels semidirectes a FGC Vallès, on era normal veure'ls passar a 30 km/h per les estacions, ja que si no es menjaven el tren de davant.
És el que té la falta d'infraestructures i la mala gestió de les existents: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van